Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Как сделать рекламу эффективной при восстановлении бизнеса Как сделать рекламу эффективной при восстановлении бизнеса

Понеділок, 22 лютого 2021, 16:35
В нестабильной обстановке руководителям компаний особенно важно принимать обдуманные и результативны... Читать полностью
LEAD9 запускає напрямок діджітал-трейдмаркетингу LEAD9 запускає напрямок діджітал-трейдмаркетингу

Понеділок, 15 лютого 2021, 00:00
Такі рішення розроблені для b2b сегмента. Їх ключова цінність — автоматизація процесів і впровадженн... Читать полностью
Джон Траволта станцевал в рекламе к Супербоулу Джон Траволта станцевал в рекламе к Супербоулу

Понеділок, 08 лютого 2021, 17:26
Компания Scotts & Miracle-Gro уговорила звезду «Криминального чтива» и «Бриолина» снова станцева... Читать полностью
Стрит-арт, мемы и хаос инфоповодов: Twitter представил новый фирменный стиль Стрит-арт, мемы и хаос инфоповодов: Twitter представил новый фирменный стиль

Понеділок, 01 лютого 2021, 00:00
Социальная сеть Twitter обновит свою айдентику, а также будет использовать новый фирменный шрифт. Об... Читать полностью
Великі зміни: як провести digital-трансформацію в нестабільних умовах Великі зміни: як провести digital-трансформацію в нестабільних умовах

Понеділок, 25 січня 2021, 00:00
2020 рік виявився дуже непростим, але в бізнесі та рекламі основне завдання залишається таким самим:... Читать полностью
Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks

Понеділок, 18 січня 2021, 00:00
У межах глобального партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів м... Читать полностью
РусскийУкраїнська

У рамках іміджевої кампанії бренда Velkopopovický Kozel компанія AB InBev Efes Україна розробила лімітований дизайн банок знаменитого чеського пива. У новому дизайні доступні як темний, так і світлий сорти.

«В оновленому дизайні банок пива Velkopopovicky Kozel ми зробили акцент на невеличкому чеському селі Вельке-Поповіце, його мешканцях та кумедних ситуаціях, які там відбуваються, не без участі символу бренда козлика Ольде. Ми віримо, що більш помітний дизайн і кумедні сюжети лімітованої серії банок привернуть до себе ще більше уваги поціновувачів пива», ― говорить Анна Руденко, маркетинг-директор компанії AB InBev Efes Україна.

Початком історії бренда Velkopopovický Kozel вважається 1874 рік, коли пиво було вперше зварене в броварні чеського селища Вельке Поповіце. Тоді ж з'явилася знаменита емблема із зображенням козла ― символу броварні. Відтоді лагер став одним з найпопулярніших чеських сортів пива. За традиційним рецептом, для виготовлення пива використовуються лише чотири інгредієнти: вода, солод, хміль та дріжджі.

Очікується, що лімітована серія банок Velkopopovický Kozel у новому дизайні з'явиться на полицях супермаркетів найближчим часом.

За матеріалами прес-релізу

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн