Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

Понеділок, 29 березня 2021, 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

Понеділок, 22 березня 2021, 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

Понеділок, 15 березня 2021, 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа

Вівторок, 09 березня 2021, 14:54
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

KASHA — це ігрова зона з найкрутішими іграшками для дітей. Простір де про смартфон забувають, бо все рухається, їздіть та шуршить! Тут можна бешкетувати, вигадувати різні забавки та просто насолоджуватись дитинством.

Брендинг для KASHA розробила брендингова агенція LLIWELL. https://sostav.ua/publication/lliwell-stvorili-nastr-j-veseloshch-v-ta-gri-u-brendingu-grovo-zoni-kasha-85815.html

Створили цей простір сім’я архітекторів Ярослава та Слава Парфененко, коли вони не знайшли для свого сина безпечної дитячої зони, що була б адаптована для дитини і одночасно з іграшками які справді цікаві.

Неймінг

Кожен хто має маленьких дітей хоч раз боляче наступав на іграшку. І ми з вами знаємо, як це відбувається, вони витягують одну, потім другу, а потім оп і всі іграшки вже в центрі кімнати. Цю ідею ми заклали в основу бренду та назву — Kasha, що є синонім безладу та творчого пошуку дитини, адже саме в процесі гри дитина здобуває новий досвід.

Айдентика

В айдентиці потрібно було передати настрій веселощів, гри та звичайно вона мала бути дитячою. Ми свідомо відмовились від звичної гамми “веселка” яка використовується в більшості дитячих закладів та брендах. І зробили стриману гамму використовуючи три основні кольори.

Один із принципів простору — це reusable, — не треба купувати гори іграшок дитині додому, щоб через місяць скласти їх до купи “вже не цікавих”.

Такий принцип ми імплементували до друкованих матеріалів. Наприклад подарунковий сертифікат має на зворотній стороні розгортку будиночка, який можна вирізати разом із дитиною.

Для передачі в графіці сенсу Kasha ми розробили об’ємні та пласкі об'єкти, які міксуються, розлітаються, стають тлом, як розсипані на підлозі іграшки.

Інтер’єр

В дизайн інтер’єру необхідно було імплементувати елементи ідентичності, так щоб на фото одразу впізнавалася локація, а також батькам хотілось би зробити селфі із своєю дитиною. Але водночас було необхідно зберегти ненав’язливе відчуття, так щоб на дітей не тиснуло забагато брендування. Декорації проектували, виготовляли та встановлювали профі з FORMA на основі вже розробленої ідентичності, а наша команда, на чолі з Нонною Старущенко, проводила арт-дирекшн.


За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн