Услуги

Агентство мерчандайзинга



Последние новости:
Nescafe будет спонсировать киберспортивную комаду MAD Lions E.C. Nescafe будет спонсировать киберспортивную комаду MAD Lions E.C.

16.10.18 00:00
Кофейный бренд Nescafé заключил спонсорское соглашение с испанской киберспортивной командой MAD Lion... Читать полностью
На телеканалі UA: ПЕРШИЙ оновили графіку На телеканалі UA: ПЕРШИЙ оновили графіку

08.10.18 00:00
За словами дизайнерів, тепер графіка каналу стала зручнішою для сприйняття, сучаснішою та більше від... Читать полностью
Маркетинг одной кнопкой Маркетинг одной кнопкой

01.10.18 00:00
В эпоху развития технологий общество стало свободным в выборе знаний, информации, решений, и тут быс... Читать полностью
 11 сентября 2018 в 15:48  340 Burberry будет продавать одежду через Instagram 11 сентября 2018 в 15:48 340 Burberry будет продавать одежду через Instagram

24.09.18 00:00
Часть новой коллекции Burberry будет продаваться в Instagram. Коллекция будет продаваться также в We... Читать полностью
Диджитал сити-борд Диджитал сити-борд

17.09.18 10:21
РТМ Диджитал» установила в Киеве первые цифровые носители городского middle-форматаРекламная констру... Читать полностью
Twitter ужесточил правила размещения политической и социальной рекламы Twitter ужесточил правила размещения политической и социальной рекламы

10.09.18 00:00
В компании считают, что это позволит сделать более прозрачным размещение контента, что может сформул... Читать полностью

У здоровому тілі – здоровий дух! Так, напевно, думає 27% населення, яке відвідує спортзали.

Існує навіть пряма залежність між частотою занять спортом та станом здоров’я: чим частіше займаєшся спортом, тим краще себе почуваєш! Проте, на жаль, тільки 10% українців відвідує спортзали регулярно (1/3 всіх відвідувачів).

Зараз в Україні налічується близько 1,5 тисячі спортивних та фітнес клубів (для порівняння, в США – ~30 тис. клубів, Німеччині - ~8 тис), при цьому близько третини регулярних відвідувачів приходиться на @Sport Life. Цікаво, чи можна заохотити людей займатись спортом за допомогою реклами? Анна Остапенко, strategic planner в Media First Ukraine, дослідила рекламну активність спортивних клубів України: «В категорію входять близько 300 різних спорт клубів, але, у більшості випадків, їхня активність обмежується декількома бордами чи принтами. (наружная реклама, борды)

60% всіх витрат на рекламу категорії приходяться на Sport Life, який один з небагатьох, окрім зовнішньої реклами використовує широкий медіа мікс, у тому числі телебачення. Гарною новиною є те, що вже протягом декількох років рекламні інвестиції як Sport Life, так й інших гравців ринку, зростають на 20-25% щорічно. Інше питання, чи заохочує наявна реклама займатися спортом пересічного українця, адже більшість реклами – суто продуктова. Закордонний досвід показує, що реклама здатна не тільки заохотити, але й надихнути на неможливе. Яскравим прикладом є кількість робіт у категорії «Спорт»
на Канському Фестивалі Реклами: у цьому році було нагороджено 46 робіт – максимальна кількість за останні 4 роки!».

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн