Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94% Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94%

Понеділок, 17 травня 2021, 17:20
Всплеск популярности технологии AR (augmented reality, дополненная реальность) во время пандемии мож... Читать полностью
Делойт назвал  Walmart крупнейшим мировым ритейлером Делойт назвал Walmart крупнейшим мировым ритейлером

Понеділок, 03 травня 2021, 00:00
Абсолютным лидером на мировом рынке ретейла с совокупной выручкой более $500 млрд стала американская... Читать полностью
Здоровий перекус — йогурт Здоровий перекус — йогурт

Понеділок, 26 квітня 2021, 00:00
15-го квітня за ініціативи бренду «Слов’яночка» компанії PepsiCo Ukraine відбулась онлайн-конференці... Читать полностью
Foodbox Foodbox "52 порції здоров’я" від ТМ "Добродія"

Понеділок, 19 квітня 2021, 11:59
Нещодавно у продажу з'явилася нова продукція від ТМ "Добродія" – Добродія Foodbox "52 порції здоров’... Читать полностью
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Бренд став переможцем Making Awards 2020 в Шанхаї в категорії Label Design. Оновлений дизайн створило Reynolds and Reyner.

Престижну премію у сфері дизайну продуктів харчування та напоїв отримав святковий новорічний дизайн BORJOMI 2018-19, вже неодноразово відзначений на міжнародних конкурсах. Гармонійне поєднання яскравих фарб і феєрверків, сучасна стилізація образу благородного оленя – незмінного символу бренду та фірмового кольору Georgian Green знову довели, що BORJOMI –  це не тільки легендарна вода, а й сучасний стиль.

«Цьогоріч BORJOMI виповнюється 130 років. У бренду є захоплююча історія, безцінний бекграунд, класний досвід та віддані шанувальники по всьому світі. А ще – грандіозні плани на майбутнє, бажання змінюватись, відчувати дух часу, започатковувати тренди, тестувати інновації та рухатись вперед, адже ми лише на початку свого шляху.

Останніми роками ми впровадили нові формати, ємкості для води, QR-коди на пляшках та банках для швидкого доступу до інформації про BORJOMI.  Ми сміливо експериментували з упаковкою та дизайном і отримували позитивний фідбек від споживачів та професіоналів. Наш святковий дизайн 18-19 не тільки отримав високі оцінки на декількох міжнародних конкурсах і увійшов в ТОП-100 упаковок світу, а й став найкращим на премії Making Awards 2020 в категорії Label Дизайн.

Ця нагорода – дуже цінна для нашої команди, адже доводить, що ми рухаємось в правильному напрямку. А наш яскравий, сучасний, драйвовий дизайн зміг підкорити споживачів та вловити характер покоління, яке не боїться йти до своїх мрій та слідувати за покликом серця», – розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Making Awards – це масштабний та престижний конкурс дизайну упаковки продуктів харчування та напоїв, що проводиться в Шанхаї з 2016 року і залучає бренди світового масштабу.

За матеріалами прес-релізу

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн