Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
GPMD разместит рекламу у микроблогеров в Instagram GPMD разместит рекламу у микроблогеров в Instagram

Вівторок, 18 лютого 2020, 15:21
GPMD (Gazprom-Media Digital, дочерняя компания НСК) стал эксклюзивным партнером технологической плат... Читать полностью
Глобальный отчет «Digital 2020» Глобальный отчет «Digital 2020»

Понеділок, 10 лютого 2020, 10:38
Доклад основан на данных сразу нескольких исследовательских компаний: App Annie, GlobalWebIndex, Sta... Читать полностью
Главные цвета сезона осень-зима 2020 Главные цвета сезона осень-зима 2020

Вівторок, 04 лютого 2020, 00:00
Институт Pantone представил главные цвета сезона осень-зима 2020, которые будут преобладать на предс... Читать полностью
PrPunch. Создаем и размещаем текста PrPunch. Создаем и размещаем текста

Вівторок, 28 січня 2020, 16:47
Сергей Уперенко, руководитель PrPunch, рассказал в интервью о проекте, его ценности, преимуществах и... Читать полностью
SPIEGEL ONLINE был полностью обновлен и теперь называется DER SPIEGEL SPIEGEL ONLINE был полностью обновлен и теперь называется DER SPIEGEL

Вівторок, 21 січня 2020, 00:00
Целью ребрендинга, реализованного Serviceplan, является усиление влияния издания в немецком медиапол... Читать полностью
Cadbury попробует медиамикс без ТВ-рекламы Cadbury попробует медиамикс без ТВ-рекламы

Вівторок, 14 січня 2020, 17:14
Бренд-менеджер Cadbury Creme Egg Рафаэль Капитани рассказал, что они планируют разместить рекламу на... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Як? Використовуючи святкові маски в Instagram і Facebook. Jacobs запустив теплу новорічну кампанію: бренд пропонує зігріти перехожих кавою за допомогою AR-масок в Instagram і Facebook. Чим більше діджиталізується наше спілкування, тим більше цінуються емоції, які несе особистий досвід. Фіджитал – це поєднання найкращого із світів онлайн та офлайн. Цієї зими Jacobs допомагає відчути тепло свят – надихає ділитись святковими побажаннями онлайн і зігрівати інших аромоксамитовою кавою офлайн.

Чашки створюють неповторний святковий настрій навколо – зігрівають перехожих кавою, випромінюють тепле світло гірлянд та грають класичні різдвяні мелодії.

Щоб зігріти кавою потрібно зробити публікацію зі масками в Instagram чи Facebook, поставити хештег #зігрійсвята і згадку офіційного профіля @Jacobs. Умови прості: одна публікація – одна чашка кави у Києві та Львові.

Людина, якій пощастить отримати каву, матиме шанс побачити на екрані Чашки Instagram сторі від того, хто її пригостив.

Зі святковими AR-масками легко привітати близьких і знайомих зі святами. Маски доступні всім підписникам офіційної сторінки Jacobs в Instagram і Facebook. Знайти їх можна у камері соціальної мережі після того, як підписалися на сторінку. Або за прямими лінками: Святкове перевтілення, Святковий мейкап, Jacobs Корона, Новорічна атмосфера, Магічна чашка. Але це іще не все – протягом свят Jacobs публікуватиме нові маски у Instagram, тож слідкуйте за оновленнями.

Пригостити кавою, поділитися святковим настроєм і радістю й насолодитися смаком аромоксамитової кави можна буде до кінця різдвяних свят, 13 січня, у Києві біля Ocean Plaza та у Львові на площі Ринок.

Деталі теплої акції на сайті jacobsxmas.com.ua.

Фіджитал-кампанію створили команда Jacobs та Be–it Agency у партнерстві з FORMA Decor, Skywell Software та LookinAR.

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн