Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

Понеділок, 29 березня 2021, 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

Понеділок, 22 березня 2021, 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

Понеділок, 15 березня 2021, 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа

Вівторок, 09 березня 2021, 14:54
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Як? Використовуючи святкові маски в Instagram і Facebook. Jacobs запустив теплу новорічну кампанію: бренд пропонує зігріти перехожих кавою за допомогою AR-масок в Instagram і Facebook. Чим більше діджиталізується наше спілкування, тим більше цінуються емоції, які несе особистий досвід. Фіджитал – це поєднання найкращого із світів онлайн та офлайн. Цієї зими Jacobs допомагає відчути тепло свят – надихає ділитись святковими побажаннями онлайн і зігрівати інших аромоксамитовою кавою офлайн.

Чашки створюють неповторний святковий настрій навколо – зігрівають перехожих кавою, випромінюють тепле світло гірлянд та грають класичні різдвяні мелодії.

Щоб зігріти кавою потрібно зробити публікацію зі масками в Instagram чи Facebook, поставити хештег #зігрійсвята і згадку офіційного профіля @Jacobs. Умови прості: одна публікація – одна чашка кави у Києві та Львові.

Людина, якій пощастить отримати каву, матиме шанс побачити на екрані Чашки Instagram сторі від того, хто її пригостив.

Зі святковими AR-масками легко привітати близьких і знайомих зі святами. Маски доступні всім підписникам офіційної сторінки Jacobs в Instagram і Facebook. Знайти їх можна у камері соціальної мережі після того, як підписалися на сторінку. Або за прямими лінками: Святкове перевтілення, Святковий мейкап, Jacobs Корона, Новорічна атмосфера, Магічна чашка. Але це іще не все – протягом свят Jacobs публікуватиме нові маски у Instagram, тож слідкуйте за оновленнями.

Пригостити кавою, поділитися святковим настроєм і радістю й насолодитися смаком аромоксамитової кави можна буде до кінця різдвяних свят, 13 січня, у Києві біля Ocean Plaza та у Львові на площі Ринок.

Деталі теплої акції на сайті jacobsxmas.com.ua.

Фіджитал-кампанію створили команда Jacobs та Be–it Agency у партнерстві з FORMA Decor, Skywell Software та LookinAR.

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн