Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Cadbury попробует медиамикс без ТВ-рекламы Cadbury попробует медиамикс без ТВ-рекламы

Вівторок, 14 січня 2020, 17:14
Бренд-менеджер Cadbury Creme Egg Рафаэль Капитани рассказал, что они планируют разместить рекламу на... Читать полностью
Spotify запустит таргетированную рекламу в своих подкастах Spotify запустит таргетированную рекламу в своих подкастах

Понеділок, 06 січня 2020, 00:00
Spotify планирует использовать пользовательские данные для запуска таргетированной рекламы в собстве... Читать полностью
BBDO Ukraine создало для Eldorado ролик с двумя Сантами BBDO Ukraine создало для Eldorado ролик с двумя Сантами

Вівторок, 31 грудня 2019, 15:55
Накануне Нового года в Eldorado вас ждет двойное счастье: можно купить один товар и получить к нему ... Читать полностью
Фіджитал кампанія від Jacobs дає можливість зігріти перехожого кавою Фіджитал кампанія від Jacobs дає можливість зігріти перехожого кавою

Вівторок, 24 грудня 2019, 00:00
Як? Використовуючи святкові маски в Instagram і Facebook. Jacobs запустив теплу новорічну кампанію: ... Читать полностью
Header Bidding Технология  для Паблишеров и Рекламодателей Header Bidding Технология для Паблишеров и Рекламодателей

Середа, 18 грудня 2019, 16:19
Данной технологией активно пользуются на зарубежных рынках уже несколько лет. Наступила очередь Укра... Читать полностью
Праздничная графика телеканала ТЕТ

Вівторок, 10 грудня 2019, 14:57
“Зима — время года, когда хочется побольше света и тепла, а вместо этого мы смотрим на голые, холодн... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Як? Використовуючи святкові маски в Instagram і Facebook. Jacobs запустив теплу новорічну кампанію: бренд пропонує зігріти перехожих кавою за допомогою AR-масок в Instagram і Facebook. Чим більше діджиталізується наше спілкування, тим більше цінуються емоції, які несе особистий досвід. Фіджитал – це поєднання найкращого із світів онлайн та офлайн. Цієї зими Jacobs допомагає відчути тепло свят – надихає ділитись святковими побажаннями онлайн і зігрівати інших аромоксамитовою кавою офлайн.

Чашки створюють неповторний святковий настрій навколо – зігрівають перехожих кавою, випромінюють тепле світло гірлянд та грають класичні різдвяні мелодії.

Щоб зігріти кавою потрібно зробити публікацію зі масками в Instagram чи Facebook, поставити хештег #зігрійсвята і згадку офіційного профіля @Jacobs. Умови прості: одна публікація – одна чашка кави у Києві та Львові.

Людина, якій пощастить отримати каву, матиме шанс побачити на екрані Чашки Instagram сторі від того, хто її пригостив.

Зі святковими AR-масками легко привітати близьких і знайомих зі святами. Маски доступні всім підписникам офіційної сторінки Jacobs в Instagram і Facebook. Знайти їх можна у камері соціальної мережі після того, як підписалися на сторінку. Або за прямими лінками: Святкове перевтілення, Святковий мейкап, Jacobs Корона, Новорічна атмосфера, Магічна чашка. Але це іще не все – протягом свят Jacobs публікуватиме нові маски у Instagram, тож слідкуйте за оновленнями.

Пригостити кавою, поділитися святковим настроєм і радістю й насолодитися смаком аромоксамитової кави можна буде до кінця різдвяних свят, 13 січня, у Києві біля Ocean Plaza та у Львові на площі Ринок.

Деталі теплої акції на сайті jacobsxmas.com.ua.

Фіджитал-кампанію створили команда Jacobs та Be–it Agency у партнерстві з FORMA Decor, Skywell Software та LookinAR.

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн