Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Делойт назвал  Walmart крупнейшим мировым ритейлером Делойт назвал Walmart крупнейшим мировым ритейлером

Понеділок, 03 травня 2021, 00:00
Абсолютным лидером на мировом рынке ретейла с совокупной выручкой более $500 млрд стала американская... Читать полностью
Здоровий перекус — йогурт Здоровий перекус — йогурт

Понеділок, 26 квітня 2021, 00:00
15-го квітня за ініціативи бренду «Слов’яночка» компанії PepsiCo Ukraine відбулась онлайн-конференці... Читать полностью
Foodbox Foodbox "52 порції здоров’я" від ТМ "Добродія"

Понеділок, 19 квітня 2021, 11:59
Нещодавно у продажу з'явилася нова продукція від ТМ "Добродія" – Добродія Foodbox "52 порції здоров’... Читать полностью
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

Понеділок, 29 березня 2021, 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Нещодавно у продажу з'явилася нова продукція від ТМ "Добродія" – Добродія Foodbox "52 порції здоров’я".

До фудбоксу входить 6 видів різноманітних пластівців (вівсяні, кукурудзяні, гречані, суміш злаків та ін.) та 2 види суперфудів (льон та висівки) – в цілому 52 порції корисної та поживної їжі

Ідея виникнення Foodbox "52 порції здоров’я" з'явилась напередодні Великого посту і полягала в тому, щоб запропонувати комплексний набір, який дозволяє споживачеві протягом декількох місяців сформувати здоровий раціон харчування з корисних продуктів. Згідно дослідженням компанії, підтверджених європейськими лабораторіями, у пластівцях "Добродія" збережено 85% вітамінів, макро- та мікроелементи, які містяться в первинному зерні.

"У фудбоксі зібрані найкращі продукти ТМ "Добродія", вироблені за сучасною технологією, які швидко готуються та зберігають при цьому користь зерна. Це унікальна пропозиція, яка не має аналогів на ринку", – зазначила Ірина Брославцева, директор компанії "Добродія Фудз".

Продукція Foodbox "52 порції здоров’я", за задумом виробника, буде корисною не лише для тих, хто дотримується посту та вегетаріанців, але й для всіх, хто хоче споживати якісні продукти та вести здоровий спосіб життя.

Зі стартом продажів фудбоксів споживачі отримали готові комплексні рішення, які економлять час та кошти. Ціна Foodbox для кінцевого споживача складає 199 грн за упаковку вагою 3,15 кг. Таким чином економія на наборі – 10-15% від вартості продуктів (якщо купувати окремо).

Як розповіли в компанії, дослідження ринку показали, що серед споживацьких настроїв в пріоритеті – продукти, які підтримують імунітет, дозволяють зекономити час та кошти, тому "Добродія Фудз" планує і надалі розвивати даний напрямок для різних цільових аудиторій.

За матеріалами прес-релізу.



 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн