Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Swarovski обновил фирменный стиль Swarovski обновил фирменный стиль

Понеділок, 01 березня 2021, 16:22
Компания создала новую концепцию бренда под названием Wonderlab Читать полностью
Как сделать рекламу эффективной при восстановлении бизнеса Как сделать рекламу эффективной при восстановлении бизнеса

Понеділок, 22 лютого 2021, 16:35
В нестабильной обстановке руководителям компаний особенно важно принимать обдуманные и результативны... Читать полностью
LEAD9 запускає напрямок діджітал-трейдмаркетингу LEAD9 запускає напрямок діджітал-трейдмаркетингу

Понеділок, 15 лютого 2021, 00:00
Такі рішення розроблені для b2b сегмента. Їх ключова цінність — автоматизація процесів і впровадженн... Читать полностью
Джон Траволта станцевал в рекламе к Супербоулу Джон Траволта станцевал в рекламе к Супербоулу

Понеділок, 08 лютого 2021, 17:26
Компания Scotts & Miracle-Gro уговорила звезду «Криминального чтива» и «Бриолина» снова станцева... Читать полностью
Стрит-арт, мемы и хаос инфоповодов: Twitter представил новый фирменный стиль Стрит-арт, мемы и хаос инфоповодов: Twitter представил новый фирменный стиль

Понеділок, 01 лютого 2021, 00:00
Социальная сеть Twitter обновит свою айдентику, а также будет использовать новый фирменный шрифт. Об... Читать полностью
Великі зміни: як провести digital-трансформацію в нестабільних умовах Великі зміни: як провести digital-трансформацію в нестабільних умовах

Понеділок, 25 січня 2021, 00:00
2020 рік виявився дуже непростим, але в бізнесі та рекламі основне завдання залишається таким самим:... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Такі рішення розроблені для b2b сегмента. Їх ключова цінність — автоматизація процесів і впровадження мотиваційних «фішок» для комерційних відділів дистриб'юторів, імпортерів і HR-відділів.

За оцінкою LEAD9, подібні IT-розробки ведуть до економії бюджету на персонал до 20-30%. Ці рішення також прискорюють і вдосконалюють процеси розподілу та видачі винагород, роблять їх максимально прозорими і розширюють можливості програм лояльності, що призводить до зростання прибутковості.

У напрямку діджітал-трейдмаркетинг, у LEAD9 вже з'явилося два клієнти. За умовами контракту їх імена не розголошуються, проте команда агентства розкрила сутність реалізованих проектів.

«Для торгового представництва одного з великих брендів будівельних матеріалів ми працюємо над онлайн-платформою, яка дозволяє автоматизувати і упорядкувати процеси з обміну та управління фінансовою інформацією для комерційного відділу, а в майбутньому — збільшити продажі товару і підвищити мотивацію продавців», - розповідають в LEAD9 .

Як це виглядає з технічної точки зору

1. Регіональний менеджер, до якого «прив'язані» продавці в торгових точках, заходить на спеціально створений сайт. Він реєструє своїх продавців — вводить код торговельної точки (платформа автоматично підтягне адресу та назву для перевірки) і контакти продавця. Після реєстрації продавець отримує email-повідомлення для підтвердження реєстрації.
2. Продавець заходить на сайт і заповнює свій профіль — створює пароль і вводить персональні дані (паспорт, ІПН). Після цього він може заходити в кабінет і реєструвати коди, які вказані на упаковках продукції (кожен такий код нараховує бали і веде до винагороди).
3. На початку кожного місяця всі продавці отримують бонуси, зароблені за попередній місяць.

Чому це круте рішення

- Процес повністю автоматизований. Регіональні менеджери можуть зайти на платформу і подивитися реєстрації своїх продавців, порівняти реальні та зареєстровані продажі та змінити кількість балів у разі, якщо хтось веде нечесну гру.
- Всі дані — нові користувачі, реєстрації, кількість балів тощо — відображаються і управляються з «адмінки», панелі керування адміністратора.
- Незабаром буде додано вкладку, де буде відображатися список всіх транзакцій. Тобто, перед тим, як відправляти поповнення, клієнт зможе зайти в адмінку і внести корективи.
- Продавці просто реєструють коди і підтверджують карту раз на місяць. Гроші їм надходять автоматично. Платформа синхронізована з платіжною системою. Дотримані європейські стандарти з безпеки персональних даних
- Для створення духу змагання на сайті створено рейтинг продавців.
- Сайтом зручно користуватися як із стаціонарного комп’ютера, так і з мобільних пристроїв.

Програма лояльності для майстрів

LEAD9 реалізував програму лояльності для установників побутової техніки відомого бренду. У ній взяло участь понад 300 майстрів, і вона отримала безстрокове продовження, показавши приголомшливе зростання активності та відгуків. Так, 70% учасників вже здійснили обмін балів на подарунки.

В чому сутність

Партнерами було створена онлайн-платформу, де майстри спочатку повинні були реєструвати код за кожний встановлений товар. Далі — накопичувати бали і обмінювати їх на призи. Однак з часом сайт був розширений і доповнений опціями.

Так, зараз на ньому завантажено навчальне відео щодо правил безпеки обслуговування клієнтів під час пандемії, після перегляду якого можна отримати спеціальний комплект захисту, а також сертифікат і знак довіри від бренду. Додано реферальну програму: користувач може приєднати до проекту «друга» і отримати додаткові бали. Є вітрина призів із достатньо широким асортиментом. У магазині майстер може придбати за бали не тільки професійні товари, але й смартфони, одяг, будівельні інструменти тощо Обраний товар доставляється кур'єрською службою на адресу майстра.

Про ефективність

Програма лояльності для майстрів спочатку повинна була діяти 6 місяців, однак за результатами активності її було продовжено на безстроковий період. Зараз на платформі зареєстровано понад 300 учасників з усієї України.

Назар Гриник, засновник LEAD9: «Ми віримо в абсолютну автоматизацію процесів і можливість дистанційного управління ними. Такі онлайн програми лояльності вивільняють руки клієнтам і їх агентствам для більш важливих завдань! Ще один плюс — моментальність статистики. Адже раніше дані збиралися вручну, на папері, і їх аналіз займав час. Сьогодні, завдяки інтернету і гаджетам, інформація про продажі та ремонти передається за лічені секунди».

Українське агентство мобільного маркетингу LEAD9 спеціалізується на: організації та технічному супроводі багатомільйонних промо-акцій з розіграшами цінних і заохочувальних призів, розробці чат-ботів і додатків для таких мас-маркет брендів як Coca-Cola, Nestlé, Перша Приватна Броварня, P&G, Райффайзен Банк Аваль, Ferrero.

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн