Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94% Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94%

Понеділок, 17 травня 2021, 17:20
Всплеск популярности технологии AR (augmented reality, дополненная реальность) во время пандемии мож... Читать полностью
Делойт назвал  Walmart крупнейшим мировым ритейлером Делойт назвал Walmart крупнейшим мировым ритейлером

Понеділок, 03 травня 2021, 00:00
Абсолютным лидером на мировом рынке ретейла с совокупной выручкой более $500 млрд стала американская... Читать полностью
Здоровий перекус — йогурт Здоровий перекус — йогурт

Понеділок, 26 квітня 2021, 00:00
15-го квітня за ініціативи бренду «Слов’яночка» компанії PepsiCo Ukraine відбулась онлайн-конференці... Читать полностью
Foodbox Foodbox "52 порції здоров’я" від ТМ "Добродія"

Понеділок, 19 квітня 2021, 11:59
Нещодавно у продажу з'явилася нова продукція від ТМ "Добродія" – Добродія Foodbox "52 порції здоров’... Читать полностью
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Такі рішення розроблені для b2b сегмента. Їх ключова цінність — автоматизація процесів і впровадження мотиваційних «фішок» для комерційних відділів дистриб'юторів, імпортерів і HR-відділів.

За оцінкою LEAD9, подібні IT-розробки ведуть до економії бюджету на персонал до 20-30%. Ці рішення також прискорюють і вдосконалюють процеси розподілу та видачі винагород, роблять їх максимально прозорими і розширюють можливості програм лояльності, що призводить до зростання прибутковості.

У напрямку діджітал-трейдмаркетинг, у LEAD9 вже з'явилося два клієнти. За умовами контракту їх імена не розголошуються, проте команда агентства розкрила сутність реалізованих проектів.

«Для торгового представництва одного з великих брендів будівельних матеріалів ми працюємо над онлайн-платформою, яка дозволяє автоматизувати і упорядкувати процеси з обміну та управління фінансовою інформацією для комерційного відділу, а в майбутньому — збільшити продажі товару і підвищити мотивацію продавців», - розповідають в LEAD9 .

Як це виглядає з технічної точки зору

1. Регіональний менеджер, до якого «прив'язані» продавці в торгових точках, заходить на спеціально створений сайт. Він реєструє своїх продавців — вводить код торговельної точки (платформа автоматично підтягне адресу та назву для перевірки) і контакти продавця. Після реєстрації продавець отримує email-повідомлення для підтвердження реєстрації.
2. Продавець заходить на сайт і заповнює свій профіль — створює пароль і вводить персональні дані (паспорт, ІПН). Після цього він може заходити в кабінет і реєструвати коди, які вказані на упаковках продукції (кожен такий код нараховує бали і веде до винагороди).
3. На початку кожного місяця всі продавці отримують бонуси, зароблені за попередній місяць.

Чому це круте рішення

- Процес повністю автоматизований. Регіональні менеджери можуть зайти на платформу і подивитися реєстрації своїх продавців, порівняти реальні та зареєстровані продажі та змінити кількість балів у разі, якщо хтось веде нечесну гру.
- Всі дані — нові користувачі, реєстрації, кількість балів тощо — відображаються і управляються з «адмінки», панелі керування адміністратора.
- Незабаром буде додано вкладку, де буде відображатися список всіх транзакцій. Тобто, перед тим, як відправляти поповнення, клієнт зможе зайти в адмінку і внести корективи.
- Продавці просто реєструють коди і підтверджують карту раз на місяць. Гроші їм надходять автоматично. Платформа синхронізована з платіжною системою. Дотримані європейські стандарти з безпеки персональних даних
- Для створення духу змагання на сайті створено рейтинг продавців.
- Сайтом зручно користуватися як із стаціонарного комп’ютера, так і з мобільних пристроїв.

Програма лояльності для майстрів

LEAD9 реалізував програму лояльності для установників побутової техніки відомого бренду. У ній взяло участь понад 300 майстрів, і вона отримала безстрокове продовження, показавши приголомшливе зростання активності та відгуків. Так, 70% учасників вже здійснили обмін балів на подарунки.

В чому сутність

Партнерами було створена онлайн-платформу, де майстри спочатку повинні були реєструвати код за кожний встановлений товар. Далі — накопичувати бали і обмінювати їх на призи. Однак з часом сайт був розширений і доповнений опціями.

Так, зараз на ньому завантажено навчальне відео щодо правил безпеки обслуговування клієнтів під час пандемії, після перегляду якого можна отримати спеціальний комплект захисту, а також сертифікат і знак довіри від бренду. Додано реферальну програму: користувач може приєднати до проекту «друга» і отримати додаткові бали. Є вітрина призів із достатньо широким асортиментом. У магазині майстер може придбати за бали не тільки професійні товари, але й смартфони, одяг, будівельні інструменти тощо Обраний товар доставляється кур'єрською службою на адресу майстра.

Про ефективність

Програма лояльності для майстрів спочатку повинна була діяти 6 місяців, однак за результатами активності її було продовжено на безстроковий період. Зараз на платформі зареєстровано понад 300 учасників з усієї України.

Назар Гриник, засновник LEAD9: «Ми віримо в абсолютну автоматизацію процесів і можливість дистанційного управління ними. Такі онлайн програми лояльності вивільняють руки клієнтам і їх агентствам для більш важливих завдань! Ще один плюс — моментальність статистики. Адже раніше дані збиралися вручну, на папері, і їх аналіз займав час. Сьогодні, завдяки інтернету і гаджетам, інформація про продажі та ремонти передається за лічені секунди».

Українське агентство мобільного маркетингу LEAD9 спеціалізується на: організації та технічному супроводі багатомільйонних промо-акцій з розіграшами цінних і заохочувальних призів, розробці чат-ботів і додатків для таких мас-маркет брендів як Coca-Cola, Nestlé, Перша Приватна Броварня, P&G, Райффайзен Банк Аваль, Ferrero.

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн