На телеканалі UA: ПЕРШИЙ оновили графіку
За словами дизайнерів, тепер графіка каналу стала зручнішою для сприйняття, сучаснішою та більше відповідає ідеології Суспільного.
Оновився зовнішній вигляд логотипу – бірюзове тло змінилося на яскравіше синє, а літери стали ширшими й виразнішими.
З’явилися нові ID-заставки – 15-секундні відео між програмами й рекламними блоками. Як наголошують їх творці, головна мета цих заставок – показати, як люди можуть об’єднуватися навколо спільної справи в роботі й на дозвіллі.
"Одна з головних місій Суспільного – зробити Україну командою, тому ми хочемо показати людей у процесі спільної діяльності, спільної творчості. У цих роликах немає постановочних кадрів і спеціально запрошених акторів. Це все люди, які живуть в Україні і займаються своїми справами. Ми не додавали спеціальних звукових ефектів, щоб усе виглядало і звучало максимально природно", – пояснив начальник управління дизайну Дмитро Мельник.
Сюжети для міні-роликів брали із самого життя, тому глядачі зможуть упізнати в них себе.
"Особливо зворушливий момент зйомки – коли люди стають поруч, наче для фотознімка, але ми продовжуємо їх знімати – вони всміхаються, тримаються за руки чи обіймаються. Це створює дуже теплу атмосферу, атмосферу Суспільного", – розповів Дмитро Мельник.
По-новому тепер виглядатимуть і анонси телепрограм. Тепер вони змінюються в режимі слайдера, як на телефоні чи планшеті, а інформацію анонсу розміщено на крапках, які є частиною логотипу Суспільного.
Оставить заказ
Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua