Услуги

Агентство мерчандайзинга



Последние новости:
Проект Instoptica допоможе українцям вчасно виявляти погіршення зору Проект Instoptica допоможе українцям вчасно виявляти погіршення зору

11.06.19 14:58
В Україні немає звички регулярно перевіряти зір. За статистикою, 69% українців віддають перевагу сам... Читать полностью
«Мы все — другие» от бренда Volkswagen «Мы все — другие» от бренда Volkswagen

04.06.19 09:30
Французское подразделение автомобильного холдинга Volkswagen представило рекламный ролик своей систе... Читать полностью
Креативность – новый черный цифровой эпохи Креативность – новый черный цифровой эпохи

28.05.19 08:29
Способность делать невыполнимое и решать нерешаемое становится главным конкурентным преимуществом, п... Читать полностью
Новинка от шведского магазина товаров для дома и сада Clas Ohlson Новинка от шведского магазина товаров для дома и сада Clas Ohlson

21.05.19 10:00
Шведский магазин товаров для дома и сада Clas Ohlson решил доказать, что у рекламы в печатных СМИ ес... Читать полностью
Новые инструменты для малого бизнеса от Facebook Новые инструменты для малого бизнеса от Facebook

13.05.19 10:32
Facebook представил новые рекламные инструменты, предназначенные в первую очередь для малого бизнеса... Читать полностью
75% маркетологов используют визуальный контент 75% маркетологов используют визуальный контент

07.05.19 14:04
С ростом популярности использования визуальных материаловстала повышаться и частота их внедрения в о... Читать полностью

За словами дизайнерів, тепер графіка каналу стала зручнішою для сприйняття, сучаснішою та більше відповідає ідеології Суспільного.

Оновився зовнішній вигляд логотипу – бірюзове тло змінилося на яскравіше синє, а літери стали ширшими й виразнішими.
З’явилися нові ID-заставки – 15-секундні відео між програмами й рекламними блоками. Як наголошують їх творці, головна мета цих заставок – показати, як люди можуть об’єднуватися навколо спільної справи в роботі й на дозвіллі.

"Одна з головних місій Суспільного – зробити Україну командою, тому ми хочемо показати людей у процесі спільної діяльності, спільної творчості. У цих роликах немає постановочних кадрів і спеціально запрошених акторів. Це все люди, які живуть в Україні і займаються своїми справами. Ми не додавали спеціальних звукових ефектів, щоб усе виглядало і звучало максимально природно", – пояснив начальник управління дизайну Дмитро Мельник.

Сюжети для міні-роликів брали із самого життя, тому глядачі зможуть упізнати в них себе.

"Особливо зворушливий момент зйомки – коли люди стають поруч, наче для фотознімка, але ми продовжуємо їх знімати – вони всміхаються, тримаються за руки чи обіймаються. Це створює дуже теплу атмосферу, атмосферу Суспільного", – розповів Дмитро Мельник.

По-новому тепер виглядатимуть і анонси телепрограм. Тепер вони змінюються в режимі слайдера, як на телефоні чи планшеті, а інформацію анонсу розміщено на крапках, які є частиною логотипу Суспільного.

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн