Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks

Понеділок, 18 січня 2021, 00:00
У межах глобального партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів м... Читать полностью
Как тратить на рекламу меньше, но привлечь еще больше клиентов Как тратить на рекламу меньше, но привлечь еще больше клиентов

Понеділок, 11 січня 2021, 00:00
Доставка Raketa — локальная история успеха, которая выросла до масштаба всей страны за два года. Rak... Читать полностью
«Сільпо» розмістили підказки для новорічного столу та настрою на сторінках каталогів та полицях магазинів! «Сільпо» розмістили підказки для новорічного столу та настрою на сторінках каталогів та полицях магазинів!

Вівторок, 05 січня 2021, 16:56
«Сільпо» розмістили підказки для новорічного столу та настрою на сторінках каталогів та полицях мага... Читать полностью
Як придбати подарунки в останній момент – лайфхак від MOYO Як придбати подарунки в останній момент – лайфхак від MOYO

Понеділок, 28 грудня 2020, 21:20
У Києві вже 5 років працює цілодобовий магазин MOYO 24/7, за вул. Марка Вовчка, 18А - тож подарунки ... Читать полностью
Проєкт «Битва блогерів» від SWEET.TV Проєкт «Битва блогерів» від SWEET.TV

Понеділок, 21 грудня 2020, 00:00
Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV реалізував наймасштабнішу кампанію за всю історію українськог... Читать полностью
Реклама и wi-fi в общественном наземном транспорте Реклама и wi-fi в общественном наземном транспорте

Понеділок, 14 грудня 2020, 00:00
Бесплатный вай-фай в наземном транспорте – это как городская легенда, о которой все слышали, но мало... Читать полностью
РусскийУкраїнська

За словами дизайнерів, тепер графіка каналу стала зручнішою для сприйняття, сучаснішою та більше відповідає ідеології Суспільного.

Оновився зовнішній вигляд логотипу – бірюзове тло змінилося на яскравіше синє, а літери стали ширшими й виразнішими.
З’явилися нові ID-заставки – 15-секундні відео між програмами й рекламними блоками. Як наголошують їх творці, головна мета цих заставок – показати, як люди можуть об’єднуватися навколо спільної справи в роботі й на дозвіллі.

"Одна з головних місій Суспільного – зробити Україну командою, тому ми хочемо показати людей у процесі спільної діяльності, спільної творчості. У цих роликах немає постановочних кадрів і спеціально запрошених акторів. Це все люди, які живуть в Україні і займаються своїми справами. Ми не додавали спеціальних звукових ефектів, щоб усе виглядало і звучало максимально природно", – пояснив начальник управління дизайну Дмитро Мельник.

Сюжети для міні-роликів брали із самого життя, тому глядачі зможуть упізнати в них себе.

"Особливо зворушливий момент зйомки – коли люди стають поруч, наче для фотознімка, але ми продовжуємо їх знімати – вони всміхаються, тримаються за руки чи обіймаються. Це створює дуже теплу атмосферу, атмосферу Суспільного", – розповів Дмитро Мельник.

По-новому тепер виглядатимуть і анонси телепрограм. Тепер вони змінюються в режимі слайдера, як на телефоні чи планшеті, а інформацію анонсу розміщено на крапках, які є частиною логотипу Суспільного.

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн