Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94% Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94%

Понеділок, 17 травня 2021, 17:20
Всплеск популярности технологии AR (augmented reality, дополненная реальность) во время пандемии мож... Читать полностью
Делойт назвал  Walmart крупнейшим мировым ритейлером Делойт назвал Walmart крупнейшим мировым ритейлером

Понеділок, 03 травня 2021, 00:00
Абсолютным лидером на мировом рынке ретейла с совокупной выручкой более $500 млрд стала американская... Читать полностью
Здоровий перекус — йогурт Здоровий перекус — йогурт

Понеділок, 26 квітня 2021, 00:00
15-го квітня за ініціативи бренду «Слов’яночка» компанії PepsiCo Ukraine відбулась онлайн-конференці... Читать полностью
Foodbox Foodbox "52 порції здоров’я" від ТМ "Добродія"

Понеділок, 19 квітня 2021, 11:59
Нещодавно у продажу з'явилася нова продукція від ТМ "Добродія" – Добродія Foodbox "52 порції здоров’... Читать полностью
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

У межах глобального партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів меленої та зернової кави Starbucks, якою можна буде насолодитися вдома.

Компанія Nestlé в Україні вперше оголошує про запуск лінійки кави під брендом Starbucks на українському ринку, розширює свій портфель кави та буде представлена у преміум сегменті меленої та зернової кави. Партнерство сприяє зміцненню лідерських позицій Nestlé у бізнесі кави в Україні та світі, а також  надасть ширший вибір та чудову можливість українським поціновувачам кави насолоджуватися вдома кавою, яка є одною з найвідоміших та найсмачніших у світі.

У межах міжнародного партнерства двох компаній для українських споживачів будуть доступні чотири види кави, зокрема три види меленої та один – зернової:

Зернова кава Starbucks® Blonde Espresso® Roast – еспресо найсвітлішого ступеня обсмажування.      
Мелена кава Starbucks® Veranda Blend® – вишуканий бленд кави світлого обсмажування.
Мелена кава Starbucks® House Blend® – бленд відбірних зерен кави із Латинської Америки середнього рівня обсмажування.
Мелена кава Starbucks® Espresso® Roast – кава темного обсмажування з насиченим смаком і карамельними нотками.

Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові, відзначив: «Для Nestlé бізнес кави є стратегічно важливим для зростання бізнесу як в Україні, так і в усьому світі. Після 25-ти років інвестицій Nestlé в українську економіку ми можемо з упевненістю сказати, що компанія й надалі розвиватиме тут свій бізнес. Партнерство зі Starbucks відкриває нові можливості для подальшого динамічного розвитку ринку кави в Україні. Презентувавши для споживачів відмінний вибір кави у сегменті преміум, ми зможемо прискорити темпи зростання в існуючих і нових сегментах категорії, урізноманітнити наш продуктовий портфель і зміцнити лідерські позиції Nestlé».

Співпраця Nestlé та Starbucks® розпочалася у 2018 році. У межах глобального партнерства Nestlé придбала безстрокові глобальні права на продаж споживчих товарів під брендом Starbucks®, за винятком готових до вживання напоїв. Продукцію Starbucks створено із кавових зерен 100% арабіки вищого ґатунку, зібраних у провідних світових регіонах із вирощування кави та відповідно до міжнародних етичних стандартів C.A.F.É. Practices (Coffee and Farmer Equity) із дотриманням принципів економічної прозорості, соціальної відповідальності, турботи про довкілля та контролю за якістю кави.

Леонід Верещагін, директор бізнесу кави Nestlé в Україні та Молдові, повідомив: «Запуск лінійки кави Starbucks збігається з обраним компанією вектором розвитку,  і дозволяє Nestlé розширити пропозицію для українського споживача тепер і в преміум сегменті меленої та зернової кави. Кава Starbucks – це високоякісна 100% арабіка у трьох фірмових видах обсмажування. Starbucks сміливо можна назвати одним із найбільш очікуваних брендів на українському ринку. А тому запуск лінійки Starbucks – чудова новина для всіх поціновувачів кави в Україні».

Компанії мають намір плідно співпрацювати над розвитком інновацій з метою розширення асортименту для поціновувачів кави Starbucks в усьому світі. Крім того, співпраця має на меті посилення роботи в напрямку соціальної відповідальності для виробників та постачальників кави задля досягнення мети - вирощувати 100% кави з дотриманням етичних норм та стандартів.

За матеріалами прес-релізу

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн