Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Как тратить на рекламу меньше, но привлечь еще больше клиентов Как тратить на рекламу меньше, но привлечь еще больше клиентов

Понеділок, 11 січня 2021, 00:00
Доставка Raketa — локальная история успеха, которая выросла до масштаба всей страны за два года. Rak... Читать полностью
«Сільпо» розмістили підказки для новорічного столу та настрою на сторінках каталогів та полицях магазинів! «Сільпо» розмістили підказки для новорічного столу та настрою на сторінках каталогів та полицях магазинів!

Вівторок, 05 січня 2021, 16:56
«Сільпо» розмістили підказки для новорічного столу та настрою на сторінках каталогів та полицях мага... Читать полностью
Як придбати подарунки в останній момент – лайфхак від MOYO Як придбати подарунки в останній момент – лайфхак від MOYO

Понеділок, 28 грудня 2020, 21:20
У Києві вже 5 років працює цілодобовий магазин MOYO 24/7, за вул. Марка Вовчка, 18А - тож подарунки ... Читать полностью
Проєкт «Битва блогерів» від SWEET.TV Проєкт «Битва блогерів» від SWEET.TV

Понеділок, 21 грудня 2020, 00:00
Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV реалізував наймасштабнішу кампанію за всю історію українськог... Читать полностью
Реклама и wi-fi в общественном наземном транспорте Реклама и wi-fi в общественном наземном транспорте

Понеділок, 14 грудня 2020, 00:00
Бесплатный вай-фай в наземном транспорте – это как городская легенда, о которой все слышали, но мало... Читать полностью
Бренд OREO оголосив про нову колаборацію з Леді Гагою Бренд OREO оголосив про нову колаборацію з Леді Гагою

Понеділок, 07 грудня 2020, 00:00
Всім опустити мікрофони! OREO з гордістю оголошує про співпрацю з однією з найбільших ікон поп-сцени... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Перед командою проекту стояли такі завдання: сформувати впізнаваність бренда Bebi Premium у цільової аудиторії, розповівши про його переваги – безпечний і натуральний склад продуктів, наростити онлайн продажі через e-commerce сайт і залучити аудиторію в комунікацію із брендом.

«Завдання складні, з огляду на конкуренцію на українському ринку дитячого харчування, – коментує Володимир Чернер, СЕО New Strategies Group. –  Тому ми зосередилися на комунікаційній стратегії, а медіа-просування  довірили агентству Havas Media Ukraine. Знання про бренд ми вибудовували за допомогою OLV-кампанії в Youtube, підтримавши її конверсійними каналами Facebook і Instagram, а частоту контакту нарощували за рахунок programmatic і GDN.

Для інформування про безпеку і натуральність продуктів Bebi Premium ми підключили 15 мам-мікроблогерів із кількістю передплатників від 10 до 60 тисяч осіб і кілька охватних блогерів із аудиторією понад 100 тисяч. Ми попросили матусь зафіксувати на відео або фото своїх малюків, що пробують продукцію бренда Bebi Premium і, у підсумку, отримали зворушливі пости у соцмережах і сотні приємних відгуків аудиторії про спецпроект.

Ми також оновили комунікацію, розробивши повідомлення про Мамине щастя.

У процесі реалізації проекту ми оптимізували медіа-тиск у каналах просування і до середини кампанії перевиконали план по охопленню. Тому вирішили збільшити медіа-тиск за конверсійними каналами, направивши трафік на e-commerce сайт, за рахунок чого перевиконали план по переходах у 2 рази.

Кампанія тривала два з половиною місяці, з серпня до середини жовтня, і завершилася наступними результатами: покриття цільової аудиторії – 85% або 2,6 млн осіб, кількість показів – 13 млн, кількість переходів на e-commerce сайт – 32 тисячі, охоплення у соцмережах склали 500 тисяч, і понад 150 тисяч охватів приніс спецпроект із мамами мікроблогерами».

«Це був перший масштабний і охватний digital проект по бренду Bebi Premium і перший досвід роботи з агентством New Strategies Group. Жодного разу не пошкодувала, що при виборі агентства зупинилася саме на ньому. Це команда професійних і креативних людей, які відразу зрозуміли суть завдання і запропонували цікаву ідею і ефективні інструменти для її вирішення. Процесом роботи з командою NSG і результатами проекту залишилася дуже задоволена. Гадаю, у майбутньому нам разом вдасться реалізувати ще не один проект», – коментує Дарина Горбатова, менеджер із розвитку брендів RedHead Family Corporation.

sostav.ua

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн