Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Рекламные доходы YouTube выросли, хотя выручка Alphabet за квартал впервые снизилась Рекламные доходы YouTube выросли, хотя выручка Alphabet за квартал впервые снизилась

Понеділок, 03 серпня 2020, 00:00
Квартальная выручка Alphabet (владельца Google) снизилась впервые в истории. При этом рекламные дохо... Читать полностью
Google выпустил новую серию SEO Mythbusting Google выпустил новую серию SEO Mythbusting

Понеділок, 27 липня 2020, 00:00
В ней сотрудник поисковика Мартин Сплитт рассказал, почему важно оптимизировать скорость загрузки са... Читать полностью
Брендинг для KASHA від брендингової агенції LLIWELL Брендинг для KASHA від брендингової агенції LLIWELL

Вівторок, 21 липня 2020, 21:56
KASHA — це ігрова зона з найкрутішими іграшками для дітей. Простір де про смартфон забувають, бо все... Читать полностью
Австралия получила национальный бренд Австралия получила национальный бренд

Понеділок, 13 липня 2020, 20:16
Айдентику разработало агентство Clemenger BBDO. В ее основе — цветок австралийской мимозы, из-за чег... Читать полностью
Анонс-записка к рейтингу медиа агентств Украины по биллингам-2019 Анонс-записка к рейтингу медиа агентств Украины по биллингам-2019

Понеділок, 06 липня 2020, 00:00
C 13 июля 2020г. ВРК опубликует рейтинг медиа агентств Украины 2019 по биллингам.У появления рейтинг... Читать полностью
Ритейлер Spar начал развивать новый формат магазинов для одного посетителя Ритейлер Spar начал развивать новый формат магазинов для одного посетителя

Вівторок, 30 червня 2020, 18:13
Продуктовый ритейлер Spar на прошлой неделе объявил о внедрении нового формата магазинов в Нидерланд... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Перед командою проекту стояли такі завдання: сформувати впізнаваність бренда Bebi Premium у цільової аудиторії, розповівши про його переваги – безпечний і натуральний склад продуктів, наростити онлайн продажі через e-commerce сайт і залучити аудиторію в комунікацію із брендом.

«Завдання складні, з огляду на конкуренцію на українському ринку дитячого харчування, – коментує Володимир Чернер, СЕО New Strategies Group. –  Тому ми зосередилися на комунікаційній стратегії, а медіа-просування  довірили агентству Havas Media Ukraine. Знання про бренд ми вибудовували за допомогою OLV-кампанії в Youtube, підтримавши її конверсійними каналами Facebook і Instagram, а частоту контакту нарощували за рахунок programmatic і GDN.

Для інформування про безпеку і натуральність продуктів Bebi Premium ми підключили 15 мам-мікроблогерів із кількістю передплатників від 10 до 60 тисяч осіб і кілька охватних блогерів із аудиторією понад 100 тисяч. Ми попросили матусь зафіксувати на відео або фото своїх малюків, що пробують продукцію бренда Bebi Premium і, у підсумку, отримали зворушливі пости у соцмережах і сотні приємних відгуків аудиторії про спецпроект.

Ми також оновили комунікацію, розробивши повідомлення про Мамине щастя.

У процесі реалізації проекту ми оптимізували медіа-тиск у каналах просування і до середини кампанії перевиконали план по охопленню. Тому вирішили збільшити медіа-тиск за конверсійними каналами, направивши трафік на e-commerce сайт, за рахунок чого перевиконали план по переходах у 2 рази.

Кампанія тривала два з половиною місяці, з серпня до середини жовтня, і завершилася наступними результатами: покриття цільової аудиторії – 85% або 2,6 млн осіб, кількість показів – 13 млн, кількість переходів на e-commerce сайт – 32 тисячі, охоплення у соцмережах склали 500 тисяч, і понад 150 тисяч охватів приніс спецпроект із мамами мікроблогерами».

«Це був перший масштабний і охватний digital проект по бренду Bebi Premium і перший досвід роботи з агентством New Strategies Group. Жодного разу не пошкодувала, що при виборі агентства зупинилася саме на ньому. Це команда професійних і креативних людей, які відразу зрозуміли суть завдання і запропонували цікаву ідею і ефективні інструменти для її вирішення. Процесом роботи з командою NSG і результатами проекту залишилася дуже задоволена. Гадаю, у майбутньому нам разом вдасться реалізувати ще не один проект», – коментує Дарина Горбатова, менеджер із розвитку брендів RedHead Family Corporation.

sostav.ua

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн