Проект Instoptica допоможе українцям вчасно виявляти погіршення зору
В Україні немає звички регулярно перевіряти зір. За статистикою, 69% українців віддають перевагу самолікуванню та не звертаються до офтальмолога. В результаті — кількість випадків погіршення зору в нас зростає на 4% щороку.
Найбільша мережа оптик в Україні Люксоптика хоче подолати цю проблему. Нашим спільним завданням стало запросити якомога більше людей пройти професійну перевірку зору в найпростіший для них спосіб. Разом із Люксоптикою ми створили проект Instoptica – перший тест для перевірки зору в Instagram-stories.
Як це працює. Гортаючи сторіз, ти натрапляєш на ту, що ми зробили для Люксоптики. Достатньо тримати телефон у руці на рівні очей. Якщо текст на екрані видно добре – гортай далі, якщо видно погано – зроби свайп вгору та отримаєш результат із своєю діоптрією. В кінці тесту кожен отримує купон на безкоштовну консультацію з офтальмологом Люксоптики.
Щоби більше людей пройшли тест, ми створили інтерактивну зовнішню рекламу. Достатньо зісканувати Instagram-мітку з плакату чи сітілайту, і перевірка зору вже на твоєму екрані. Так у нас вийшла Instagram-кампанія за межами Instagram.
За матеріалами прес-релізу
Оставить заказ
Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua