Услуги

Агентство мерчандайзинга



Последние новости:
Логотип от IKEA Логотип от IKEA

16.04.19 15:31
Но без прямого сравнения разницу не заметитьШведский мебельный гигант IKEA решил перерисовать свой л... Читать полностью
Сколько денег принесет рынок внутри Instagram Сколько денег принесет рынок внутри Instagram

08.04.19 13:27
Покупать, не выходя из приложения. Первая оценка потенциального дохода от прямых продаж в Instagram.... Читать полностью
Фирменный стиль компании Western Union Фирменный стиль компании Western Union

03.04.19 11:19
Компания Western Union представила свой новый логотип.  Фирменные цвета были сохранены, но стал... Читать полностью
Samsung Electronics вносить свій внесок у формування майбутнього безпечних систем автономного водіння Samsung Electronics вносить свій внесок у формування майбутнього безпечних систем автономного водіння

26.03.19 16:53
Наявністю режиму «автопілот» в авто сьогодні нікого не здивуєш, бортові системи автомобілів стають «... Читать полностью
Новый рекламный формат от Google Новый рекламный формат от Google

11.03.19 15:47
Компания Google начала тестировать формат рекламных объявлений, встраиваемых в сервис Google Images.... Читать полностью
Как правильно построить работу с блогерами

05.03.19 00:00
Агентство коммуникаций «ВАРТО» начинало свой путь еще 13 лет назад. Когда компании не могли правильн... Читать полностью
«Казкове Молоко» (від компанії «Молокія») займає ведучі позиції на вітчизняному ринку молочних продуктів. Воно завоювало увагу численних поціновувачів завдяки своїй якості та філософії бренду. Перед нами стояла задача редизайну лінійки «Казкове Молоко» в розрізі глобального редизайну всіх брендів «Молокії», в тому числі материнської компанії.

Оскільки бренд є доволі успішний, будь-які зміни необхідно було вносити після ретельного аналізу старого дизайну та уважного переосмислення. Продукт є масовим і продається у всіх супермаркетах по всій Україні. Новий вигляд продукції повинен бути й надалі знайомим всім лояльним споживачам та привернути увагу нової аудиторії. Дизайн має бути зрозумілим та подобатись якомога більшій кількості людей не залежно від віку, культурного рівня та естетичних уподобань.

Насамперед, обов’язково було зберегти яскраво жовтий фон «Казкового Молока», який вже став важливим атрибутом бренду. Також важливим було витримати дитячий стиль та використати казкових персонажів, але ми вирішили зробити ілюстрації ще більш зворушливими та щирими. Щоб підкреслити українське походження набілу, були обрані лише герої народних казок та відтворений візуальний стиль українських художніх видань.
Звучання бренду є добре відомим, але як такого логотипу «Казкове Молоко» до редизайну не існувало: на кожному пакуванні використовувався інший шрифт для написання. В ході роботи ми розробили динамічний логотип, змінили візуальні акценти та створили нову структуру для технічної та рекламної інформації.


Поряд з оновленням лінійки «Казкове Молоко» ми також оновили логотип материнської компанії «Молокія». Він створювався незалежно і таким чином, щоб його можна легко застосувати в усіх уже існуючих продуктах виробника.

Источник: За матеріалами прес-релізу

http://reklamaster.com/Creativity-and-design/kazkovij-dizajn-dlja-kazkovogo-moloka

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн