Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94% Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94%

Понеділок, 17 травня 2021, 17:20
Всплеск популярности технологии AR (augmented reality, дополненная реальность) во время пандемии мож... Читать полностью
Делойт назвал  Walmart крупнейшим мировым ритейлером Делойт назвал Walmart крупнейшим мировым ритейлером

Понеділок, 03 травня 2021, 00:00
Абсолютным лидером на мировом рынке ретейла с совокупной выручкой более $500 млрд стала американская... Читать полностью
Здоровий перекус — йогурт Здоровий перекус — йогурт

Понеділок, 26 квітня 2021, 00:00
15-го квітня за ініціативи бренду «Слов’яночка» компанії PepsiCo Ukraine відбулась онлайн-конференці... Читать полностью
Foodbox Foodbox "52 порції здоров’я" від ТМ "Добродія"

Понеділок, 19 квітня 2021, 11:59
Нещодавно у продажу з'явилася нова продукція від ТМ "Добродія" – Добродія Foodbox "52 порції здоров’... Читать полностью
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
РусскийУкраїнська
«Казкове Молоко» (від компанії «Молокія») займає ведучі позиції на вітчизняному ринку молочних продуктів. Воно завоювало увагу численних поціновувачів завдяки своїй якості та філософії бренду. Перед нами стояла задача редизайну лінійки «Казкове Молоко» в розрізі глобального редизайну всіх брендів «Молокії», в тому числі материнської компанії.

Оскільки бренд є доволі успішний, будь-які зміни необхідно було вносити після ретельного аналізу старого дизайну та уважного переосмислення. Продукт є масовим і продається у всіх супермаркетах по всій Україні. Новий вигляд продукції повинен бути й надалі знайомим всім лояльним споживачам та привернути увагу нової аудиторії. Дизайн має бути зрозумілим та подобатись якомога більшій кількості людей не залежно від віку, культурного рівня та естетичних уподобань.

Насамперед, обов’язково було зберегти яскраво жовтий фон «Казкового Молока», який вже став важливим атрибутом бренду. Також важливим було витримати дитячий стиль та використати казкових персонажів, але ми вирішили зробити ілюстрації ще більш зворушливими та щирими. Щоб підкреслити українське походження набілу, були обрані лише герої народних казок та відтворений візуальний стиль українських художніх видань.
Звучання бренду є добре відомим, але як такого логотипу «Казкове Молоко» до редизайну не існувало: на кожному пакуванні використовувався інший шрифт для написання. В ході роботи ми розробили динамічний логотип, змінили візуальні акценти та створили нову структуру для технічної та рекламної інформації.


Поряд з оновленням лінійки «Казкове Молоко» ми також оновили логотип материнської компанії «Молокія». Він створювався незалежно і таким чином, щоб його можна легко застосувати в усіх уже існуючих продуктах виробника.

Источник: За матеріалами прес-релізу

http://reklamaster.com/Creativity-and-design/kazkovij-dizajn-dlja-kazkovogo-moloka

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн