Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Реклама в TikTok інноваційна, але менш надійна Реклама в TikTok інноваційна, але менш надійна

Понеділок, 13 вересня 2021, 16:48
Огляд уявлень маркетологів про довіру та інноваційність реклами на цифрових медіа-платформах. Читать полностью
«Біосфера» створили колекцію сумок із переробленого поліетилену «Біосфера» створили колекцію сумок із переробленого поліетилену

Понеділок, 06 вересня 2021, 08:05
Колекція була презентована на Ukrainian Fashion Week під час показу бренду дизайнера Читать полностью
Брэд Питт в рекламной кампании для De'Longhi Брэд Питт в рекламной кампании для De'Longhi

Понеділок, 30 серпня 2021, 00:00
Американский режиссер Дэмьен Шазелл ("Одержимость", "Ла-Ла Ленд") снял видеоролик с Брэдом Питтом дл... Читать полностью
Facebook створив новий застосунок віртуальної реальності Facebook створив новий застосунок віртуальної реальності

Понеділок, 23 серпня 2021, 00:00
Компанія Facebook презентувала новий застосунок віртуальної реальності. Він допоможе урізноманітнити... Читать полностью
Свитолина конвертирует спортивные успехи в рекламные контракты Свитолина конвертирует спортивные успехи в рекламные контракты

Понеділок, 16 серпня 2021, 12:49
«Сначала ты работаешь на популярность, а затем популярность на тебя», - в работоспособности этого зл... Читать полностью
Dubai Tourism в стиле голливудских боевиков Dubai Tourism в стиле голливудских боевиков

Понеділок, 09 серпня 2021, 13:33
Джессика Альба и Зак Эфрон рекламируют Dubai Tourism в стиле голливудских боевиков Читать полностью
РусскийУкраїнська

Колекція була презентована на Ukrainian Fashion Week під час показу бренду дизайнера

Українська дизайнерка бренду ROUSSIN та корпорація «Біосфера» створили лімітовану колекцію сумок із переробленого поліетилену, який використовується для виробництва пакетів для сміття. Презентація сумок відбулася в межах показу нової колекції «ROUSS IN» і стала завершальним перфомансом першого дня Ukrainian Fashion Week #noseasonsept2021.

Мета спільного проєкту – привернути увагу до свідомого використання ресурсів як у промисловості, так і у світі fashion. Адже і корпорація, і дизайнерка бренду сповідують філософію відповідального поводження з ресурсами.

У співпраці було створено 6 варіацій сумок: три з яких – у трендових кольорах 2021-2022 та ще три моделі – омаж відомим брендам. Для їх виробництва було виготовлено 100 м плівки із рециклінгових гранул, які виробляються на заводі Polygreen, де щомісяця 860 т поліетилену перетворюється у корисний ресурс. Щодня із переробленої гранули на одному із заводів корпорації виробляються пакети для сміття «Фрекен БОК».

Окрім цього, у просторі Мистецького Арсеналу під час проведення тижня української моди корпорація «Біосфера» створила 5 образів повністю із чистої екологічної сировини, яку використовують для виробництва вологих серветок, миючих губок, пакетів тощо.

Варто зазначити, що це не перша співпраця бренду ROUSSIN та корпорації «Біосфера». У вересні 2020 року, під час Ukrainian Fashion Week 2020 дизайнер Софія Русинович презентувала свою sustainable fashion колекцію, при створенні якої використала продукцію компанії з перероблених матеріалів. Проєкт ілюстрував концепцію рециклінгу: використаний поліетилен перероблюється на вторинні гранули, з цих гранул створюють нові пакети, а завдяки творчим рішенням Софії, браковані матеріали з виробництва перетворюються на колекцію одягу. А також рециклінговий завод Polygreen став локацією для зйомки нового fashion-проєкту від бренду ROUSSIN «Сміття – невичерпний цінний ресурс майбутнього», в якому акцентує увагу на роль відходів у житті людства.

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн