Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok

Понеділок, 06 грудня 2021, 00:00
Кнопка Discover может разместиться в панели управления в нижней части экрана Читать полностью
На биллбордах появились объемные фантастические существа На биллбордах появились объемные фантастические существа

Понеділок, 29 листопада 2021, 00:00
Компания Amplify создает революционную 3D-иллюзию живого действия... Читать полностью
Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda. Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda.

Понеділок, 22 листопада 2021, 00:00
GFS была первой компанией, которая вывела на украинский рынок категорию ягодных чаев-концентратов. Читать полностью
Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг

Понеділок, 15 листопада 2021, 00:00
Після трансформації в PEP Group компанія так само буде використовувати передові технології Читать полностью
Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami

Понеділок, 08 листопада 2021, 00:00
Катрин Денев снялась в новой кампании французского бренда Ami. Читать полностью
TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы

Понеділок, 01 листопада 2021, 00:00
TikTok For Business представил новые бизнес-инструменты для создания контента и измерения эффективно... Читать полностью
РусскийУкраїнська

KASHA — це ігрова зона з найкрутішими іграшками для дітей. Простір де про смартфон забувають, бо все рухається, їздіть та шуршить! Тут можна бешкетувати, вигадувати різні забавки та просто насолоджуватись дитинством.

Брендинг для KASHA розробила брендингова агенція LLIWELL. https://sostav.ua/publication/lliwell-stvorili-nastr-j-veseloshch-v-ta-gri-u-brendingu-grovo-zoni-kasha-85815.html

Створили цей простір сім’я архітекторів Ярослава та Слава Парфененко, коли вони не знайшли для свого сина безпечної дитячої зони, що була б адаптована для дитини і одночасно з іграшками які справді цікаві.

Неймінг

Кожен хто має маленьких дітей хоч раз боляче наступав на іграшку. І ми з вами знаємо, як це відбувається, вони витягують одну, потім другу, а потім оп і всі іграшки вже в центрі кімнати. Цю ідею ми заклали в основу бренду та назву — Kasha, що є синонім безладу та творчого пошуку дитини, адже саме в процесі гри дитина здобуває новий досвід.

Айдентика

В айдентиці потрібно було передати настрій веселощів, гри та звичайно вона мала бути дитячою. Ми свідомо відмовились від звичної гамми “веселка” яка використовується в більшості дитячих закладів та брендах. І зробили стриману гамму використовуючи три основні кольори.

Один із принципів простору — це reusable, — не треба купувати гори іграшок дитині додому, щоб через місяць скласти їх до купи “вже не цікавих”.

Такий принцип ми імплементували до друкованих матеріалів. Наприклад подарунковий сертифікат має на зворотній стороні розгортку будиночка, який можна вирізати разом із дитиною.

Для передачі в графіці сенсу Kasha ми розробили об’ємні та пласкі об'єкти, які міксуються, розлітаються, стають тлом, як розсипані на підлозі іграшки.

Інтер’єр

В дизайн інтер’єру необхідно було імплементувати елементи ідентичності, так щоб на фото одразу впізнавалася локація, а також батькам хотілось би зробити селфі із своєю дитиною. Але водночас було необхідно зберегти ненав’язливе відчуття, так щоб на дітей не тиснуло забагато брендування. Декорації проектували, виготовляли та встановлювали профі з FORMA на основі вже розробленої ідентичності, а наша команда, на чолі з Нонною Старущенко, проводила арт-дирекшн.


За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн