Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции

Понеділок, 02 серпня 2021, 15:12
Производитель потребительских товаров Procter & Gamble (P&G) увеличил маркетинговые расхо... Читать полностью
Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги

Понеділок, 26 липня 2021, 19:23
Зокрема це стосується платних підписок, Tip Jar та Super Follows. Читать полностью
McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром

Понеділок, 19 липня 2021, 00:00
McDonald’s отмечает восстановление работы ресторанов во Франции рекламной кампанией Читать полностью
Гастрономічні тренди від Olkom Гастрономічні тренди від Olkom

Понеділок, 12 липня 2021, 00:00
Головні гастрономічні тренди 2021 року знайшли своє відображення в новій лінійці салатних заправок O... Читать полностью
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів

Понеділок, 05 липня 2021, 21:06
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для К... Читать полностью
Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners

Понеділок, 28 червня 2021, 17:48
Маркетинговая компания PØLARIS Partners провела ребрендинг торговой марки «Чебатурочка – селянська к... Читать полностью
РусскийУкраїнська

KASHA — це ігрова зона з найкрутішими іграшками для дітей. Простір де про смартфон забувають, бо все рухається, їздіть та шуршить! Тут можна бешкетувати, вигадувати різні забавки та просто насолоджуватись дитинством.

Брендинг для KASHA розробила брендингова агенція LLIWELL. https://sostav.ua/publication/lliwell-stvorili-nastr-j-veseloshch-v-ta-gri-u-brendingu-grovo-zoni-kasha-85815.html

Створили цей простір сім’я архітекторів Ярослава та Слава Парфененко, коли вони не знайшли для свого сина безпечної дитячої зони, що була б адаптована для дитини і одночасно з іграшками які справді цікаві.

Неймінг

Кожен хто має маленьких дітей хоч раз боляче наступав на іграшку. І ми з вами знаємо, як це відбувається, вони витягують одну, потім другу, а потім оп і всі іграшки вже в центрі кімнати. Цю ідею ми заклали в основу бренду та назву — Kasha, що є синонім безладу та творчого пошуку дитини, адже саме в процесі гри дитина здобуває новий досвід.

Айдентика

В айдентиці потрібно було передати настрій веселощів, гри та звичайно вона мала бути дитячою. Ми свідомо відмовились від звичної гамми “веселка” яка використовується в більшості дитячих закладів та брендах. І зробили стриману гамму використовуючи три основні кольори.

Один із принципів простору — це reusable, — не треба купувати гори іграшок дитині додому, щоб через місяць скласти їх до купи “вже не цікавих”.

Такий принцип ми імплементували до друкованих матеріалів. Наприклад подарунковий сертифікат має на зворотній стороні розгортку будиночка, який можна вирізати разом із дитиною.

Для передачі в графіці сенсу Kasha ми розробили об’ємні та пласкі об'єкти, які міксуються, розлітаються, стають тлом, як розсипані на підлозі іграшки.

Інтер’єр

В дизайн інтер’єру необхідно було імплементувати елементи ідентичності, так щоб на фото одразу впізнавалася локація, а також батькам хотілось би зробити селфі із своєю дитиною. Але водночас було необхідно зберегти ненав’язливе відчуття, так щоб на дітей не тиснуло забагато брендування. Декорації проектували, виготовляли та встановлювали профі з FORMA на основі вже розробленої ідентичності, а наша команда, на чолі з Нонною Старущенко, проводила арт-дирекшн.


За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн