Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции

Понеділок, 02 серпня 2021, 15:12
Производитель потребительских товаров Procter & Gamble (P&G) увеличил маркетинговые расхо... Читать полностью
Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги

Понеділок, 26 липня 2021, 19:23
Зокрема це стосується платних підписок, Tip Jar та Super Follows. Читать полностью
McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром

Понеділок, 19 липня 2021, 00:00
McDonald’s отмечает восстановление работы ресторанов во Франции рекламной кампанией Читать полностью
Гастрономічні тренди від Olkom Гастрономічні тренди від Olkom

Понеділок, 12 липня 2021, 00:00
Головні гастрономічні тренди 2021 року знайшли своє відображення в новій лінійці салатних заправок O... Читать полностью
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів

Понеділок, 05 липня 2021, 21:06
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для К... Читать полностью
Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners

Понеділок, 28 червня 2021, 17:48
Маркетинговая компания PØLARIS Partners провела ребрендинг торговой марки «Чебатурочка – селянська к... Читать полностью
РусскийУкраїнська

У здоровому тілі – здоровий дух! Так, напевно, думає 27% населення, яке відвідує спортзали.

Існує навіть пряма залежність між частотою занять спортом та станом здоров’я: чим частіше займаєшся спортом, тим краще себе почуваєш! Проте, на жаль, тільки 10% українців відвідує спортзали регулярно (1/3 всіх відвідувачів).

Зараз в Україні налічується близько 1,5 тисячі спортивних та фітнес клубів (для порівняння, в США – ~30 тис. клубів, Німеччині - ~8 тис), при цьому близько третини регулярних відвідувачів приходиться на @Sport Life. Цікаво, чи можна заохотити людей займатись спортом за допомогою реклами? Анна Остапенко, strategic planner в Media First Ukraine, дослідила рекламну активність спортивних клубів України: «В категорію входять близько 300 різних спорт клубів, але, у більшості випадків, їхня активність обмежується декількома бордами чи принтами. (наружная реклама, борды)

60% всіх витрат на рекламу категорії приходяться на Sport Life, який один з небагатьох, окрім зовнішньої реклами використовує широкий медіа мікс, у тому числі телебачення. Гарною новиною є те, що вже протягом декількох років рекламні інвестиції як Sport Life, так й інших гравців ринку, зростають на 20-25% щорічно. Інше питання, чи заохочує наявна реклама займатися спортом пересічного українця, адже більшість реклами – суто продуктова. Закордонний досвід показує, що реклама здатна не тільки заохотити, але й надихнути на неможливе. Яскравим прикладом є кількість робіт у категорії «Спорт»
на Канському Фестивалі Реклами: у цьому році було нагороджено 46 робіт – максимальна кількість за останні 4 роки!».

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн