Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции

Понеділок, 02 серпня 2021, 15:12
Производитель потребительских товаров Procter & Gamble (P&G) увеличил маркетинговые расхо... Читать полностью
Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги

Понеділок, 26 липня 2021, 19:23
Зокрема це стосується платних підписок, Tip Jar та Super Follows. Читать полностью
McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром

Понеділок, 19 липня 2021, 00:00
McDonald’s отмечает восстановление работы ресторанов во Франции рекламной кампанией Читать полностью
Гастрономічні тренди від Olkom Гастрономічні тренди від Olkom

Понеділок, 12 липня 2021, 00:00
Головні гастрономічні тренди 2021 року знайшли своє відображення в новій лінійці салатних заправок O... Читать полностью
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів

Понеділок, 05 липня 2021, 21:06
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для К... Читать полностью
Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners

Понеділок, 28 червня 2021, 17:48
Маркетинговая компания PØLARIS Partners провела ребрендинг торговой марки «Чебатурочка – селянська к... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Бренд став переможцем Making Awards 2020 в Шанхаї в категорії Label Design. Оновлений дизайн створило Reynolds and Reyner.

Престижну премію у сфері дизайну продуктів харчування та напоїв отримав святковий новорічний дизайн BORJOMI 2018-19, вже неодноразово відзначений на міжнародних конкурсах. Гармонійне поєднання яскравих фарб і феєрверків, сучасна стилізація образу благородного оленя – незмінного символу бренду та фірмового кольору Georgian Green знову довели, що BORJOMI –  це не тільки легендарна вода, а й сучасний стиль.

«Цьогоріч BORJOMI виповнюється 130 років. У бренду є захоплююча історія, безцінний бекграунд, класний досвід та віддані шанувальники по всьому світі. А ще – грандіозні плани на майбутнє, бажання змінюватись, відчувати дух часу, започатковувати тренди, тестувати інновації та рухатись вперед, адже ми лише на початку свого шляху.

Останніми роками ми впровадили нові формати, ємкості для води, QR-коди на пляшках та банках для швидкого доступу до інформації про BORJOMI.  Ми сміливо експериментували з упаковкою та дизайном і отримували позитивний фідбек від споживачів та професіоналів. Наш святковий дизайн 18-19 не тільки отримав високі оцінки на декількох міжнародних конкурсах і увійшов в ТОП-100 упаковок світу, а й став найкращим на премії Making Awards 2020 в категорії Label Дизайн.

Ця нагорода – дуже цінна для нашої команди, адже доводить, що ми рухаємось в правильному напрямку. А наш яскравий, сучасний, драйвовий дизайн зміг підкорити споживачів та вловити характер покоління, яке не боїться йти до своїх мрій та слідувати за покликом серця», – розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Making Awards – це масштабний та престижний конкурс дизайну упаковки продуктів харчування та напоїв, що проводиться в Шанхаї з 2016 року і залучає бренди світового масштабу.

За матеріалами прес-релізу

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн