Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции

Понеділок, 02 серпня 2021, 15:12
Производитель потребительских товаров Procter & Gamble (P&G) увеличил маркетинговые расхо... Читать полностью
Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги

Понеділок, 26 липня 2021, 19:23
Зокрема це стосується платних підписок, Tip Jar та Super Follows. Читать полностью
McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром

Понеділок, 19 липня 2021, 00:00
McDonald’s отмечает восстановление работы ресторанов во Франции рекламной кампанией Читать полностью
Гастрономічні тренди від Olkom Гастрономічні тренди від Olkom

Понеділок, 12 липня 2021, 00:00
Головні гастрономічні тренди 2021 року знайшли своє відображення в новій лінійці салатних заправок O... Читать полностью
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів

Понеділок, 05 липня 2021, 21:06
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для К... Читать полностью
Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners

Понеділок, 28 червня 2021, 17:48
Маркетинговая компания PØLARIS Partners провела ребрендинг торговой марки «Чебатурочка – селянська к... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Нещодавно у продажу з'явилася нова продукція від ТМ "Добродія" – Добродія Foodbox "52 порції здоров’я".

До фудбоксу входить 6 видів різноманітних пластівців (вівсяні, кукурудзяні, гречані, суміш злаків та ін.) та 2 види суперфудів (льон та висівки) – в цілому 52 порції корисної та поживної їжі

Ідея виникнення Foodbox "52 порції здоров’я" з'явилась напередодні Великого посту і полягала в тому, щоб запропонувати комплексний набір, який дозволяє споживачеві протягом декількох місяців сформувати здоровий раціон харчування з корисних продуктів. Згідно дослідженням компанії, підтверджених європейськими лабораторіями, у пластівцях "Добродія" збережено 85% вітамінів, макро- та мікроелементи, які містяться в первинному зерні.

"У фудбоксі зібрані найкращі продукти ТМ "Добродія", вироблені за сучасною технологією, які швидко готуються та зберігають при цьому користь зерна. Це унікальна пропозиція, яка не має аналогів на ринку", – зазначила Ірина Брославцева, директор компанії "Добродія Фудз".

Продукція Foodbox "52 порції здоров’я", за задумом виробника, буде корисною не лише для тих, хто дотримується посту та вегетаріанців, але й для всіх, хто хоче споживати якісні продукти та вести здоровий спосіб життя.

Зі стартом продажів фудбоксів споживачі отримали готові комплексні рішення, які економлять час та кошти. Ціна Foodbox для кінцевого споживача складає 199 грн за упаковку вагою 3,15 кг. Таким чином економія на наборі – 10-15% від вартості продуктів (якщо купувати окремо).

Як розповіли в компанії, дослідження ринку показали, що серед споживацьких настроїв в пріоритеті – продукти, які підтримують імунітет, дозволяють зекономити час та кошти, тому "Добродія Фудз" планує і надалі розвивати даний напрямок для різних цільових аудиторій.

За матеріалами прес-релізу.



 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн