Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok

Понеділок, 06 грудня 2021, 00:00
Кнопка Discover может разместиться в панели управления в нижней части экрана Читать полностью
На биллбордах появились объемные фантастические существа На биллбордах появились объемные фантастические существа

Понеділок, 29 листопада 2021, 00:00
Компания Amplify создает революционную 3D-иллюзию живого действия... Читать полностью
Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda. Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda.

Понеділок, 22 листопада 2021, 00:00
GFS была первой компанией, которая вывела на украинский рынок категорию ягодных чаев-концентратов. Читать полностью
Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг

Понеділок, 15 листопада 2021, 00:00
Після трансформації в PEP Group компанія так само буде використовувати передові технології Читать полностью
Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami

Понеділок, 08 листопада 2021, 00:00
Катрин Денев снялась в новой кампании французского бренда Ami. Читать полностью
TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы

Понеділок, 01 листопада 2021, 00:00
TikTok For Business представил новые бизнес-инструменты для создания контента и измерения эффективно... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Нещодавно у продажу з'явилася нова продукція від ТМ "Добродія" – Добродія Foodbox "52 порції здоров’я".

До фудбоксу входить 6 видів різноманітних пластівців (вівсяні, кукурудзяні, гречані, суміш злаків та ін.) та 2 види суперфудів (льон та висівки) – в цілому 52 порції корисної та поживної їжі

Ідея виникнення Foodbox "52 порції здоров’я" з'явилась напередодні Великого посту і полягала в тому, щоб запропонувати комплексний набір, який дозволяє споживачеві протягом декількох місяців сформувати здоровий раціон харчування з корисних продуктів. Згідно дослідженням компанії, підтверджених європейськими лабораторіями, у пластівцях "Добродія" збережено 85% вітамінів, макро- та мікроелементи, які містяться в первинному зерні.

"У фудбоксі зібрані найкращі продукти ТМ "Добродія", вироблені за сучасною технологією, які швидко готуються та зберігають при цьому користь зерна. Це унікальна пропозиція, яка не має аналогів на ринку", – зазначила Ірина Брославцева, директор компанії "Добродія Фудз".

Продукція Foodbox "52 порції здоров’я", за задумом виробника, буде корисною не лише для тих, хто дотримується посту та вегетаріанців, але й для всіх, хто хоче споживати якісні продукти та вести здоровий спосіб життя.

Зі стартом продажів фудбоксів споживачі отримали готові комплексні рішення, які економлять час та кошти. Ціна Foodbox для кінцевого споживача складає 199 грн за упаковку вагою 3,15 кг. Таким чином економія на наборі – 10-15% від вартості продуктів (якщо купувати окремо).

Як розповіли в компанії, дослідження ринку показали, що серед споживацьких настроїв в пріоритеті – продукти, які підтримують імунітет, дозволяють зекономити час та кошти, тому "Добродія Фудз" планує і надалі розвивати даний напрямок для різних цільових аудиторій.

За матеріалами прес-релізу.



 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн