Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Головні події вересня Головні події вересня

Понеділок, 25 жовтня 2021, 00:00
Вересень вийшов насиченим. Читать полностью
В Киеве на Подоле откроется пространство Garage от GoodWine. В Киеве на Подоле откроется пространство Garage от GoodWine.

Понеділок, 18 жовтня 2021, 08:39
Оно находится по адресу ул.Межигорская, 82 — на территории бывшего завода «Тетра Пак». Читать полностью
Нова брендова платформа для торгової марки Coca-Cola Нова брендова платформа для торгової марки Coca-Cola

Понеділок, 11 жовтня 2021, 00:00
Бренд представляє платформу #справжнямагія – першу нову міжнародну платформу з 2016 року – та «Обійм... Читать полностью
Evident Media - розміщення ТВ-реклами у нічний час Evident Media - розміщення ТВ-реклами у нічний час

Понеділок, 04 жовтня 2021, 13:47
У відповідь на запити своїх клієнтів сейлз-хаус Evident Media – продавець пакету розміщення телевізі... Читать полностью
Google выпустила чипсы в дизайне смартфонов Pixel 6 Google выпустила чипсы в дизайне смартфонов Pixel 6

Понеділок, 27 вересня 2021, 00:00
Компания Google готовится к выпуску новых флагманов линейки Pixel 6. Читать полностью
Рианна для бренда Rimowa Рианна для бренда Rimowa

Середа, 22 вересня 2021, 12:30
Рианна снова оказалась в центре внимания таблоидов – певица стала лицом бренда Rimowa, который произ... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Головні гастрономічні тренди 2021 року знайшли своє відображення в новій лінійці салатних заправок Olkom.

У список новинок входять три найбільш популярні смаки – Йогуртова, Медово-гірчична та Цезар. Салатні заправки приготовані на основі рослинних олій з додаванням ароматних приправ і спецій, і випускаються в яскравій, ергономічній упаковці дой-пак вагою 150 г.

Сучасний темп життя мотивує людей знаходити оптимальні поєднання смачного і корисного, простого і швидкого. Саме таким рішенням є салатні заправки Olkom. Розробляючи рецептуру нових заправок, компанія орієнтувалася на головний драйвер ринку – прагнення покупців до різноманітності, користі і функціональності.

«Нові салатні заправки вийшли дуже колоритними і оригінальними, поєднавши в собі традиції з авторським штрихом наших технологів, – розповідає Ольга Твердохліб, Директор з маркетингу Olkom Group. – Нам вдалося створити відчуття домашньої рецептури заправок, підтримуючи таким чином концепцію бренду Olkom – готувати просто, смачно і різноманітно».

Салатна заправка Yogurt style – вишуканий дрессінг на основі рослинних олій та йогурту. До її складу входять подрібнене насіння гірчиці і часник, які в поєднанні з італійськими травами створюють особливо ніжний вершковий смак і тонкий аромат.

Салатна заправка Honey-mustard style – медово-гірчичний дрессінг на основі рослинних олій з додаванням насіння сарептської і білої гірчиць, натурального меду і пряних трав. Саме ці компоненти формують неповторний гармонійний смак заправки.

Салатна заправка Caesar style поєднує в собі класичну вишуканість і багату смакову гаму. Сир Пармезан, пряні трави і часник, які входять до її складу, створюють колоритний смак і насичений сирний аромат.

Яскравий, свіжий дизайн упаковки салатних заправок "говорить" покупцеві про те, що готувати легко і швидко. Молода зелень, свіжі овочі і апетитні інгредієнти, зображені на упаковці, транслюють філософію здорового харчування. Для того, щоб салатні заправки Olkom стали повсякденним варіантом різноманітності домашнього меню, на зворотному боці упаковки наведені нескладні рецепти смачних страв. Також покупці можуть скористатися QR-кодом з посиланням на YouTube канал TM Olkom, де зібрані кращі рецепти з продукцією компанії і відео з приготування ресторанних страв вдома.

За матеріалами прес-релізу

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн