Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok

Понеділок, 06 грудня 2021, 00:00
Кнопка Discover может разместиться в панели управления в нижней части экрана Читать полностью
На биллбордах появились объемные фантастические существа На биллбордах появились объемные фантастические существа

Понеділок, 29 листопада 2021, 00:00
Компания Amplify создает революционную 3D-иллюзию живого действия... Читать полностью
Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda. Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda.

Понеділок, 22 листопада 2021, 00:00
GFS была первой компанией, которая вывела на украинский рынок категорию ягодных чаев-концентратов. Читать полностью
Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг

Понеділок, 15 листопада 2021, 00:00
Після трансформації в PEP Group компанія так само буде використовувати передові технології Читать полностью
Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami

Понеділок, 08 листопада 2021, 00:00
Катрин Денев снялась в новой кампании французского бренда Ami. Читать полностью
TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы

Понеділок, 01 листопада 2021, 00:00
TikTok For Business представил новые бизнес-инструменты для создания контента и измерения эффективно... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Вересень вийшов насиченим.

Українська дослідницька компанія Gradus вирішили дізнатись чи співпадає резонанс подій у українців та українського суспільства із українськими медіа

З точки зору медійної уваги, головними темами вересня стали події в Афганістані, запуск “Північного потоку-2” та закон про деолігархізацію. Проте, самих респондентів у перший місяць осені цікавили абсолютно інші речі.

Їхню найбільшу увагу привернув до себе бій Олександра Усика та Ентоні Джошуа (40%). На другому місці за актуальністю – повідомлення про можливість обов'язкової вакцинації. І тільки на третьому місці, і за охопленнями, і за знанням опитуваних, опинилися події в Афганістані.

Запам’яталися також пожежа у столичному костелі Святого Миколая, презентація iPhone 13, ДТП за участі депутата Олександра Трухіна, бійка депутатів Миколи Тищенка і Гео Лероса, але із суттєво меньшими показниками. Не зважаючи на те, що саме ці події мали високу ступінь охоплень в українских медіа.,




Опитування  було  проведено  дослідницькою  компанією  Gradus  Research  методом самозаповнення анкети в мобільному додатку gradus.app.

Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Період проведення поля: 28 вересня 2021 року, 20:00 – 29 вересня 2021 року 7:00. Розмір вибірки: 1000 респондентів.

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн