Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции Procter & Gamble продолжит наращивать маркетинговые инвестиции

Понеділок, 02 серпня 2021, 15:12
Производитель потребительских товаров Procter & Gamble (P&G) увеличил маркетинговые расхо... Читать полностью
Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги

Понеділок, 26 липня 2021, 19:23
Зокрема це стосується платних підписок, Tip Jar та Super Follows. Читать полностью
McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром

Понеділок, 19 липня 2021, 00:00
McDonald’s отмечает восстановление работы ресторанов во Франции рекламной кампанией Читать полностью
Гастрономічні тренди від Olkom Гастрономічні тренди від Olkom

Понеділок, 12 липня 2021, 00:00
Головні гастрономічні тренди 2021 року знайшли своє відображення в новій лінійці салатних заправок O... Читать полностью
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів

Понеділок, 05 липня 2021, 21:06
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для К... Читать полностью
Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners

Понеділок, 28 червня 2021, 17:48
Маркетинговая компания PØLARIS Partners провела ребрендинг торговой марки «Чебатурочка – селянська к... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Зміни торкнулися логотипу, шрифтів, а також підходу до використання елементів фірмового стилю та дизайну загалом.

3 вересня 2020 року провідна українська медіагрупа 1+1 представила оновлений фірмовий стиль, який став лаконічнішим і водночас динамічнішим — як, власне, і діяльність медіахолдингу. Стриманий, проте виразний червоний фон і білі цифри, знайомі кожному українцю, який бодай раз та вмикав телевізор — так відтепер виглядає самодостатній і водночас впізнаваний із першого погляду логотип 1+1 media.

«Ми дуже любили попередній логотип, проте йому час лишитися в минулому, так як динамічний розвиток 1+1 media потребує інших форм та візуалізацій. Минулого року структура холдингу зазнала змін: у його рамках з’явилися бізнес-одиниці та корпоративні сервіси, чий корпоративний стиль відповідно також приведено до єдиної гармонії з оновленим дизайном медіагрупи. Логотип 1+1 media є сучасним, сміливим і водночас певним викликом традиційним підходам до створення фірмового стилю великих компаній із довгою історією. І ми вважаємо, що саме так має виглядати сьогодні 1+1 media: новаторська, незабюрократизована, драйвер індустріальних тем, максимально відкрита компанія», — говорить Наталія Вовк, директор із маркетингу 1+1.

Розробляючи новий фірмовий стиль 1+1 media, креативна група надихнулася так званою модульною системою, яка дозволяє добитися великої кількості варіацій за стислі терміни. Тому особливістю логотипу є те, що він побудований із квадратних модулів, які щільно прилягають один до одного.

«Модульна система чимось подібна до конструктора: маючи певну кількість елементів, можна оперативно створити необхідні графічні форми й водночас мати досить свободи, щоби швидко й без зайвих клопотів адаптувати їх згідно з потребами. Відповідно до цього новий стиль 1+1 media є динамічним і гнучким: модулі можуть міняти не тільки форму, але й колір, що дозволить нам не ставити собі жорсткі рамки і водночас не втрачати впізнаваність бренду. Водночас із цим ми оновили кольори, зробивши їх яскравішими та свіжішими й наблизили їх до брендоутворюючих кольорів каналів групи. Сучасно, динамічно, адаптивно, яскраво — як результати роботи групи 1+1 media», — говорить Микола Алтухов, керівник відділу дизайну 1+1.

Протягом вересня 1+1 media впровадить зміни, пов’язані із редизайном, до всієї візуальної комунікації групи. Суттєвих змін також зазнає офіційний веб-сайт медіахолдингу https://media.1plus1.ua/: його комплексне оновлення заплановано на початок 2021 року.

Над розробкою нового фірмового стилю 1+1 media працювали:
Наталія Вовк, директор із маркетингу 1+1;
Микола Алтухов, керівник відділу дизайну 1+1;
Михайло Піхота, керівник напрямку позаефірної графіки 1+1;
Катерина Кот, старший координатор відділу дизайну 1+1.  

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн