Услуги
Услуги

Digital агентство

Последние новости:
Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України

Неділя, 15 травня 2022, 00:00
Всеукраїнська рекламна коаліція приєдналась до підписання Меморандуму, який Читать полностью
IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни

Неділя, 08 травня 2022, 00:00
Таке опитування буде проводитись раз на 4-6 тижнів для оперативного відслідковування динаміки вплив... Читать полностью
Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO

Понеділок, 02 травня 2022, 00:00
Для підтримки українського бізнесу та спеціалістів, Читать полностью
Идеи для бизнеса в 2022 году Идеи для бизнеса в 2022 году

Понеділок, 25 квітня 2022, 10:59
В последние годы спрос на многие услуги вырос, Читать полностью
Starlink відкриє представництво в Україні Starlink відкриє представництво в Україні

Понеділок, 18 квітня 2022, 12:58
За словами міністра, нині в Україні працюють понад 10 тисяч станцій. Читать полностью
Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing

Понеділок, 11 квітня 2022, 00:00
Медіасервіс MEGOGO оголосив про створення нового бізнес-юніту компанії – MEGOGO Outsourcing. Читать полностью
РусскийУкраїнська

Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise” презентували нову лінійку продуктів для дітей
Нові смаки у трендових пакуваннях — компанія “Данон” в Україні презентувала нову лінійку молочних продуктів для дітей, створену у колаборації із міжнародним брендом “L.O.L. Surprise”.

Продовжуючи традицію ліцензійних серій для дітей, “Данон” випустила 5 нових продуктів:

  • питний йогурт “Малиновий бум”;
  • ложкові йогурти “Ванільний чіл” і “Полуничні мрії”;
  • молочні коктейлі “Гоу ягідка”, “Шоко-хайп”.

Нова серія “L.O.L. Surprise” орієнтована на дітей віком від 5 до 12 років, а також їхніх батьків. Для підтримки запуску лінійки “Данон” запустила національну рекламну кампанію на ТБ і в digital. Проте одна лише інтеграція популярного дитячого бренду “L.O.L. Surprise” вже сприяє просуванню нового продукту, адже вони відразу впізнаються фанатами бренду з моменту, як потрапили на полицю супермаркету.

"Компанія "Данон" в Україні є трендсетером на локальному FMCG-ринку. Наша маркетингова команда завжди прямує у ногу з часом і ми постійно використовуємо сучасні інструменти просування бренду. Ще в 2014 році "Данон" стала однією з перших компаній, яка ініціювала в Україні випуск ліцензійної продукції. Для нас важливо говорити однією мовою з цільовою аудиторією і колаборація з “L.O.L. Surprise” — це відповідь на мега популярність ляльок серед дітей. Цим ми продовжуємо традицію, враховуючи актуальні тренди — від кого шаленіє цільова аудиторія, чий контент переглядає і поширює у соціальних мережах, кого слухає і тд. Крім того, це ефективний спосіб диференціюватися від інших брендів у сегменті дитячої молочної продукції, стати більш помітними на полиці й зберегти унікальність, яка властива стилю роботи "Данон" на ринку. Дякуємо компанії Art Nation Agency за оперативність і легкість у співпраці. Сподіваємось, нас чекає спільний високий результат!" — говорить маркетинг-директор "Данон" в Україні Андрій Полуектов.

Ідею колаборації запропонувала компанія Art Nation Agency, яка представляє бренд “L.O.L. Surprise” в Україні. Команда агенції не тільки забезпечила ліцензійний супровід, а й створила дизайн нової лінійки. Це вже другий спільний проект Art Nation Agency і українського офісу “Данон”. Раніше “Данон” вже випустила першу ліцензійну лінійку молочних продуктів з популярними анімаційними героями. Цього разу дизайни пакування вперше були створені не з персонажами мультфільмів, а зі зображеннями популярних ляльок L.O.L, які підкорили мільйони дитячих сердець у всьому світі. Підтвердженням цьому є кількість фоловерів на офіційному YouTube-каналі — понад 2 млн фанів слідкує за віртуальним життям стильних крихіток L.O.L.

В Україні ляльки також мають шалену популярність, а завдяки колаборації з “Данон” продовжується проникнення бренду “L.O.L. Surprise” у різні категорії FMCG. Нагадаємо, нещодавно у продажі з'явилась нова серія “Пий та грай” від “Моршинської”, що також створена разом з відомими ляльками. Обидва бренди, “Данон” і “Моршинська”, дуже ретельно обирають героїв для кобрендингу. Такі масштабні колаборації з брендом “L.O.L. Surprise” підтверджують його статус на локальному ринку. У Art Nation Agency також наголошують на тому, що паралельний запуск різних товарів підсилює один одного та ще більше популяризує бренд “L.O.L. Surprise” в Україні.

“Запуск лінійки молочних продуктів з популярним брендом “L.O.L. Surprise” дозволяє не тільки отримати унікальність у своїй категорії, а й швидко досягти високих результатів продажів. Ми спеціалізуємось на створенні ліцензійних продуктів, вже 10 років створюємо успішні колаборації на українському ринку і переконалися на власному досвіді, що співпраця з відомими героями робить  продукт чи послугу миттєво впізнаваними для релевантної ЦА. Для цього не потрібно витрачати мільйони на рекламну кампанію та роки на будування знання бренду.

Ми пишаємось нашою співпрацею з “Данон”, оскільки поважаємо їхні принципи, професійність та місію компанії — нести здоров'я через корисні продукти харчування . Випуск лінійки “L.O.L. Surprise”  відбувся нещодавно, але ми вже помічаємо високий попит і очікуємо на високі результати продажів продуктів”, — говорить Head of Licensing компанії Art Nation Agency Альберт Саргсян.

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн