Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
На биллбордах появились объемные фантастические существа На биллбордах появились объемные фантастические существа

Понеділок, 29 листопада 2021, 00:00
Компания Amplify создает революционную 3D-иллюзию живого действия... Читать полностью
Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda. Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda.

Понеділок, 22 листопада 2021, 00:00
GFS была первой компанией, которая вывела на украинский рынок категорию ягодных чаев-концентратов. Читать полностью
Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг

Понеділок, 15 листопада 2021, 00:00
Після трансформації в PEP Group компанія так само буде використовувати передові технології Читать полностью
Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami

Понеділок, 08 листопада 2021, 00:00
Катрин Денев снялась в новой кампании французского бренда Ami. Читать полностью
TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы

Понеділок, 01 листопада 2021, 00:00
TikTok For Business представил новые бизнес-инструменты для создания контента и измерения эффективно... Читать полностью
Головні події вересня Головні події вересня

Понеділок, 25 жовтня 2021, 00:00
Вересень вийшов насиченим. Читать полностью
РусскийУкраїнська

Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise” презентували нову лінійку продуктів для дітей
Нові смаки у трендових пакуваннях — компанія “Данон” в Україні презентувала нову лінійку молочних продуктів для дітей, створену у колаборації із міжнародним брендом “L.O.L. Surprise”.

Продовжуючи традицію ліцензійних серій для дітей, “Данон” випустила 5 нових продуктів:

  • питний йогурт “Малиновий бум”;
  • ложкові йогурти “Ванільний чіл” і “Полуничні мрії”;
  • молочні коктейлі “Гоу ягідка”, “Шоко-хайп”.

Нова серія “L.O.L. Surprise” орієнтована на дітей віком від 5 до 12 років, а також їхніх батьків. Для підтримки запуску лінійки “Данон” запустила національну рекламну кампанію на ТБ і в digital. Проте одна лише інтеграція популярного дитячого бренду “L.O.L. Surprise” вже сприяє просуванню нового продукту, адже вони відразу впізнаються фанатами бренду з моменту, як потрапили на полицю супермаркету.

"Компанія "Данон" в Україні є трендсетером на локальному FMCG-ринку. Наша маркетингова команда завжди прямує у ногу з часом і ми постійно використовуємо сучасні інструменти просування бренду. Ще в 2014 році "Данон" стала однією з перших компаній, яка ініціювала в Україні випуск ліцензійної продукції. Для нас важливо говорити однією мовою з цільовою аудиторією і колаборація з “L.O.L. Surprise” — це відповідь на мега популярність ляльок серед дітей. Цим ми продовжуємо традицію, враховуючи актуальні тренди — від кого шаленіє цільова аудиторія, чий контент переглядає і поширює у соціальних мережах, кого слухає і тд. Крім того, це ефективний спосіб диференціюватися від інших брендів у сегменті дитячої молочної продукції, стати більш помітними на полиці й зберегти унікальність, яка властива стилю роботи "Данон" на ринку. Дякуємо компанії Art Nation Agency за оперативність і легкість у співпраці. Сподіваємось, нас чекає спільний високий результат!" — говорить маркетинг-директор "Данон" в Україні Андрій Полуектов.

Ідею колаборації запропонувала компанія Art Nation Agency, яка представляє бренд “L.O.L. Surprise” в Україні. Команда агенції не тільки забезпечила ліцензійний супровід, а й створила дизайн нової лінійки. Це вже другий спільний проект Art Nation Agency і українського офісу “Данон”. Раніше “Данон” вже випустила першу ліцензійну лінійку молочних продуктів з популярними анімаційними героями. Цього разу дизайни пакування вперше були створені не з персонажами мультфільмів, а зі зображеннями популярних ляльок L.O.L, які підкорили мільйони дитячих сердець у всьому світі. Підтвердженням цьому є кількість фоловерів на офіційному YouTube-каналі — понад 2 млн фанів слідкує за віртуальним життям стильних крихіток L.O.L.

В Україні ляльки також мають шалену популярність, а завдяки колаборації з “Данон” продовжується проникнення бренду “L.O.L. Surprise” у різні категорії FMCG. Нагадаємо, нещодавно у продажі з'явилась нова серія “Пий та грай” від “Моршинської”, що також створена разом з відомими ляльками. Обидва бренди, “Данон” і “Моршинська”, дуже ретельно обирають героїв для кобрендингу. Такі масштабні колаборації з брендом “L.O.L. Surprise” підтверджують його статус на локальному ринку. У Art Nation Agency також наголошують на тому, що паралельний запуск різних товарів підсилює один одного та ще більше популяризує бренд “L.O.L. Surprise” в Україні.

“Запуск лінійки молочних продуктів з популярним брендом “L.O.L. Surprise” дозволяє не тільки отримати унікальність у своїй категорії, а й швидко досягти високих результатів продажів. Ми спеціалізуємось на створенні ліцензійних продуктів, вже 10 років створюємо успішні колаборації на українському ринку і переконалися на власному досвіді, що співпраця з відомими героями робить  продукт чи послугу миттєво впізнаваними для релевантної ЦА. Для цього не потрібно витрачати мільйони на рекламну кампанію та роки на будування знання бренду.

Ми пишаємось нашою співпрацею з “Данон”, оскільки поважаємо їхні принципи, професійність та місію компанії — нести здоров'я через корисні продукти харчування . Випуск лінійки “L.O.L. Surprise”  відбувся нещодавно, але ми вже помічаємо високий попит і очікуємо на високі результати продажів продуктів”, — говорить Head of Licensing компанії Art Nation Agency Альберт Саргсян.

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн