Услуги
Услуги

Digital агентство

Последние новости:
Віртуальна реальність та маркетингові стратегії Віртуальна реальність та маркетингові стратегії

Понеділок, 26 червня 2023, 10:14
Віртуальна реальність більше не є науковою фантастикою – вона вже тут і швидко набирає обертів. Читать полностью
Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу» Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу»

Понеділок, 19 червня 2023, 15:11
У вівторок, 30 травня, Верховна Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу».... Читать полностью
Селфі цифрової реальності Селфі цифрової реальності

Понеділок, 12 червня 2023, 09:10
Створення нового бренда схоже на будівництво нового світу зі всіма правилами й особливостями, Читать полностью
Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу

Понеділок, 05 червня 2023, 05:09
За даними компанії Imperva, яка спеціалізується на кібербезпеці Читать полностью
Брендинг допомагає рятувати життя Брендинг допомагає рятувати життя

Понеділок, 29 травня 2023, 00:00
Одна з найважливіших специфік на війні — медична допомога. Читать полностью
Snap запустить рекламу у чат-боті My AI Snap запустить рекламу у чат-боті My AI

Понеділок, 22 травня 2023, 00:00
Snap представила кілька нових рекламних продуктів, повідомляє TechCrunch. Читать полностью
РусскийУкраїнська

Виноробний бренд Bolgrad відрізняється від конкурентів провокативною комунікацію з цільовою аудиторією. Він перший в Україні виступив проти винних стереотипів і побудував комунікаційну платформу навколо гасла «Насолоджуйся вином, а не правилами».

Команда комунікаційного діджитал-агентства New Strategies Group  підтримала наявне позиціювання Bolgrad і зробила лонч бренду в Instagram теж нестандартним.
У пошуках рішень для спільнот Bolgrad

Щоб виділитися на тлі конкурентів в Instagram, перш за все необхідно вивчити їхні спільноти, взяти найкраще, посилити слабкі сторони й залучити на своїх сторінках. Аналіз суперників Bolgrad приніс наступні результати:

Всі бренди категорії воліють спілкуватися з аудиторією на території розваг й фану, орієнтуючись на молоду аудиторію.
Не приділяють достатньо уваги єдиному візуальному стилю і часто постять дизайни з неякісними фото.
Більшість брендів ігнорують роботу зі сторіс та ситуативами.

Команда проєкту взяла це до уваги й запропонували Bolgrad наступне:

Виділити більший бюджет на просування постів в Instagram.
Розробити унікальний, яскравий візуальний стиль.
Активно залучати аудиторію до спільнот за допомогою сторіс й конкурсів.

І авжеж, продовжувати спілкуватися з аудиторією у нестандартній манері Bolgrad, підтримуючи основне комунікаційне повідомлення бренду – «Створюємо вино, а не правила».
Концепція спільнот

Концепцію спільноти побудували навколо зустрічного гасла «Підніми градус життя». Адже українці купують Bolgrad, коли хочуть відсвяткувати якусь подію. І якщо у когось з друзів справи кепські, вина бренду піднімуть настрій і допоможуть прожити час яскраво й весело, залишивши добрі спогади у серці.

Щоб передати настрій бренду у спільноті, команда проєкту розробила 5 рубрик:

«Підвищуй градус життя», в цій рубриці у жартівливій манері розповідається, як вино допомагає насолоджуватися стосунками, весело проводити час і відкривати щось нове в цьому світі.

«Твоє вино –  твоє бажання» – рубрика, яка говорить сама за себе. В ній бренд виступає проти правил і показує, як добре залишатися собою і пити вино Bolgrad як завгодно і де завгодно.

«Bolgrad – це…» рубрика, в якій висвітлюються фанові ситуації споживання продукції бренду, і в них аудиторія нерідко впізнає себе, а сама продукція допомагає споживачам вийти переможцями з будь-якої історії.

«Тост» – рубрика з ситуативними постами, в якій зазвичай підіймаються келихи вина або коньяку за те, що все буде добре, які б новини не принесли нам сусіди, ТБ або інтернет.

#Неправила – рубрика, в якій скасовуються звичні правила, адже порушувати їх іноді потрібно й навіть корисно. А ще даються гумористичні поради щодо техніки безпеки винопиття.

А щоб градус життя тримався на рівні, кожної суботи в спільноті публікується сторі, що налаштовує аудиторію на грайливий лад і знайомить з продукцією.
Візуальний стиль

Візуальна частина контенту спільнот підтримала гумористичний й дружній тон оф войс комунікації й наповнила сторінку яскравими, іноді провокативними дизайнами, які органічно вписалися у концепцію бренду в соцмережі.

Щоб створити такий дизайн, продакшн-команда New Strategies Group вивчила усі тренди та підходи до знімання продуктів у пляшках, тому у фірмовому стилі сторінок Bolgrad з'явилися:

Патерни й графічні домальовування, які дали можливість створювати різні ситуативні віжуали та краще розкривати тему кожної публікації.

Яскравий колір, який створив єдиний візуальний стиль спільноти, що запам'ятався аудиторії та став асоціюватися з брендом.

Незвичайні композиції та колажі, що дозволили обігрувати будь-який сюжет у дизайні, доповнюючи тексти постів.

Такий підхід створив по-справжньому унікальну спільноту зі своєю мовою, стилем й правилами, яка вигідно відрізняється від сторінок інших винних брендів.
Просування й результат

У просуванні спільноти в Instagram команда New Strategies Group слідували наступної тактики:

Ставили на промо всі пости без винятку, щоб підтримувати постійну активність у спільнотах та збільшити органічне охоплення аудиторії. А також робили ставку на охоплення, щоб знизити ціну на контакт з контентом і посилити знання про бренд серед аудиторії.

За три місяці спільнота Bolgrad в Instagram охопила й залучила понад 729 тис. і 107 тис. українців відповідно.

А це означає, що лонч бренду в соцмережі проходить успішно.

За матеріалами прес-релізу



 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн