Услуги
Услуги

Digital агентство

Последние новости:
Гайд по Brand Safety Гайд по Brand Safety

Понеділок, 27 червня 2022, 00:00
IAB Україна публікує гайд по Brand Safety, створений участниками Комітету Programmatic. Читать полностью
Власники MakeUp поміняли Panama на Parfums.ua Власники MakeUp поміняли Panama на Parfums.ua

Понеділок, 20 червня 2022, 06:51
В результаті обміну активами MakeUp зосередиться на своєму профільному сегменті Читать полностью
Оновлений платіжний застосунок Paycell Оновлений платіжний застосунок Paycell

Понеділок, 13 червня 2022, 16:50
Мобільний платіжний сервіс Paycell, за допомогою якого можна зручно та безпечно здійснювати усі найп... Читать полностью
Мета виділяє 1,5 мільйона доларів на підтримку українського малого та середнього бізнесу Мета виділяє 1,5 мільйона доларів на підтримку українського малого та середнього бізнесу

Понеділок, 06 червня 2022, 00:00
Російська агресія проти України продемонструвала, що Інтернет може бути дуже важливим інструментом у... Читать полностью
dentsu Ukraine проведе другий вебінар «Маркетинг сміливців» dentsu Ukraine проведе другий вебінар «Маркетинг сміливців»

Середа, 01 червня 2022, 12:04
2 червня комунікаційна група dentsu Ukraine проведе другий вебінар «Маркетинг сміливців». Читать полностью
Які нагальні потреби підприємців під час війни Які нагальні потреби підприємців під час війни

Понеділок, 23 травня 2022, 00:00
Нестача платоспроможного попиту, брак грошей на зарплати, проблеми із закупівлею засобів виробництва... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Виноробний бренд Bolgrad відрізняється від конкурентів провокативною комунікацію з цільовою аудиторією. Він перший в Україні виступив проти винних стереотипів і побудував комунікаційну платформу навколо гасла «Насолоджуйся вином, а не правилами».

Команда комунікаційного діджитал-агентства New Strategies Group  підтримала наявне позиціювання Bolgrad і зробила лонч бренду в Instagram теж нестандартним.
У пошуках рішень для спільнот Bolgrad

Щоб виділитися на тлі конкурентів в Instagram, перш за все необхідно вивчити їхні спільноти, взяти найкраще, посилити слабкі сторони й залучити на своїх сторінках. Аналіз суперників Bolgrad приніс наступні результати:

Всі бренди категорії воліють спілкуватися з аудиторією на території розваг й фану, орієнтуючись на молоду аудиторію.
Не приділяють достатньо уваги єдиному візуальному стилю і часто постять дизайни з неякісними фото.
Більшість брендів ігнорують роботу зі сторіс та ситуативами.

Команда проєкту взяла це до уваги й запропонували Bolgrad наступне:

Виділити більший бюджет на просування постів в Instagram.
Розробити унікальний, яскравий візуальний стиль.
Активно залучати аудиторію до спільнот за допомогою сторіс й конкурсів.

І авжеж, продовжувати спілкуватися з аудиторією у нестандартній манері Bolgrad, підтримуючи основне комунікаційне повідомлення бренду – «Створюємо вино, а не правила».
Концепція спільнот

Концепцію спільноти побудували навколо зустрічного гасла «Підніми градус життя». Адже українці купують Bolgrad, коли хочуть відсвяткувати якусь подію. І якщо у когось з друзів справи кепські, вина бренду піднімуть настрій і допоможуть прожити час яскраво й весело, залишивши добрі спогади у серці.

Щоб передати настрій бренду у спільноті, команда проєкту розробила 5 рубрик:

«Підвищуй градус життя», в цій рубриці у жартівливій манері розповідається, як вино допомагає насолоджуватися стосунками, весело проводити час і відкривати щось нове в цьому світі.

«Твоє вино –  твоє бажання» – рубрика, яка говорить сама за себе. В ній бренд виступає проти правил і показує, як добре залишатися собою і пити вино Bolgrad як завгодно і де завгодно.

«Bolgrad – це…» рубрика, в якій висвітлюються фанові ситуації споживання продукції бренду, і в них аудиторія нерідко впізнає себе, а сама продукція допомагає споживачам вийти переможцями з будь-якої історії.

«Тост» – рубрика з ситуативними постами, в якій зазвичай підіймаються келихи вина або коньяку за те, що все буде добре, які б новини не принесли нам сусіди, ТБ або інтернет.

#Неправила – рубрика, в якій скасовуються звичні правила, адже порушувати їх іноді потрібно й навіть корисно. А ще даються гумористичні поради щодо техніки безпеки винопиття.

А щоб градус життя тримався на рівні, кожної суботи в спільноті публікується сторі, що налаштовує аудиторію на грайливий лад і знайомить з продукцією.
Візуальний стиль

Візуальна частина контенту спільнот підтримала гумористичний й дружній тон оф войс комунікації й наповнила сторінку яскравими, іноді провокативними дизайнами, які органічно вписалися у концепцію бренду в соцмережі.

Щоб створити такий дизайн, продакшн-команда New Strategies Group вивчила усі тренди та підходи до знімання продуктів у пляшках, тому у фірмовому стилі сторінок Bolgrad з'явилися:

Патерни й графічні домальовування, які дали можливість створювати різні ситуативні віжуали та краще розкривати тему кожної публікації.

Яскравий колір, який створив єдиний візуальний стиль спільноти, що запам'ятався аудиторії та став асоціюватися з брендом.

Незвичайні композиції та колажі, що дозволили обігрувати будь-який сюжет у дизайні, доповнюючи тексти постів.

Такий підхід створив по-справжньому унікальну спільноту зі своєю мовою, стилем й правилами, яка вигідно відрізняється від сторінок інших винних брендів.
Просування й результат

У просуванні спільноти в Instagram команда New Strategies Group слідували наступної тактики:

Ставили на промо всі пости без винятку, щоб підтримувати постійну активність у спільнотах та збільшити органічне охоплення аудиторії. А також робили ставку на охоплення, щоб знизити ціну на контакт з контентом і посилити знання про бренд серед аудиторії.

За три місяці спільнота Bolgrad в Instagram охопила й залучила понад 729 тис. і 107 тис. українців відповідно.

А це означає, що лонч бренду в соцмережі проходить успішно.

За матеріалами прес-релізу



 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн