Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги

Понеділок, 26 липня 2021, 19:23
Зокрема це стосується платних підписок, Tip Jar та Super Follows. Читать полностью
McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром

Понеділок, 19 липня 2021, 00:00
McDonald’s отмечает восстановление работы ресторанов во Франции рекламной кампанией Читать полностью
Гастрономічні тренди від Olkom Гастрономічні тренди від Olkom

Понеділок, 12 липня 2021, 00:00
Головні гастрономічні тренди 2021 року знайшли своє відображення в новій лінійці салатних заправок O... Читать полностью
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів

Понеділок, 05 липня 2021, 21:06
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для К... Читать полностью
Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners

Понеділок, 28 червня 2021, 17:48
Маркетинговая компания PØLARIS Partners провела ребрендинг торговой марки «Чебатурочка – селянська к... Читать полностью
Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise” Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise”

Понеділок, 21 червня 2021, 00:00
Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise” презентували нову лінійку продуктів для дітей Читать полностью
РусскийУкраїнська

Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для Карпатського регіону. Лінійка «Карпатська фішка» включає йогурти зі смаками: «малиннич (малина)-гранат», «афини (чорниця)-чорна смородина», «вишня-ґоґодзи (брусниця)».

«Компанія «Галичина» постійно експериментує із новими смаками продуктів. Цього разу, ми хотіли додати до карпатського йогурту справжню «Карпатську фішку» – інгредієнти, які відомі лише у цьому регіоні.   Кожна назва – «малиннич», «афини», «ґоґодзи» має своє походження та особливу атмосферну  історію, – розповідає Оксана Андрушків, директорка з маркетингу компанії «Галичина». – Ідея лінійки полягає у тому, щоб створити неповторні смаки для споживачів та дати змогу посмакувати улюбленим йогуртом так, як це звикли робити в Карпатах. Це особливий регіон, де навіть звичні ягоди називають по-особливому. Справжня «Карпатська фішка» наповнена силою та енергетикою гір».

Дизайн паковань оновленої лінійки розробила українська брендингова агенція Dozen.

«У розробці дизайну «Карпатської фішки» була нетривіальна задача: ми хотіли одночасно зберегти візуальну айдентику бренду «Галичина» та створити унікальну візуальну мову, щоб виділити лінійку. Базувались на таких цінностях, як натуральність та чистота, які близькі до продукції компанії. Ми звернулися до стилю ботанічної ілюстрації – така гіперреалістичність карпатських ягід якнайкраще підкреслює особливі смаки оновленої лінійки», – зазначила артдиректорка Dozen Олена Гаврилюк.

Окрім питних, компанія планує розробити лінійку густих йогуртів «Карпатська фішка».

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн