Услуги
Услуги

Digital агентство

Последние новости:
Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України

Неділя, 15 травня 2022, 00:00
Всеукраїнська рекламна коаліція приєдналась до підписання Меморандуму, який Читать полностью
IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни

Неділя, 08 травня 2022, 00:00
Таке опитування буде проводитись раз на 4-6 тижнів для оперативного відслідковування динаміки вплив... Читать полностью
Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO

Понеділок, 02 травня 2022, 00:00
Для підтримки українського бізнесу та спеціалістів, Читать полностью
Идеи для бизнеса в 2022 году Идеи для бизнеса в 2022 году

Понеділок, 25 квітня 2022, 10:59
В последние годы спрос на многие услуги вырос, Читать полностью
Starlink відкриє представництво в Україні Starlink відкриє представництво в Україні

Понеділок, 18 квітня 2022, 12:58
За словами міністра, нині в Україні працюють понад 10 тисяч станцій. Читать полностью
Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing

Понеділок, 11 квітня 2022, 00:00
Медіасервіс MEGOGO оголосив про створення нового бізнес-юніту компанії – MEGOGO Outsourcing. Читать полностью
РусскийУкраїнська

Бренд представляє платформу #справжнямагія – першу нову міжнародну платформу з 2016 року – та «Обійми» – нове бачення класичного логотипу Coca-Cola.



Coca-Cola запускає нову глобальну філософію бренду та платформу під назвою Real Magic (#cправжнямагія), яка заохочує популяризувати справжню магію гуманізму.

Платформа оновлює посил  бренду щоденно об'єднувати та надихати людей за обставин світу, в якому ми живемо сьогодні. Вона ґрунтується на досвіді останніх 18 місяців: ми справді можемо знайти магію у всьому, що нас оточує, якщо об'єднаємось у несподівані моменти, які перетворюють звичне життя на надзвичайне. Вона визнає також чимало суперечностей, з якими стикаються нові покоління під час пошуку гармонії та єднання з іншими людьми у віртуальному та роз'єднаному світі.

«Coca-Cola – це бренд дихотомій: скромний, але культовий, автентичний, але таємничий, реальний і водночас магічний, – говорить Маноло Арройо, Директор Coca-Cola з маркетингу. – В основі філософії #cправжнямагія лежить віра в те, що дихотомії можуть збагатити світ і зробити його цікавішим місцем для життя – світом неординарних людей, неочікуваних можливостей та чудових моментів. Водночас вона відображає саму суть    Coca-Cola: справжній, невимовний та унікальний смак як дотик справжньої магії».

#cправжнямагія знаменує вихід першої з 2016 року глобальної платформи Coca-Cola, яку запускаємо разом з оновленим візуальним образом Coca-Cola та новим баченням логотипу Coca-Cola, що буде представлений у всіх маркетингових заходах. Натхненний класичною упаковкою Coca-Cola, логотип «Обійми» підіймає вигнутий напис на етикетках пляшок та банок. Так формується візуальне зображення, яке охопить моменти магії у всіх комунікаціях Coca-Cola.

Coca-Cola співпрацює з художниками, фотографами та ілюстраторами, щоб через логотип «Обійми» знайти безліч можливостей показати «Справжню магію». Завдяки власному чіткому та оригінальному баченню вони втілять у життя моменти повсякденної магії,  інклюзивні та загальні, і водночас індивідуальні та особливі.  Серед партнерів із дизайну – Wieden+Kennedy, Лондон, KnownUnknown та Kenyon Weston.




#cправжнямагія – це не просто слоган чи одноразова кампанія. Це довготривала філософія бренду та віра в те, що стимулює і спрямовує маркетинг та комунікації торгової марки Coca-Cola», – поділився Арройо.

Запуск платформи #справжнямагія здійснюється разом із новою кампанією під назвою «Від мене до тебе – одна Coca-Cola» – це поєднання реального та віртуального світу, метафора нашої віри в те, що ми маємо більше спільного, ніж відмінного, це піднесення гуманізму. У фільмі, який вийшов онлайн 27 вересня,  поставлено запитання: а раптом     Coca-Cola – це символ єдності, який би міг поєднати те, що вважали роз'єднаним і створити Справжню магію? У стрічці беруть участь троє відомих геймерів: DJ Alan Walker, Team Liquid’s Aerial Powers і Average Jonas.

Під час створення кампанії «Від мене до тебе – одна Coca-Cola» Кока-Кола співпрацювала з рекламним агентством BETC London, провідним кінорежисером Деніелом Вулфом і партнером з виробництва ігор та комп'ютерної графіки.

«За допомогою платформи #справжнямагія ми, зрештою, хочемо залучити людей до зовсім іншої екосистеми унікального та доступного досвіду, – говорить Арройо. – «Від мене до тебе – одна Coca-Cola» створено для спільноти, яка потребує чогось іншого, незвичного для Coca-Cola. Під час розробки цієї кампанії ми співпрацювали з розробниками, геймерами, Twitch та багатьма іншими людьми, щоб віднайти місце в реальності, до якої ми не звикли. Це неймовірно захоплює».

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн