Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Реклама в TikTok інноваційна, але менш надійна Реклама в TikTok інноваційна, але менш надійна

Понеділок, 13 вересня 2021, 16:48
Огляд уявлень маркетологів про довіру та інноваційність реклами на цифрових медіа-платформах. Читать полностью
«Біосфера» створили колекцію сумок із переробленого поліетилену «Біосфера» створили колекцію сумок із переробленого поліетилену

Понеділок, 06 вересня 2021, 08:05
Колекція була презентована на Ukrainian Fashion Week під час показу бренду дизайнера Читать полностью
Брэд Питт в рекламной кампании для De'Longhi Брэд Питт в рекламной кампании для De'Longhi

Понеділок, 30 серпня 2021, 00:00
Американский режиссер Дэмьен Шазелл ("Одержимость", "Ла-Ла Ленд") снял видеоролик с Брэдом Питтом дл... Читать полностью
Facebook створив новий застосунок віртуальної реальності Facebook створив новий застосунок віртуальної реальності

Понеділок, 23 серпня 2021, 00:00
Компанія Facebook презентувала новий застосунок віртуальної реальності. Він допоможе урізноманітнити... Читать полностью
Свитолина конвертирует спортивные успехи в рекламные контракты Свитолина конвертирует спортивные успехи в рекламные контракты

Понеділок, 16 серпня 2021, 12:49
«Сначала ты работаешь на популярность, а затем популярность на тебя», - в работоспособности этого зл... Читать полностью
Dubai Tourism в стиле голливудских боевиков Dubai Tourism в стиле голливудских боевиков

Понеділок, 09 серпня 2021, 13:33
Джессика Альба и Зак Эфрон рекламируют Dubai Tourism в стиле голливудских боевиков Читать полностью
РусскийУкраїнська

Огляд уявлень маркетологів про довіру та інноваційність реклами на цифрових медіа-платформах.
- Серед світових медіа-брендів, TikTok вважають найбільш інноваційним, проте найменш надійним середовищем для реклами.
- Instagram має найкращий баланс у цьому плані, зокрема 64% маркетологів вважають цю мережу надійною, а 40% - інноваційною.

За даними опитування понад 900 провідних маркетологів по всьому світу, проведеного компанією Kantar, TikTok вважають найбільш інноваційною, але менш надійною платформою для реклами серед брендів.

Серед проаналізованих світових медіа-брендів TikTok здобув першу сходинку за показником інноваційності для реклами, на думку 72% маркетологів. Проте додаток для зйомки коротких відео зайняв останнє місце за показником надійності, зокрема всього 28% маркетологів вважають цю мережу надійною для реклами.

Недостатній рівень довіри пояснює відсутність половини відомих брендів на платформі, особливо враховуючи те, що для багатьох брендів свідомі інвестиції в ЗМІ починають відігравати усе важливішу роль. Проте TikTok стрімко розвивається, оскільки рівень довіри серед маркетологів збільшився удвічі в порівнянні з 2020 роком.

Instagram має найкращий баланс у цьому плані, зокрема 64% маркетологів вважають цю мережу надійною, а 40% - інноваційною.  Платформи Google і YouTube завоювали найбільший відсоток довіри, але їх вважають не такими інноваційними.

Facebook трохи відстає за цими показниками, зокрема у порівнянні з іншими відомими світовими медіа-брендами ця мережа має нижчий рівень довіри (53%). Крім того, лише 20% маркетологів вважають рекламу на цій платформі інноваційною.

Spotify має хороший баланс цих двох показників. Рівень інноваційності реклами на цій платформі вище середнього (44% у порівнянні з середнім показником 30%), а рівень довіри знаходиться нарівні з середнім значенням.

Загалом, маркетологи віддають перевагу мережам YouTube та Instagram. Хоча це суперечить думці споживачів, для яких TikTok очолює першу сходинку.

TikTok, YouTube та Instagram отримують свої переваги від того, що їх вважають інноваційними і/або надійними. Дослідження Kantar виявило, що маркетологи планують збільшити витрати на найбільш популярні формати реклами у наступному році, особливо це стосується онлайн відео, контенту інфлюенсерів та соціальних мереж.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн