Услуги
Услуги

Digital агентство

Последние новости:
Гайд по Brand Safety Гайд по Brand Safety

Понеділок, 27 червня 2022, 00:00
IAB Україна публікує гайд по Brand Safety, створений участниками Комітету Programmatic. Читать полностью
Власники MakeUp поміняли Panama на Parfums.ua Власники MakeUp поміняли Panama на Parfums.ua

Понеділок, 20 червня 2022, 06:51
В результаті обміну активами MakeUp зосередиться на своєму профільному сегменті Читать полностью
Оновлений платіжний застосунок Paycell Оновлений платіжний застосунок Paycell

Понеділок, 13 червня 2022, 16:50
Мобільний платіжний сервіс Paycell, за допомогою якого можна зручно та безпечно здійснювати усі найп... Читать полностью
Мета виділяє 1,5 мільйона доларів на підтримку українського малого та середнього бізнесу Мета виділяє 1,5 мільйона доларів на підтримку українського малого та середнього бізнесу

Понеділок, 06 червня 2022, 00:00
Російська агресія проти України продемонструвала, що Інтернет може бути дуже важливим інструментом у... Читать полностью
dentsu Ukraine проведе другий вебінар «Маркетинг сміливців» dentsu Ukraine проведе другий вебінар «Маркетинг сміливців»

Середа, 01 червня 2022, 12:04
2 червня комунікаційна група dentsu Ukraine проведе другий вебінар «Маркетинг сміливців». Читать полностью
Які нагальні потреби підприємців під час війни Які нагальні потреби підприємців під час війни

Понеділок, 23 травня 2022, 00:00
Нестача платоспроможного попиту, брак грошей на зарплати, проблеми із закупівлею засобів виробництва... Читать полностью
РусскийУкраїнська

За даними нового дослідження, реклама з використанням технологій доповненої реальності (AR) постійно приваблює усе більше уваги, у порівнянні з традиційною рекламою, яка з часом зазнає злетів і падінь.

Це дослідження, проведене у додатку для миттєвої передачі повідомлень Snapchat, виявило, що у таких висновках немає нічого дивного, оскільки за даними нейронаукових досліджень AR-технології не лише створюють ефект повної присутності на платформах, але й прогнозують поведінку та роботу пам’яті споживачів з точністю до 83%.

- Індекс занурення, в основі якого лежить вимірювання частоти серцевих скорочень в учасників під час перегляду реклами з використанням доповненої реальності, продемонстрував середні показники, які перевищили контрольні параметри для категорії «Розваги» на всіх соціальних платформах.

- Коли люди дуже занурені у процес, вони уважні, емоційно залучені та активно запам’ятовують інформацію.

- Графік показників серцебиття показав, що кожна секунда має значно більше значення і сприяє позитивному кодуванню пам’яті.

«Коли люди дуже занурені у процес … вони перебувають «на одній хвилі», і враження резонують з ними на фундаментальному рівні – настільки, що навіть можна передбачити їхню майбутню поведінку», – Енді Пенг, голова відділу міжнародного маркетингу в компанії Snap.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua



 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн