Услуги
Услуги

Digital агентство

Последние новости:
Віртуальна реальність та маркетингові стратегії Віртуальна реальність та маркетингові стратегії

Понеділок, 26 червня 2023, 10:14
Віртуальна реальність більше не є науковою фантастикою – вона вже тут і швидко набирає обертів. Читать полностью
Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу» Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу»

Понеділок, 19 червня 2023, 15:11
У вівторок, 30 травня, Верховна Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу».... Читать полностью
Селфі цифрової реальності Селфі цифрової реальності

Понеділок, 12 червня 2023, 09:10
Створення нового бренда схоже на будівництво нового світу зі всіма правилами й особливостями, Читать полностью
Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу

Понеділок, 05 червня 2023, 05:09
За даними компанії Imperva, яка спеціалізується на кібербезпеці Читать полностью
Брендинг допомагає рятувати життя Брендинг допомагає рятувати життя

Понеділок, 29 травня 2023, 00:00
Одна з найважливіших специфік на війні — медична допомога. Читать полностью
Snap запустить рекламу у чат-боті My AI Snap запустить рекламу у чат-боті My AI

Понеділок, 22 травня 2023, 00:00
Snap представила кілька нових рекламних продуктів, повідомляє TechCrunch. Читать полностью
РусскийУкраїнська

За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду. В цьому році вперше на фондовому ринку з'явилися ф'ючерси на воду. Уже зараз в ОАЕ на заправках літр води дорожче літра бензину. Як нам реагувати на цю тенденцію?

По-перше, жителям Землі пора усвідомити, що тема екології загострилася настільки, що стосується всіх і кожного. У світовий океан щорічно потрапляє від 4,8 до 12,7 мільйона тонн пластику. Вчені виявили мікропластік в арктичних льодниках, пилу і водопровідній воді. І все це потрапляє в наш оргаізм і негативно впливає на ендокринну систему. У 2019 му році вчені з'ясували, що за рік середньостатистичний дорослий споживає близько 50 тисяч частинок мікропластіку. Тому скоротити використання пластикової упаковки – вкрай важливий і терміновий крок для кожного з нас.

По-друге, потрібно зрозуміти, що сучасні системи фільтрації не здатні ефективно очистити водопровідну воду від пластикових мікрочастинок. Тому потрібно шукати не фільтри, а воду з альтернативних джерел. Український бренд «VODA UA» усвідомлює і вирішує обидві ці задачі: використовує на 100% біологічно переробну упаковку замість традиційної пластикової і забезпечує високогірній карпатської водою.

Тільки в Україні продається майже 2 млрд літрів бутильованої води на рік. При цьому 93% всієї бутильованої води в світі – це вода в пластику. Споживачу сьогодні під силу усвідомлено вибрати залишилися 7% води в більш екологічних ємностях. За даними глобального опитування IBM Institute for Business Value, проведеного в 2020 році, 4 з 10 споживачів при виборі брендів враховують їх екологічність. А кожен другий готовий змінити свої споживчі звички, щоб знизити негативний вплив на навколишнє середовище.

У свою чергу виробники можуть зробити ще більш істотний внесок у порятунок планети від пластика – переглянути свій підхід до фасування. Наприклад, компанія «АТ МАРКЕТ» вперше в Україні випустила карпатську воду «VODA UA» в 100% еко-френдлі упаковці. Дволітрова тара на 100% переробна та на 80% складається із вторинної целюлози, тобто для її виробництва не зрубали жодного дерева. Навіть кришка виготовлена ​​не з пластику, а з пальмового масла, і кріпиться не клеєм, а ультразвуком. «Це не просто вода в картоні. Це світоглядна і соціально відповідальна позиція», – прокоментували цей крок представники компанії.

Дизайн нової картонної упаковки був розроблений маркетинговим агентством «Superheroes.ua». І він настільки ж прогресивний і нетиповий для ринку питної води, як і вся еко-політика компанії «АТ МАРКЕТ». «Наша команда дизайнерів використала нетиповий для етикетки елемент – інфографіку. Пересічним текстом увагу важко привернути, а за допомогою інфографіки ми донесли до покупців ключові переваги товару. Разом з нетривіальним колірним рішенням це вигідно виділяє продукт серед конкурентів», – поділився COO агентства Анатолій Компаніченко.

У блакитній упаковці продається вода, видобута на висоті 480 метра над рівнем моря. А в чорному паку вода з найвищого водозабору в країні – 1040 метрів. «Чим вище до сонця, тим вода цінніше. Тільки гірська вода – з Альп, Піренеїв або Карпат – не потребує кип'ятіння. Оскільки дістаючись поверхні гір, вона очищується від всіх домішок і важких металів. У нас вільна вода для вільних людей!», – пояснив власник і CEO проекту «VODA UA» Дмитро Нікіфоров.

«Чим менше ми з води забираємо і в неї вносимо, тим вона біологічно активніше і, отже, корисніше для людини. Вода – це все-таки органіка. І після вилучень і добавок вона прагне повернутися в первісний стан, стає агресивною. Багато наших хвороби – саме від вживання такої «неправильної» води», – пояснює Дмитро Нікіфоров свій вибір унікального джерела № 1 в урочищі Лисинець в Карпатах, де на десятки кілометрів навколо немає джерел забруднення.
За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн