Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Головні події вересня Головні події вересня

Понеділок, 25 жовтня 2021, 00:00
Вересень вийшов насиченим. Читать полностью
В Киеве на Подоле откроется пространство Garage от GoodWine. В Киеве на Подоле откроется пространство Garage от GoodWine.

Понеділок, 18 жовтня 2021, 08:39
Оно находится по адресу ул.Межигорская, 82 — на территории бывшего завода «Тетра Пак». Читать полностью
Нова брендова платформа для торгової марки Coca-Cola Нова брендова платформа для торгової марки Coca-Cola

Понеділок, 11 жовтня 2021, 00:00
Бренд представляє платформу #справжнямагія – першу нову міжнародну платформу з 2016 року – та «Обійм... Читать полностью
Evident Media - розміщення ТВ-реклами у нічний час Evident Media - розміщення ТВ-реклами у нічний час

Понеділок, 04 жовтня 2021, 13:47
У відповідь на запити своїх клієнтів сейлз-хаус Evident Media – продавець пакету розміщення телевізі... Читать полностью
Google выпустила чипсы в дизайне смартфонов Pixel 6 Google выпустила чипсы в дизайне смартфонов Pixel 6

Понеділок, 27 вересня 2021, 00:00
Компания Google готовится к выпуску новых флагманов линейки Pixel 6. Читать полностью
Рианна для бренда Rimowa Рианна для бренда Rimowa

Середа, 22 вересня 2021, 12:30
Рианна снова оказалась в центре внимания таблоидов – певица стала лицом бренда Rimowa, который произ... Читать полностью
РусскийУкраїнська

За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду. В цьому році вперше на фондовому ринку з'явилися ф'ючерси на воду. Уже зараз в ОАЕ на заправках літр води дорожче літра бензину. Як нам реагувати на цю тенденцію?

По-перше, жителям Землі пора усвідомити, що тема екології загострилася настільки, що стосується всіх і кожного. У світовий океан щорічно потрапляє від 4,8 до 12,7 мільйона тонн пластику. Вчені виявили мікропластік в арктичних льодниках, пилу і водопровідній воді. І все це потрапляє в наш оргаізм і негативно впливає на ендокринну систему. У 2019 му році вчені з'ясували, що за рік середньостатистичний дорослий споживає близько 50 тисяч частинок мікропластіку. Тому скоротити використання пластикової упаковки – вкрай важливий і терміновий крок для кожного з нас.

По-друге, потрібно зрозуміти, що сучасні системи фільтрації не здатні ефективно очистити водопровідну воду від пластикових мікрочастинок. Тому потрібно шукати не фільтри, а воду з альтернативних джерел. Український бренд «VODA UA» усвідомлює і вирішує обидві ці задачі: використовує на 100% біологічно переробну упаковку замість традиційної пластикової і забезпечує високогірній карпатської водою.

Тільки в Україні продається майже 2 млрд літрів бутильованої води на рік. При цьому 93% всієї бутильованої води в світі – це вода в пластику. Споживачу сьогодні під силу усвідомлено вибрати залишилися 7% води в більш екологічних ємностях. За даними глобального опитування IBM Institute for Business Value, проведеного в 2020 році, 4 з 10 споживачів при виборі брендів враховують їх екологічність. А кожен другий готовий змінити свої споживчі звички, щоб знизити негативний вплив на навколишнє середовище.

У свою чергу виробники можуть зробити ще більш істотний внесок у порятунок планети від пластика – переглянути свій підхід до фасування. Наприклад, компанія «АТ МАРКЕТ» вперше в Україні випустила карпатську воду «VODA UA» в 100% еко-френдлі упаковці. Дволітрова тара на 100% переробна та на 80% складається із вторинної целюлози, тобто для її виробництва не зрубали жодного дерева. Навіть кришка виготовлена ​​не з пластику, а з пальмового масла, і кріпиться не клеєм, а ультразвуком. «Це не просто вода в картоні. Це світоглядна і соціально відповідальна позиція», – прокоментували цей крок представники компанії.

Дизайн нової картонної упаковки був розроблений маркетинговим агентством «Superheroes.ua». І він настільки ж прогресивний і нетиповий для ринку питної води, як і вся еко-політика компанії «АТ МАРКЕТ». «Наша команда дизайнерів використала нетиповий для етикетки елемент – інфографіку. Пересічним текстом увагу важко привернути, а за допомогою інфографіки ми донесли до покупців ключові переваги товару. Разом з нетривіальним колірним рішенням це вигідно виділяє продукт серед конкурентів», – поділився COO агентства Анатолій Компаніченко.

У блакитній упаковці продається вода, видобута на висоті 480 метра над рівнем моря. А в чорному паку вода з найвищого водозабору в країні – 1040 метрів. «Чим вище до сонця, тим вода цінніше. Тільки гірська вода – з Альп, Піренеїв або Карпат – не потребує кип'ятіння. Оскільки дістаючись поверхні гір, вона очищується від всіх домішок і важких металів. У нас вільна вода для вільних людей!», – пояснив власник і CEO проекту «VODA UA» Дмитро Нікіфоров.

«Чим менше ми з води забираємо і в неї вносимо, тим вона біологічно активніше і, отже, корисніше для людини. Вода – це все-таки органіка. І після вилучень і добавок вона прагне повернутися в первісний стан, стає агресивною. Багато наших хвороби – саме від вживання такої «неправильної» води», – пояснює Дмитро Нікіфоров свій вибір унікального джерела № 1 в урочищі Лисинець в Карпатах, де на десятки кілометрів навколо немає джерел забруднення.
За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн