Услуги
Услуги

Digital агентство

Последние новости:
Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України

Неділя, 15 травня 2022, 00:00
Всеукраїнська рекламна коаліція приєдналась до підписання Меморандуму, який Читать полностью
IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни

Неділя, 08 травня 2022, 00:00
Таке опитування буде проводитись раз на 4-6 тижнів для оперативного відслідковування динаміки вплив... Читать полностью
Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO

Понеділок, 02 травня 2022, 00:00
Для підтримки українського бізнесу та спеціалістів, Читать полностью
Идеи для бизнеса в 2022 году Идеи для бизнеса в 2022 году

Понеділок, 25 квітня 2022, 10:59
В последние годы спрос на многие услуги вырос, Читать полностью
Starlink відкриє представництво в Україні Starlink відкриє представництво в Україні

Понеділок, 18 квітня 2022, 12:58
За словами міністра, нині в Україні працюють понад 10 тисяч станцій. Читать полностью
Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing

Понеділок, 11 квітня 2022, 00:00
Медіасервіс MEGOGO оголосив про створення нового бізнес-юніту компанії – MEGOGO Outsourcing. Читать полностью
РусскийУкраїнська

За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду. В цьому році вперше на фондовому ринку з'явилися ф'ючерси на воду. Уже зараз в ОАЕ на заправках літр води дорожче літра бензину. Як нам реагувати на цю тенденцію?

По-перше, жителям Землі пора усвідомити, що тема екології загострилася настільки, що стосується всіх і кожного. У світовий океан щорічно потрапляє від 4,8 до 12,7 мільйона тонн пластику. Вчені виявили мікропластік в арктичних льодниках, пилу і водопровідній воді. І все це потрапляє в наш оргаізм і негативно впливає на ендокринну систему. У 2019 му році вчені з'ясували, що за рік середньостатистичний дорослий споживає близько 50 тисяч частинок мікропластіку. Тому скоротити використання пластикової упаковки – вкрай важливий і терміновий крок для кожного з нас.

По-друге, потрібно зрозуміти, що сучасні системи фільтрації не здатні ефективно очистити водопровідну воду від пластикових мікрочастинок. Тому потрібно шукати не фільтри, а воду з альтернативних джерел. Український бренд «VODA UA» усвідомлює і вирішує обидві ці задачі: використовує на 100% біологічно переробну упаковку замість традиційної пластикової і забезпечує високогірній карпатської водою.

Тільки в Україні продається майже 2 млрд літрів бутильованої води на рік. При цьому 93% всієї бутильованої води в світі – це вода в пластику. Споживачу сьогодні під силу усвідомлено вибрати залишилися 7% води в більш екологічних ємностях. За даними глобального опитування IBM Institute for Business Value, проведеного в 2020 році, 4 з 10 споживачів при виборі брендів враховують їх екологічність. А кожен другий готовий змінити свої споживчі звички, щоб знизити негативний вплив на навколишнє середовище.

У свою чергу виробники можуть зробити ще більш істотний внесок у порятунок планети від пластика – переглянути свій підхід до фасування. Наприклад, компанія «АТ МАРКЕТ» вперше в Україні випустила карпатську воду «VODA UA» в 100% еко-френдлі упаковці. Дволітрова тара на 100% переробна та на 80% складається із вторинної целюлози, тобто для її виробництва не зрубали жодного дерева. Навіть кришка виготовлена ​​не з пластику, а з пальмового масла, і кріпиться не клеєм, а ультразвуком. «Це не просто вода в картоні. Це світоглядна і соціально відповідальна позиція», – прокоментували цей крок представники компанії.

Дизайн нової картонної упаковки був розроблений маркетинговим агентством «Superheroes.ua». І він настільки ж прогресивний і нетиповий для ринку питної води, як і вся еко-політика компанії «АТ МАРКЕТ». «Наша команда дизайнерів використала нетиповий для етикетки елемент – інфографіку. Пересічним текстом увагу важко привернути, а за допомогою інфографіки ми донесли до покупців ключові переваги товару. Разом з нетривіальним колірним рішенням це вигідно виділяє продукт серед конкурентів», – поділився COO агентства Анатолій Компаніченко.

У блакитній упаковці продається вода, видобута на висоті 480 метра над рівнем моря. А в чорному паку вода з найвищого водозабору в країні – 1040 метрів. «Чим вище до сонця, тим вода цінніше. Тільки гірська вода – з Альп, Піренеїв або Карпат – не потребує кип'ятіння. Оскільки дістаючись поверхні гір, вона очищується від всіх домішок і важких металів. У нас вільна вода для вільних людей!», – пояснив власник і CEO проекту «VODA UA» Дмитро Нікіфоров.

«Чим менше ми з води забираємо і в неї вносимо, тим вона біологічно активніше і, отже, корисніше для людини. Вода – це все-таки органіка. І після вилучень і добавок вона прагне повернутися в первісний стан, стає агресивною. Багато наших хвороби – саме від вживання такої «неправильної» води», – пояснює Дмитро Нікіфоров свій вибір унікального джерела № 1 в урочищі Лисинець в Карпатах, де на десятки кілометрів навколо немає джерел забруднення.
За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн