Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
50 експрес-уроків української для дітей 50 експрес-уроків української для дітей

Понеділок, 17 січня 2022, 15:54
14.01.2022р. на медіасервісі MEGOGO з’явилась аудіоверсія книжки «50 експрес-уроків української для ... Читать полностью
Vodafone Україна перетворила сторінку Instagram на арт-галерею Vodafone Україна перетворила сторінку Instagram на арт-галерею

Понеділок, 10 січня 2022, 00:00
Компанія провела конкурс для креаторів. Його мета: візуально передати те, що можна лише відчути — шв... Читать полностью
Реклама з доповненою реальністю підвищує рівень зацікавленості та емоційного занурення Реклама з доповненою реальністю підвищує рівень зацікавленості та емоційного занурення

Понеділок, 03 січня 2022, 00:00
За даними нового дослідження, реклама з використанням технологій доповненої реальності (AR) постійно... Читать полностью
Лонч бренду Bolgrad в Instagram Лонч бренду Bolgrad в Instagram

Понеділок, 27 грудня 2021, 00:00
Виноробний бренд Bolgrad відрізняється від конкурентів провокативною комунікацію з цільовою аудиторі... Читать полностью
Гурт KAZKA представив власну валюту Гурт KAZKA представив власну валюту

Понеділок, 20 грудня 2021, 00:00
Гурт KAZKA представив власну валюту з використанням технології блокчейн Читать полностью
Deloitte выпустила прогноз развития высокотехнологичного и медиарынка на 2022 год Deloitte выпустила прогноз развития высокотехнологичного и медиарынка на 2022 год

Понеділок, 13 грудня 2021, 09:42
Международная консалтинговая компания Deloitte считает, что в следующем году медиарынок ждет рост по... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Компанія провела конкурс для креаторів. Його мета: візуально передати те, що можна лише відчути — швидкість мобільного інтернету. Швидкісний інтернет супроводжує нас щодня: у відеодзвінках, завантаженні додатків, месенджерах, улюблених плейлистах та онлайн-відео. Але художники здатні перетворити абстрактне відчуття на зображення.

Vodafone створив цей проєкт, щоб показати силу the human spirit. Адже технології не працюють без людей. Саме так Vodafone запустив швидкісний мобільний Інтернет. Тепер разом з діджитал-креаторами ми наочно показуємо, як це працює — що таке швидкість у її візуальному прояві.

Відбір пройшли 84 роботи у різних жанрах. Були малюнки, ілюстрації, анімація, колажі, відео, фото та навіть каліграфія. Конкурсні проекти оцінювали топові представники креативної індустрії:

  • засновник 5.films та Format bureau Кирило Сулига;
  • Chief Creative Officer McCANN KYIV Євгеній Камінський;
  • засновник та креативний директор [isdgroup] Віктор Шкурба;
  • former group head Arriba! Стаська Падалка;
  • старший бренд-менеджер Vodafone Україна Ігор Петров.

Учасники змагалися за призи: сертифікат на навчання на суму 30 000 грн за перше місце та грошові виплати в розмірі по 20 000 грн за друге та третє.

Головного переможця визначило журі, а друге та третє місце — за допомогою лайків. Імена переможців оголосили 24 грудня. Перше місце зайняла робота Фурсенко Андрія «Швидкість змін».

«Для мене це ніби швидкість у розрізі. І ще один мій критерій — робота подобається настільки, що я б повісила її собі на стіну», — ділиться враженнями суддя конкурсу Стася Падалка.

«Робота хоч і проста, та вона задає ритм, занурює в це відчуття швидкості. Я розглядав роботи ще з точки зору того, що в них потрібно допрацювати. І це фото — одне з найбільш завершених», — розповідає Кирило Сулига.

Друге та третє місце визначили за кількістю лайків на сторінці Vodafone Україна в Instagram. Переможцями стали:

  • 2 місце — робота «Кліп» Мархевки Оксани.
  • 3 місце — робота Данилейко Анни.

Всього роботи учасників побачило близько 174 тисяч людей. Вони отримали понад 13 тисяч лайків, 1820 шерів та 853 коментарі.

Vodafone — одна з найбільших телекомунікаційних компаній світу. Її послугами в Україні користується понад 19 мільйонів користувачів. 82% території України має 4G-покриття, тож швидкість мобільного інтернету можна відчути майже звідусіль. Завдяки зусиллям команди, 4G-покриття працює на всіх 52 станціях метро у Києві й на 30 у Харкові, а також на перегонах між усіма станціями.

26 вересня 2021 року Vodafone спільно з компанією Nokia провели успішне тестування роботи мережі у принципово новий спосіб. Результатом експерименту став новий рекорд швидкості — на комерційній базової станції, розташованій на технологічному майданчику оператора, вдалося отримати пікову швидкість 772 Мбіт/с.

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн