Услуги
Услуги

Digital агентство

Последние новости:
Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України

Неділя, 15 травня 2022, 00:00
Всеукраїнська рекламна коаліція приєдналась до підписання Меморандуму, який Читать полностью
IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни

Неділя, 08 травня 2022, 00:00
Таке опитування буде проводитись раз на 4-6 тижнів для оперативного відслідковування динаміки вплив... Читать полностью
Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO

Понеділок, 02 травня 2022, 00:00
Для підтримки українського бізнесу та спеціалістів, Читать полностью
Идеи для бизнеса в 2022 году Идеи для бизнеса в 2022 году

Понеділок, 25 квітня 2022, 10:59
В последние годы спрос на многие услуги вырос, Читать полностью
Starlink відкриє представництво в Україні Starlink відкриє представництво в Україні

Понеділок, 18 квітня 2022, 12:58
За словами міністра, нині в Україні працюють понад 10 тисяч станцій. Читать полностью
Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing

Понеділок, 11 квітня 2022, 00:00
Медіасервіс MEGOGO оголосив про створення нового бізнес-юніту компанії – MEGOGO Outsourcing. Читать полностью
РусскийУкраїнська

Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки. У новій Інструкції від WARC зазначається, як маркетологи можуть скористатися підвищенням популярності формату реклами з можливістю здійснення покупки.

Інструкція від WARC щодо можливості покупок у медіа

Власники медіа інвестують у ті засоби, що дозволяють брендам систематизувати і просувати продукти на своїх платформах, для того щоб користувачі мали змогу робити покупки не закриваючи додаток або сайт. Контент з можливістю покупок може включати статичні зображення або відео в режимі реального часу – що часто можна помітити у відомих інфлюенсерів, і такі формати також можуть транслюватися на телебаченні або в аудіозаписах.

Шість основних положень

1: Онлайн-шопінг перетворюється на розвагу. Якщо раніше електронна торгівля була більш прагматичною, то тепер користувачі стали звикати до захоплюючих та інтерактивних елементів.

2: Соціальні мережі запропонували цифровий варіант торгівлі унаслідок пандемії COVID-19. Оскільки у споживачів не було змоги фізично відвідати магазини роздрібної торгівлі, соціальні платформи допомогли брендам не зникнути з поля зору.

3: Відео в режимі реального часу – це ключ до зростання формату покупок у медіа. Беручи до уваги популярність в Китаї протягом кількох останніх років, власники медіа почали й собі організовувати заходи в режимі реального часу у різноманітних додатках.

4: Можливість здійснення покупок в медіа вимагає нового підходу до планування ЗМІ. Кампанії соціальної торгівлі повинні поєднувати сторітелінг з інформацією, яка змогла би миттєво спонукати до діалогу.

5: Інфлюенсери є надзвичайно важливими для успіху формату продажу в медіа, проте їхня роль стає більш неоднозначною. Поява власного асортименту брендової продукції інфлюенсерів може ускладнити відносини з рекламодавцями.

6: Можливість покупок в медіа найкраще працює для таких категорій як мода і засоби догляду. Вони здобули перевагу завдяки найбільш оптимальному поєднанню високого рівня залучення покупців та доступних цін.

* Читачі можуть записатися на вебінар WARC Talks, на якому доповідачі з Isobar Commerce порадять, як зробити можливість покупок в медіа частиною багатоканальної стратегії.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн