Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги

Понеділок, 26 липня 2021, 19:23
Зокрема це стосується платних підписок, Tip Jar та Super Follows. Читать полностью
McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром

Понеділок, 19 липня 2021, 00:00
McDonald’s отмечает восстановление работы ресторанов во Франции рекламной кампанией Читать полностью
Гастрономічні тренди від Olkom Гастрономічні тренди від Olkom

Понеділок, 12 липня 2021, 00:00
Головні гастрономічні тренди 2021 року знайшли своє відображення в новій лінійці салатних заправок O... Читать полностью
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів

Понеділок, 05 липня 2021, 21:06
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для К... Читать полностью
Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners

Понеділок, 28 червня 2021, 17:48
Маркетинговая компания PØLARIS Partners провела ребрендинг торговой марки «Чебатурочка – селянська к... Читать полностью
Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise” Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise”

Понеділок, 21 червня 2021, 00:00
Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise” презентували нову лінійку продуктів для дітей Читать полностью
РусскийУкраїнська

Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки. У новій Інструкції від WARC зазначається, як маркетологи можуть скористатися підвищенням популярності формату реклами з можливістю здійснення покупки.

Інструкція від WARC щодо можливості покупок у медіа

Власники медіа інвестують у ті засоби, що дозволяють брендам систематизувати і просувати продукти на своїх платформах, для того щоб користувачі мали змогу робити покупки не закриваючи додаток або сайт. Контент з можливістю покупок може включати статичні зображення або відео в режимі реального часу – що часто можна помітити у відомих інфлюенсерів, і такі формати також можуть транслюватися на телебаченні або в аудіозаписах.

Шість основних положень

1: Онлайн-шопінг перетворюється на розвагу. Якщо раніше електронна торгівля була більш прагматичною, то тепер користувачі стали звикати до захоплюючих та інтерактивних елементів.

2: Соціальні мережі запропонували цифровий варіант торгівлі унаслідок пандемії COVID-19. Оскільки у споживачів не було змоги фізично відвідати магазини роздрібної торгівлі, соціальні платформи допомогли брендам не зникнути з поля зору.

3: Відео в режимі реального часу – це ключ до зростання формату покупок у медіа. Беручи до уваги популярність в Китаї протягом кількох останніх років, власники медіа почали й собі організовувати заходи в режимі реального часу у різноманітних додатках.

4: Можливість здійснення покупок в медіа вимагає нового підходу до планування ЗМІ. Кампанії соціальної торгівлі повинні поєднувати сторітелінг з інформацією, яка змогла би миттєво спонукати до діалогу.

5: Інфлюенсери є надзвичайно важливими для успіху формату продажу в медіа, проте їхня роль стає більш неоднозначною. Поява власного асортименту брендової продукції інфлюенсерів може ускладнити відносини з рекламодавцями.

6: Можливість покупок в медіа найкраще працює для таких категорій як мода і засоби догляду. Вони здобули перевагу завдяки найбільш оптимальному поєднанню високого рівня залучення покупців та доступних цін.

* Читачі можуть записатися на вебінар WARC Talks, на якому доповідачі з Isobar Commerce порадять, як зробити можливість покупок в медіа частиною багатоканальної стратегії.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн