Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok

Понеділок, 06 грудня 2021, 00:00
Кнопка Discover может разместиться в панели управления в нижней части экрана Читать полностью
На биллбордах появились объемные фантастические существа На биллбордах появились объемные фантастические существа

Понеділок, 29 листопада 2021, 00:00
Компания Amplify создает революционную 3D-иллюзию живого действия... Читать полностью
Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda. Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda.

Понеділок, 22 листопада 2021, 00:00
GFS была первой компанией, которая вывела на украинский рынок категорию ягодных чаев-концентратов. Читать полностью
Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг

Понеділок, 15 листопада 2021, 00:00
Після трансформації в PEP Group компанія так само буде використовувати передові технології Читать полностью
Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami

Понеділок, 08 листопада 2021, 00:00
Катрин Денев снялась в новой кампании французского бренда Ami. Читать полностью
TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы

Понеділок, 01 листопада 2021, 00:00
TikTok For Business представил новые бизнес-инструменты для создания контента и измерения эффективно... Читать полностью
РусскийУкраїнська

За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як для клієнтів, так і для агенцій.

Такий висновок можна зробити на основі опитування 1500 експертів, що представляли різні бренди та агенції, проведеного компанією LIONS. Уперше результати були оприлюднені у березні на заході Lions Live.

Незважаючи на передову практику, яка свідчить про те, що просування бренду необхідне, для того щоб досягти успіху в процесі відновлення, здатність завчасно виправдати інвестиції  залишається недосяжною для багатьох маркетологів.

  • 61% керівників брендів стверджують, що показати вплив довгострокової творчої діяльності було надзвичайно або дуже складно. Трохи більший відсоток (64%) керівників агенцій дотримуються такої ж думки.
  • Двадцять вісім відсотків лідерів брендів зазначають, що більше уваги зараз приділяється тому, щоб  довести ефективність їхньої креативності.
  • Один з маркетологів стверджує: «Пандемія негативно вплинула на наш бізнес, тому нам довелось урізати бюджет, щоб відновити баланс доходів і витрат. У першу чергу зазвичай страждають ЗМІ, активація бренду і довгострокові ініціативи у сфері управління акціонерним капіталом».
  • На думку головного мережевого директора з питань стратегічного розвитку, «політика короткострокового планування і відповідні питання щодо собівартості інвестування в бренд і креативність, на противагу тактичній ціні та рекламі конкретних пропозицій, - це завжди виклик».
  • У той же час, потреба робити покупки онлайн, викликана карантином, призвела до того, що ЗМІ та роздрібна торгівля стали тісно пов’язаними, як ніколи раніше.
  • 60% брендів назвали електронну торгівлю головним пріоритетом на наступний рік, а 45% зазначили, що соціальна торгівля увійшла до Топ-3 сфер для експериментів.


Переклад тексту підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн