Услуги
Услуги

Digital агентство

Последние новости:
Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України Меморандум та Коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України

Неділя, 15 травня 2022, 00:00
Всеукраїнська рекламна коаліція приєдналась до підписання Меморандуму, який Читать полностью
IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни

Неділя, 08 травня 2022, 00:00
Таке опитування буде проводитись раз на 4-6 тижнів для оперативного відслідковування динаміки вплив... Читать полностью
Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO Автоматизація маркетингу AdBraze від IT-компанії OBRIO

Понеділок, 02 травня 2022, 00:00
Для підтримки українського бізнесу та спеціалістів, Читать полностью
Идеи для бизнеса в 2022 году Идеи для бизнеса в 2022 году

Понеділок, 25 квітня 2022, 10:59
В последние годы спрос на многие услуги вырос, Читать полностью
Starlink відкриє представництво в Україні Starlink відкриє представництво в Україні

Понеділок, 18 квітня 2022, 12:58
За словами міністра, нині в Україні працюють понад 10 тисяч станцій. Читать полностью
Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing Новий бізнес-юніт – MEGOGO Outsourcing

Понеділок, 11 квітня 2022, 00:00
Медіасервіс MEGOGO оголосив про створення нового бізнес-юніту компанії – MEGOGO Outsourcing. Читать полностью
РусскийУкраїнська

Огляд ефективності зовнішньої реклами стосовно активності в мережі та поза нею.

Споживачі, які бачать зовнішню рекламу є на 63% більш схильними до будь-якої діяльності онлайн по відношенню до бренду (відвідування сайту, пошук, завантаження застосунку тощо).

Зовнішня реклама має помітний вплив на активність як в мережі, так і поза нею, зокрема споживачі на 46% більш схильні відвідувати реальні магазини та на 28% - робити в них покупки.

За даними аналізу більш ніж 50 кампаній зовнішньої реклами у Британії за період з 2015 до 2020 років, проведеного компанією Posterscope, що спеціалізується на зовнішній рекламі, споживачі, які бачать зовнішню рекламу є на 63% більш схильними до будь-якої діяльності онлайн по відношенню до бренду.

Це дослідження виявило, що 23% людей, які побачили зовнішню рекламу, зробили після цього будь-яку з дій онлайн, пов’язану з цим брендом (відвідали сайт, здійснили пошук, завантажили застосунок тощо). Цей показник на 63% перевищує позначку у 14% - тих, хто зробили те ж саме серед усіх опитаних споживачів.

Зовнішня реклама має помітний вплив на купівельну поведінку як онлайн, так і оффлайн. Споживачі, які побачили зовнішню рекламу, були на 56% більш схильними до того, щоб зробити онлайн покупку від цього бренду, у той час як 46% були готові до відвідин магазину, а 28% - до здійснення у них покупок.

Зовнішня реклама також має помітний вплив на метрики бренду. Зокрема, відсоток знайомства з брендом зріс до 7%, використання продукції бренду – до 23%, а цінності бренду – до 22% серед споживачів, які побачили зовнішню рекламу у порівнянні з усіма опитаними споживачами.

Хоча дані Рекламної Асоціації та WARC свідчать про те, що витрати на зовнішню рекламу минулого року знизились на 46,3%, дослідження Posterscope показують, що її ефективність у 2020 році практично не змінилась. Здатність пригадати зовнішнє рекламне оголошення на цифрових екранах і плакатах у 2020 році сягала 39%, що зовсім трохи менше від 45% - середнього показника за період 2015-2020 років.

Цифрові формати, ймовірно, будуть стимулювати подальший розвиток ринку зовнішньої реклами, особливо у зв’язку з тим, що вони дозволяють персоналізувати та перенацілити аудиторію через інші цифрові канали. Хоча цифрові майданчики можуть привернути увагу та викликати емоції в аудиторії, деякі експерти стверджують, що існує недостатньо  місць преміум-класу, які б привертали максимальну увагу. Процедура стандартизованої оцінки теж потребує вдосконалення в процесі майбутньої розробки зовнішньої реклами.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн