Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги Twitter планує інтегрувати біткоін у свої продукти та послуги

Понеділок, 26 липня 2021, 19:23
Зокрема це стосується платних підписок, Tip Jar та Super Follows. Читать полностью
McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром McDonald’s спрятал меню за пиксельным фильтром

Понеділок, 19 липня 2021, 00:00
McDonald’s отмечает восстановление работы ресторанов во Франции рекламной кампанией Читать полностью
Гастрономічні тренди від Olkom Гастрономічні тренди від Olkom

Понеділок, 12 липня 2021, 00:00
Головні гастрономічні тренди 2021 року знайшли своє відображення в новій лінійці салатних заправок O... Читать полностью
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів

Понеділок, 05 липня 2021, 21:06
Молочна компанія «Галичина» випустила оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для К... Читать полностью
Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners Обновленный бренд «Чебатурочка» от PØLARIS Partners

Понеділок, 28 червня 2021, 17:48
Маркетинговая компания PØLARIS Partners провела ребрендинг торговой марки «Чебатурочка – селянська к... Читать полностью
Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise” Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise”

Понеділок, 21 червня 2021, 00:00
Компанія “Данон” і міжнародний бренд “L.O.L. Surprise” презентували нову лінійку продуктів для дітей Читать полностью
РусскийУкраїнська

Огляд ефективності зовнішньої реклами стосовно активності в мережі та поза нею.

Споживачі, які бачать зовнішню рекламу є на 63% більш схильними до будь-якої діяльності онлайн по відношенню до бренду (відвідування сайту, пошук, завантаження застосунку тощо).

Зовнішня реклама має помітний вплив на активність як в мережі, так і поза нею, зокрема споживачі на 46% більш схильні відвідувати реальні магазини та на 28% - робити в них покупки.

За даними аналізу більш ніж 50 кампаній зовнішньої реклами у Британії за період з 2015 до 2020 років, проведеного компанією Posterscope, що спеціалізується на зовнішній рекламі, споживачі, які бачать зовнішню рекламу є на 63% більш схильними до будь-якої діяльності онлайн по відношенню до бренду.

Це дослідження виявило, що 23% людей, які побачили зовнішню рекламу, зробили після цього будь-яку з дій онлайн, пов’язану з цим брендом (відвідали сайт, здійснили пошук, завантажили застосунок тощо). Цей показник на 63% перевищує позначку у 14% - тих, хто зробили те ж саме серед усіх опитаних споживачів.

Зовнішня реклама має помітний вплив на купівельну поведінку як онлайн, так і оффлайн. Споживачі, які побачили зовнішню рекламу, були на 56% більш схильними до того, щоб зробити онлайн покупку від цього бренду, у той час як 46% були готові до відвідин магазину, а 28% - до здійснення у них покупок.

Зовнішня реклама також має помітний вплив на метрики бренду. Зокрема, відсоток знайомства з брендом зріс до 7%, використання продукції бренду – до 23%, а цінності бренду – до 22% серед споживачів, які побачили зовнішню рекламу у порівнянні з усіма опитаними споживачами.

Хоча дані Рекламної Асоціації та WARC свідчать про те, що витрати на зовнішню рекламу минулого року знизились на 46,3%, дослідження Posterscope показують, що її ефективність у 2020 році практично не змінилась. Здатність пригадати зовнішнє рекламне оголошення на цифрових екранах і плакатах у 2020 році сягала 39%, що зовсім трохи менше від 45% - середнього показника за період 2015-2020 років.

Цифрові формати, ймовірно, будуть стимулювати подальший розвиток ринку зовнішньої реклами, особливо у зв’язку з тим, що вони дозволяють персоналізувати та перенацілити аудиторію через інші цифрові канали. Хоча цифрові майданчики можуть привернути увагу та викликати емоції в аудиторії, деякі експерти стверджують, що існує недостатньо  місць преміум-класу, які б привертали максимальну увагу. Процедура стандартизованої оцінки теж потребує вдосконалення в процесі майбутньої розробки зовнішньої реклами.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн