Послуги
Услуги

Digital агентство

Останні новини
Гайд по Brand Safety Гайд по Brand Safety

27.06.22 00:00
IAB Україна публікує гайд по Brand Safety, створений участниками Комітету Programmatic. Читать полностью
Власники MakeUp поміняли Panama на Parfums.ua Власники MakeUp поміняли Panama на Parfums.ua

20.06.22 06:51
В результаті обміну активами MakeUp зосередиться на своєму профільному сегменті Читать полностью
Оновлений платіжний застосунок Paycell Оновлений платіжний застосунок Paycell

13.06.22 16:50
Мобільний платіжний сервіс Paycell, за допомогою якого можна зручно та безпечно здійснювати усі найп... Читать полностью
Мета виділяє 1,5 мільйона доларів на підтримку українського малого та середнього бізнесу Мета виділяє 1,5 мільйона доларів на підтримку українського малого та середнього бізнесу

06.06.22 00:00
Російська агресія проти України продемонструвала, що Інтернет може бути дуже важливим інструментом у... Читать полностью
dentsu Ukraine проведе другий вебінар «Маркетинг сміливців» dentsu Ukraine проведе другий вебінар «Маркетинг сміливців»

01.06.22 12:04
2 червня комунікаційна група dentsu Ukraine проведе другий вебінар «Маркетинг сміливців». Читать полностью
Які нагальні потреби підприємців під час війни Які нагальні потреби підприємців під час війни

23.05.22 00:00
Нестача платоспроможного попиту, брак грошей на зарплати, проблеми із закупівлею засобів виробництва... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Для підтримки українського бізнесу та спеціалістів, українська продуктова IT-компанія OBRIO відкрила безкоштовний доступ для користування платформою для автоматизації маркетингу — AdBraze.

AdBraze став безкоштовним на 4 місяці з моменту реєстрації для всіх українських компаній, які активно використовують performance маркетинг у своїй діяльності. Щоб користуватися платформою безкоштовно, достатньо лише заповнити форму, натиснувши кнопку “Contact us” на сайті. У коментарі написати “Слава Україні” та отримати підтвердження на пошту. Користувачі матимуть доступ до повного функціоналу продукту.

AdBraze автоматизує запуск рекламних кампаній, тож це дозволить:

удвічі швидше тестувати гіпотези та скоротити рутинні задачі для user acquisition менеджерів на 80%
оперативно визначати найефективніші креативи
масштабувати бізнес в умовах кризи без збільшення бюджету на відділ маркетингу
оптимізувати процеси та підвищити ефективність комунікації в креативній команді завдяки вбудованій канбан-дошці
використовувати шаблони налаштувань рекламних кампаній, хмарне сховище для креативів та інтеграцію Google Drive та Dropbox.

«На створення AdBraze мене надихнула команда маркетингу OBRIO. Я спостерігав за колегами, які невтомно працювали над рутинними завданнями, з метою провести якомога більше тестів та знайти “ТОП перформанс креатив”. Мені, розробнику в минулому, хотілось допомогти колегам з допомогою автоматизації процесів. Так виникла ідея продукту AdBraze.  Ми прагнемо бути корисними для українських компаній, маркетингових агенцій та фахівців. Зараз як ніколи важливо гуртуватись та допомагати бізнесу в нашій країні», — зазначає Олександр Чоловський, CEO в AdBraze, продукті компанії OBRIO.

За мтеріалами пресрелізу

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн