Послуги
Услуги

Digital агентство

Останні новини
Віртуальна реальність та маркетингові стратегії Віртуальна реальність та маркетингові стратегії

26.06.23 10:14
Віртуальна реальність більше не є науковою фантастикою – вона вже тут і швидко набирає обертів. Читать полностью
Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу» Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу»

19.06.23 15:11
У вівторок, 30 травня, Верховна Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу».... Читать полностью
Селфі цифрової реальності Селфі цифрової реальності

12.06.23 09:10
Створення нового бренда схоже на будівництво нового світу зі всіма правилами й особливостями, Читать полностью
Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу

05.06.23 05:09
За даними компанії Imperva, яка спеціалізується на кібербезпеці Читать полностью
Брендинг допомагає рятувати життя Брендинг допомагає рятувати життя

29.05.23 00:00
Одна з найважливіших специфік на війні — медична допомога. Читать полностью
Snap запустить рекламу у чат-боті My AI Snap запустить рекламу у чат-боті My AI

22.05.23 00:00
Snap представила кілька нових рекламних продуктів, повідомляє TechCrunch. Читать полностью
РусскийУкраїнська

KASHA — це ігрова зона з найкрутішими іграшками для дітей. Простір де про смартфон забувають, бо все рухається, їздіть та шуршить! Тут можна бешкетувати, вигадувати різні забавки та просто насолоджуватись дитинством.

Брендинг для KASHA розробила брендингова агенція LLIWELL. https://sostav.ua/publication/lliwell-stvorili-nastr-j-veseloshch-v-ta-gri-u-brendingu-grovo-zoni-kasha-85815.html

Створили цей простір сім’я архітекторів Ярослава та Слава Парфененко, коли вони не знайшли для свого сина безпечної дитячої зони, що була б адаптована для дитини і одночасно з іграшками які справді цікаві.

Неймінг

Кожен хто має маленьких дітей хоч раз боляче наступав на іграшку. І ми з вами знаємо, як це відбувається, вони витягують одну, потім другу, а потім оп і всі іграшки вже в центрі кімнати. Цю ідею ми заклали в основу бренду та назву — Kasha, що є синонім безладу та творчого пошуку дитини, адже саме в процесі гри дитина здобуває новий досвід.

Айдентика

В айдентиці потрібно було передати настрій веселощів, гри та звичайно вона мала бути дитячою. Ми свідомо відмовились від звичної гамми “веселка” яка використовується в більшості дитячих закладів та брендах. І зробили стриману гамму використовуючи три основні кольори.

Один із принципів простору — це reusable, — не треба купувати гори іграшок дитині додому, щоб через місяць скласти їх до купи “вже не цікавих”.

Такий принцип ми імплементували до друкованих матеріалів. Наприклад подарунковий сертифікат має на зворотній стороні розгортку будиночка, який можна вирізати разом із дитиною.

Для передачі в графіці сенсу Kasha ми розробили об’ємні та пласкі об'єкти, які міксуються, розлітаються, стають тлом, як розсипані на підлозі іграшки.

Інтер’єр

В дизайн інтер’єру необхідно було імплементувати елементи ідентичності, так щоб на фото одразу впізнавалася локація, а також батькам хотілось би зробити селфі із своєю дитиною. Але водночас було необхідно зберегти ненав’язливе відчуття, так щоб на дітей не тиснуло забагато брендування. Декорації проектували, виготовляли та встановлювали профі з FORMA на основі вже розробленої ідентичності, а наша команда, на чолі з Нонною Старущенко, проводила арт-дирекшн.


За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн