BTL-акції і PR Київ, Україна.
BTL-акції
Велика особливість BTL - безпосередній контакт зі споживачем.
Коли клієнт знайомиться з якісними характеристиками і перевагами товару, підвищується прагнення до покупки.
Важливим кроком проведення BTL-акції є вибір рекламного агентства, воно повинно в найкоротші терміни підібрати досвідчений персонал, знайти хороші місця проведення акції, а так само проводити аналіз ринку, зважаючи на специфіку Вашого бізнесу створити маркетинговий план. Команда кращих рекламістів MAXMEDIA GROUP за вигідними цінами готові запропонувати всі послуги з проведення BTL-акцій.
Дослідження показують низьку тенденцію ефективності традиційних методів. Стало відомо, більшість людей прислухаються до порад знайомих при придбанні товарів. Так само відомо, що 70% клієнтів користується інформацією у консультантів продавців на місцях продажів.
У BTL-акціях, люди відчувають інтерес до подій, слідуючи своїй цікавості, таким чином залучаються до акції. Людей які дійсно хочуть бути в акціях, насправді менше на 15-20%, ніж є насправді.
Суспільство налаштовано на споживання, в більшості випадків люди приходять в магазин, не володіючи чіткою метою та планом покупок, при цьому вони орієнтуються на місці. BTL при цьому стає універсальним збудників для покупки і джерелом інформації для споживача.
Дослідження показують, що для 70% покупців важливим моментом є акційні пропозиції, для 63% важливим фактором, о привертає увагу, є товарні стійки, унікально оформлені стенди.
У BTL є безліч важливих плюсів:
- точне прогнозування підсумків акцій
- надання зв'язку з цільовими клієнтами за рахунок прямого контакту забезпечується відмінна ефективність
- можливість відстежувати контакти з цільовими клієнтами
- BTL практично завжди забезпечує скорочення витрат на рекламу і підвищує її ефективність
Існує багато видів ефективних промо-акцій, які користуються попитом:
- Поширення паперової реклами
- Дегустації - забезпечують щільний контакт продукт - споживач, пробники Вашої продукція безкоштовно надаються потенційним клієнтам
- Звичайна презентація - в супермаркетах провидится інформування клієнтів про нову продукцію
- Призові презентації - покупець отримує приз в безпрограшній лотереї, а це веде до кращого відношенню до бренду
- Семплінг - великим масам людей надаються пробники продукції, що, в свою чергу, веде до приросту продажів через певний час.
- Це далеко не всі можливості нашого агентства. Ми готові, дотримуючись інтересів обох сторін, провести заходи практично будь-якої складності
Public Relations
Public Relations - засіб для зв'язку із зовнішнім середовищем.
Public Relations - важлива частина комунікацій фірми, постійне планування PR-заходів підвищує їх ефективність.
MAXMEDIA GROUP пропонує наступні види співробітництва:
- Абонентське PR-обслуговування організацій, головна мета - підтримка і взаєморозуміння з боку суспільства.
- PR-кампанії - планування та розробка
- Пошук кращого інформаційного впливу та цільової аудиторії
- розробку форм і методів реалізації PR-кампанії
- планування PR-заходів, оцінка ефективності PR-кампанії
- BTL
Включає в себе роботи:
2. "Під рисою" або "Below the line" по англ. розшифровується "BTL", має ряд рекламних дій: семплінг, подарунок за покупку, лотереї, знижки, дегустації, бренд-консультування.
Походження терміна "Below The Line" - BTL йде від топ-менеджерів компанії Procter&Gamble, які були зайняті тоді виробництвом товарів масового споживання. Вони забули включити безкоштовну масову роздачу продукції в маркетинговий кошторис. Так як риса під кошторисом була проведена, довелося дописувати витраті під нею, звідси і назва "Below the line".
BTL акції діляться на 2 етапа:
- Першим етапом вважається підготовчий етап. Це планування сценарію, написання реклами, виготовлення матеріалу акції і форми, підготовка програми.
- Сама акція це і є другий етап. А тут наше агентство має козирі, що відрізняють нас від інших.
Наші співробітники працюють виключно на результат! Ваш товар завжди буде активно лунати, у нас немає млявих людей. Приходячи на акцію, ви не побачите нудьгу в очах, а побачите їх сяйво, почуєте дзвінкі голоси, які активно пропонують Ваш товар. Хороший результат дає підготовка персоналу, хоч це є важкою працею.
Наші співробітники люблять свою роботу - і за це ми їх цінуємо. Будь-BTL проект матиме свою оригінальність, це і є головна мета BTL-акцій. Наші креативники роблять унікальні концепти для промо-акцій в залежності від потрібної цільової аудиторії, допомагають підібрати найкраще місце для проведення проекту.
Наші головні методи:
- семплінги
- бренд-консультування
- подарунок за покупку
- знижки
- дегустації
- лотереї
За додатковою інформацією звертайтеся:
044 451-49-95
067 181-22-33
063 113-57-57
Залишити заявку
Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua