Услуги

Агентство мерчандайзинга

Останні новини
Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks

18.01.21 00:00
У межах глобального партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів м... Читать полностью
Как тратить на рекламу меньше, но привлечь еще больше клиентов Как тратить на рекламу меньше, но привлечь еще больше клиентов

11.01.21 00:00
Доставка Raketa — локальная история успеха, которая выросла до масштаба всей страны за два года. Rak... Читать полностью
«Сільпо» розмістили підказки для новорічного столу та настрою на сторінках каталогів та полицях магазинів! «Сільпо» розмістили підказки для новорічного столу та настрою на сторінках каталогів та полицях магазинів!

05.01.21 16:56
«Сільпо» розмістили підказки для новорічного столу та настрою на сторінках каталогів та полицях мага... Читать полностью
Як придбати подарунки в останній момент – лайфхак від MOYO Як придбати подарунки в останній момент – лайфхак від MOYO

28.12.20 21:20
У Києві вже 5 років працює цілодобовий магазин MOYO 24/7, за вул. Марка Вовчка, 18А - тож подарунки ... Читать полностью
Проєкт «Битва блогерів» від SWEET.TV Проєкт «Битва блогерів» від SWEET.TV

21.12.20 00:00
Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV реалізував наймасштабнішу кампанію за всю історію українськог... Читать полностью
Реклама и wi-fi в общественном наземном транспорте Реклама и wi-fi в общественном наземном транспорте

14.12.20 00:00
Бесплатный вай-фай в наземном транспорте – это как городская легенда, о которой все слышали, но мало... Читать полностью
РусскийУкраїнська

BTL-акції

Велика особливість BTL - безпосередній контакт зі споживачем.

Коли клієнт знайомиться з якісними характеристиками і перевагами товару, підвищується прагнення до покупки.

Важливим кроком проведення BTL-акції є вибір рекламного агентства, воно повинно в найкоротші терміни підібрати досвідчений персонал, знайти хороші місця проведення акції, а так само проводити аналіз ринку, зважаючи на специфіку Вашого бізнесу створити маркетинговий план. Команда кращих рекламістів MAXMEDIA GROUP за вигідними цінами готові запропонувати всі послуги з проведення BTL-акцій.

Дослідження показують низьку тенденцію ефективності традиційних методів. Стало відомо, більшість людей прислухаються до порад знайомих при придбанні товарів. Так само відомо, що 70% клієнтів користується інформацією у консультантів продавців на місцях продажів.

У BTL-акціях, люди відчувають інтерес до подій, слідуючи своїй цікавості, таким чином залучаються до акції. Людей які дійсно хочуть бути в акціях, насправді менше на 15-20%, ніж є насправді.

Суспільство налаштовано на споживання, в більшості випадків люди приходять в магазин, не володіючи чіткою метою та планом покупок, при цьому вони орієнтуються на місці. BTL при цьому стає універсальним збудників для покупки і джерелом інформації для споживача.

Дослідження показують, що для 70% покупців важливим моментом є акційні пропозиції, для 63% важливим фактором, о привертає увагу, є товарні стійки, унікально оформлені стенди.

У BTL є безліч важливих плюсів:


  • точне прогнозування підсумків акцій
  • надання зв'язку з цільовими клієнтами за рахунок прямого контакту забезпечується відмінна ефективність
  • можливість відстежувати контакти з цільовими клієнтами
  • BTL практично завжди забезпечує скорочення витрат на рекламу і підвищує її ефективність


Існує багато видів ефективних промо-акцій, які користуються попитом:


  • Поширення паперової реклами
  • Дегустації - забезпечують щільний контакт продукт - споживач, пробники Вашої продукція безкоштовно надаються потенційним клієнтам
  • Звичайна презентація - в супермаркетах провидится інформування клієнтів про нову продукцію
  • Призові презентації - покупець отримує приз в безпрограшній лотереї, а це веде до кращого відношенню до бренду
  • Семплінг - великим масам людей надаються пробники продукції, що, в свою чергу, веде до приросту продажів через певний час.
  • Це далеко не всі можливості нашого агентства. Ми готові, дотримуючись інтересів обох сторін, провести заходи практично будь-якої складності


Public Relations

Public Relations - засіб для зв'язку із зовнішнім середовищем.

Public Relations - важлива частина комунікацій фірми, постійне планування PR-заходів підвищує їх ефективність.

MAXMEDIA GROUP пропонує наступні види співробітництва:


  1. Абонентське PR-обслуговування організацій, головна мета - підтримка і взаєморозуміння з боку суспільства.



  • PR-кампанії - планування та розробка
  • Пошук кращого інформаційного впливу та цільової аудиторії
  • розробку форм і методів реалізації PR-кампанії
  • планування PR-заходів, оцінка ефективності PR-кампанії
  • BTL


Включає в себе роботи:

2. "Під рисою" або "Below the line" по англ. розшифровується "BTL", має ряд рекламних дій: семплінг, подарунок за покупку, лотереї, знижки, дегустації, бренд-консультування.

Походження терміна "Below The Line" - BTL йде від топ-менеджерів компанії Procter&Gamble, які були зайняті тоді виробництвом товарів масового споживання. Вони забули включити безкоштовну масову роздачу продукції в маркетинговий кошторис. Так як риса під кошторисом була проведена, довелося дописувати витраті під нею, звідси і назва "Below the line".

BTL акції діляться на 2 етапа:


  1. Першим етапом вважається підготовчий етап. Це планування сценарію, написання реклами, виготовлення матеріалу акції і форми, підготовка програми.
  2. Сама акція це і є другий етап. А тут наше агентство має козирі, що відрізняють нас від інших.


Наші співробітники працюють виключно на результат! Ваш товар завжди буде активно лунати, у нас немає млявих людей. Приходячи на акцію, ви не побачите нудьгу в очах, а побачите їх сяйво, почуєте дзвінкі голоси, які активно пропонують Ваш товар. Хороший результат дає підготовка персоналу, хоч це є важкою працею.

Наші співробітники люблять свою роботу - і за це ми їх цінуємо. Будь-BTL проект матиме свою оригінальність, це і є головна мета BTL-акцій. Наші креативники роблять унікальні концепти для промо-акцій в залежності від потрібної цільової аудиторії, допомагають підібрати найкраще місце для проведення проекту.

Наші головні методи:


  • семплінги
  • бренд-консультування
  • подарунок за покупку
  • знижки
  • дегустації
  • лотереї


За додатковою інформацією звертайтеся:

044 451-49-95

067 181-22-33

063 113-57-57

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн