Услуги

Агентство мерчандайзинга

Останні новини
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

12.04.21 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

05.04.21 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

29.03.21 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

22.03.21 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

15.03.21 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа

09.03.21 14:54
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

BTL-акції

Велика особливість BTL - безпосередній контакт зі споживачем.

Коли клієнт знайомиться з якісними характеристиками і перевагами товару, підвищується прагнення до покупки.

Важливим кроком проведення BTL-акції є вибір рекламного агентства, воно повинно в найкоротші терміни підібрати досвідчений персонал, знайти хороші місця проведення акції, а так само проводити аналіз ринку, зважаючи на специфіку Вашого бізнесу створити маркетинговий план. Команда кращих рекламістів MAXMEDIA GROUP за вигідними цінами готові запропонувати всі послуги з проведення BTL-акцій.

Дослідження показують низьку тенденцію ефективності традиційних методів. Стало відомо, більшість людей прислухаються до порад знайомих при придбанні товарів. Так само відомо, що 70% клієнтів користується інформацією у консультантів продавців на місцях продажів.

У BTL-акціях, люди відчувають інтерес до подій, слідуючи своїй цікавості, таким чином залучаються до акції. Людей які дійсно хочуть бути в акціях, насправді менше на 15-20%, ніж є насправді.

Суспільство налаштовано на споживання, в більшості випадків люди приходять в магазин, не володіючи чіткою метою та планом покупок, при цьому вони орієнтуються на місці. BTL при цьому стає універсальним збудників для покупки і джерелом інформації для споживача.

Дослідження показують, що для 70% покупців важливим моментом є акційні пропозиції, для 63% важливим фактором, о привертає увагу, є товарні стійки, унікально оформлені стенди.

У BTL є безліч важливих плюсів:


  • точне прогнозування підсумків акцій
  • надання зв'язку з цільовими клієнтами за рахунок прямого контакту забезпечується відмінна ефективність
  • можливість відстежувати контакти з цільовими клієнтами
  • BTL практично завжди забезпечує скорочення витрат на рекламу і підвищує її ефективність


Існує багато видів ефективних промо-акцій, які користуються попитом:


  • Поширення паперової реклами
  • Дегустації - забезпечують щільний контакт продукт - споживач, пробники Вашої продукція безкоштовно надаються потенційним клієнтам
  • Звичайна презентація - в супермаркетах провидится інформування клієнтів про нову продукцію
  • Призові презентації - покупець отримує приз в безпрограшній лотереї, а це веде до кращого відношенню до бренду
  • Семплінг - великим масам людей надаються пробники продукції, що, в свою чергу, веде до приросту продажів через певний час.
  • Це далеко не всі можливості нашого агентства. Ми готові, дотримуючись інтересів обох сторін, провести заходи практично будь-якої складності


Public Relations

Public Relations - засіб для зв'язку із зовнішнім середовищем.

Public Relations - важлива частина комунікацій фірми, постійне планування PR-заходів підвищує їх ефективність.

MAXMEDIA GROUP пропонує наступні види співробітництва:


  1. Абонентське PR-обслуговування організацій, головна мета - підтримка і взаєморозуміння з боку суспільства.



  • PR-кампанії - планування та розробка
  • Пошук кращого інформаційного впливу та цільової аудиторії
  • розробку форм і методів реалізації PR-кампанії
  • планування PR-заходів, оцінка ефективності PR-кампанії
  • BTL


Включає в себе роботи:

2. "Під рисою" або "Below the line" по англ. розшифровується "BTL", має ряд рекламних дій: семплінг, подарунок за покупку, лотереї, знижки, дегустації, бренд-консультування.

Походження терміна "Below The Line" - BTL йде від топ-менеджерів компанії Procter&Gamble, які були зайняті тоді виробництвом товарів масового споживання. Вони забули включити безкоштовну масову роздачу продукції в маркетинговий кошторис. Так як риса під кошторисом була проведена, довелося дописувати витраті під нею, звідси і назва "Below the line".

BTL акції діляться на 2 етапа:


  1. Першим етапом вважається підготовчий етап. Це планування сценарію, написання реклами, виготовлення матеріалу акції і форми, підготовка програми.
  2. Сама акція це і є другий етап. А тут наше агентство має козирі, що відрізняють нас від інших.


Наші співробітники працюють виключно на результат! Ваш товар завжди буде активно лунати, у нас немає млявих людей. Приходячи на акцію, ви не побачите нудьгу в очах, а побачите їх сяйво, почуєте дзвінкі голоси, які активно пропонують Ваш товар. Хороший результат дає підготовка персоналу, хоч це є важкою працею.

Наші співробітники люблять свою роботу - і за це ми їх цінуємо. Будь-BTL проект матиме свою оригінальність, це і є головна мета BTL-акцій. Наші креативники роблять унікальні концепти для промо-акцій в залежності від потрібної цільової аудиторії, допомагають підібрати найкраще місце для проведення проекту.

Наші головні методи:


  • семплінги
  • бренд-консультування
  • подарунок за покупку
  • знижки
  • дегустації
  • лотереї


За додатковою інформацією звертайтеся:

044 451-49-95

067 181-22-33

063 113-57-57

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн