Услуги

Агентство мерчандайзинга

Останні новини
Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok Spotify планирует запустить вертикальные видео, как в TikTok

06.12.21 00:00
Кнопка Discover может разместиться в панели управления в нижней части экрана Читать полностью
На биллбордах появились объемные фантастические существа На биллбордах появились объемные фантастические существа

29.11.21 00:00
Компания Amplify создает революционную 3D-иллюзию живого действия... Читать полностью
Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda. Fabula Branding обновило бренд ягодного чая Yogoda.

22.11.21 00:00
GFS была первой компанией, которая вывела на украинский рынок категорию ягодных чаев-концентратов. Читать полностью
Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг Міжнародна компанія Pepelatz оголошує про свій ребрендінг

15.11.21 00:00
Після трансформації в PEP Group компанія так само буде використовувати передові технології Читать полностью
Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami Катрин Денев снялась в кампании бренда Ami

08.11.21 00:00
Катрин Денев снялась в новой кампании французского бренда Ami. Читать полностью
TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы TikTok анонсировал новые инструменты для оценки рекламы

01.11.21 00:00
TikTok For Business представил новые бизнес-инструменты для создания контента и измерения эффективно... Читать полностью
РусскийУкраїнська

У відповідь на запити своїх клієнтів сейлз-хаус Evident Media – продавець пакету розміщення телевізійної реклами

«ТвоЄ ТБ» – відкриває можливість розміщення ТВ-реклами у нічний час з 1 по 31 жовтня 2021 року

Нічні години ефірного часу – це 4 години з 01:59 до 05:59.

В середньому щоночі о цій порі телевізор вмикає майже 3 млн глядачів, близько 50% з яких зупиняє свій вибір на телеканалах «ТвоЄ ТБ». Більше того, розміщуючись у нічні години, рекламодавці мають можливість отримати до 80 000 унікальних контактів щоночі: саме стільки глядачів (4+, вся Україна) дивляться телеканали «ТвоЄ ТБ» лише вночі. Ядро «нічної» аудиторії складають глядачі 18-54 років. У цей час збільшується доля молоді до 19 років та чоловіків.

У період високого попиту вийти в ефір у нічні години – вдала нагода для рекламодавців максимально реалізувати свої рекламні кампанії та досягнути планових показників. Evident Media дає таку можливість своїм клієнтам, тож варто поквапитись з рішенням.


За матеріалами прес-релізу.


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн