Услуги

Агентство мерчандайзинга

Останні новини
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

12.04.21 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

05.04.21 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

29.03.21 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

22.03.21 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

15.03.21 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа

09.03.21 14:54
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Такі рішення розроблені для b2b сегмента. Їх ключова цінність — автоматизація процесів і впровадження мотиваційних «фішок» для комерційних відділів дистриб'юторів, імпортерів і HR-відділів.

За оцінкою LEAD9, подібні IT-розробки ведуть до економії бюджету на персонал до 20-30%. Ці рішення також прискорюють і вдосконалюють процеси розподілу та видачі винагород, роблять їх максимально прозорими і розширюють можливості програм лояльності, що призводить до зростання прибутковості.

У напрямку діджітал-трейдмаркетинг, у LEAD9 вже з'явилося два клієнти. За умовами контракту їх імена не розголошуються, проте команда агентства розкрила сутність реалізованих проектів.

«Для торгового представництва одного з великих брендів будівельних матеріалів ми працюємо над онлайн-платформою, яка дозволяє автоматизувати і упорядкувати процеси з обміну та управління фінансовою інформацією для комерційного відділу, а в майбутньому — збільшити продажі товару і підвищити мотивацію продавців», - розповідають в LEAD9 .

Як це виглядає з технічної точки зору

1. Регіональний менеджер, до якого «прив'язані» продавці в торгових точках, заходить на спеціально створений сайт. Він реєструє своїх продавців — вводить код торговельної точки (платформа автоматично підтягне адресу та назву для перевірки) і контакти продавця. Після реєстрації продавець отримує email-повідомлення для підтвердження реєстрації.
2. Продавець заходить на сайт і заповнює свій профіль — створює пароль і вводить персональні дані (паспорт, ІПН). Після цього він може заходити в кабінет і реєструвати коди, які вказані на упаковках продукції (кожен такий код нараховує бали і веде до винагороди).
3. На початку кожного місяця всі продавці отримують бонуси, зароблені за попередній місяць.

Чому це круте рішення

- Процес повністю автоматизований. Регіональні менеджери можуть зайти на платформу і подивитися реєстрації своїх продавців, порівняти реальні та зареєстровані продажі та змінити кількість балів у разі, якщо хтось веде нечесну гру.
- Всі дані — нові користувачі, реєстрації, кількість балів тощо — відображаються і управляються з «адмінки», панелі керування адміністратора.
- Незабаром буде додано вкладку, де буде відображатися список всіх транзакцій. Тобто, перед тим, як відправляти поповнення, клієнт зможе зайти в адмінку і внести корективи.
- Продавці просто реєструють коди і підтверджують карту раз на місяць. Гроші їм надходять автоматично. Платформа синхронізована з платіжною системою. Дотримані європейські стандарти з безпеки персональних даних
- Для створення духу змагання на сайті створено рейтинг продавців.
- Сайтом зручно користуватися як із стаціонарного комп’ютера, так і з мобільних пристроїв.

Програма лояльності для майстрів

LEAD9 реалізував програму лояльності для установників побутової техніки відомого бренду. У ній взяло участь понад 300 майстрів, і вона отримала безстрокове продовження, показавши приголомшливе зростання активності та відгуків. Так, 70% учасників вже здійснили обмін балів на подарунки.

В чому сутність

Партнерами було створена онлайн-платформу, де майстри спочатку повинні були реєструвати код за кожний встановлений товар. Далі — накопичувати бали і обмінювати їх на призи. Однак з часом сайт був розширений і доповнений опціями.

Так, зараз на ньому завантажено навчальне відео щодо правил безпеки обслуговування клієнтів під час пандемії, після перегляду якого можна отримати спеціальний комплект захисту, а також сертифікат і знак довіри від бренду. Додано реферальну програму: користувач може приєднати до проекту «друга» і отримати додаткові бали. Є вітрина призів із достатньо широким асортиментом. У магазині майстер може придбати за бали не тільки професійні товари, але й смартфони, одяг, будівельні інструменти тощо Обраний товар доставляється кур'єрською службою на адресу майстра.

Про ефективність

Програма лояльності для майстрів спочатку повинна була діяти 6 місяців, однак за результатами активності її було продовжено на безстроковий період. Зараз на платформі зареєстровано понад 300 учасників з усієї України.

Назар Гриник, засновник LEAD9: «Ми віримо в абсолютну автоматизацію процесів і можливість дистанційного управління ними. Такі онлайн програми лояльності вивільняють руки клієнтам і їх агентствам для більш важливих завдань! Ще один плюс — моментальність статистики. Адже раніше дані збиралися вручну, на папері, і їх аналіз займав час. Сьогодні, завдяки інтернету і гаджетам, інформація про продажі та ремонти передається за лічені секунди».

Українське агентство мобільного маркетингу LEAD9 спеціалізується на: організації та технічному супроводі багатомільйонних промо-акцій з розіграшами цінних і заохочувальних призів, розробці чат-ботів і додатків для таких мас-маркет брендів як Coca-Cola, Nestlé, Перша Приватна Броварня, P&G, Райффайзен Банк Аваль, Ferrero.

За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн