Услуги

Агентство мерчандайзинга

Останні новини
Как сделать рекламу эффективной при восстановлении бизнеса Как сделать рекламу эффективной при восстановлении бизнеса

22.02.21 16:35
В нестабильной обстановке руководителям компаний особенно важно принимать обдуманные и результативны... Читать полностью
LEAD9 запускає напрямок діджітал-трейдмаркетингу LEAD9 запускає напрямок діджітал-трейдмаркетингу

15.02.21 00:00
Такі рішення розроблені для b2b сегмента. Їх ключова цінність — автоматизація процесів і впровадженн... Читать полностью
Джон Траволта станцевал в рекламе к Супербоулу Джон Траволта станцевал в рекламе к Супербоулу

08.02.21 17:26
Компания Scotts & Miracle-Gro уговорила звезду «Криминального чтива» и «Бриолина» снова станцева... Читать полностью
Стрит-арт, мемы и хаос инфоповодов: Twitter представил новый фирменный стиль Стрит-арт, мемы и хаос инфоповодов: Twitter представил новый фирменный стиль

01.02.21 00:00
Социальная сеть Twitter обновит свою айдентику, а также будет использовать новый фирменный шрифт. Об... Читать полностью
Великі зміни: як провести digital-трансформацію в нестабільних умовах Великі зміни: як провести digital-трансформацію в нестабільних умовах

25.01.21 00:00
2020 рік виявився дуже непростим, але в бізнесі та рекламі основне завдання залишається таким самим:... Читать полностью
Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks

18.01.21 00:00
У межах глобального партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів м... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Виготовлення та розміщення радіороликів. 



Коротко:

Реклама на радіо як і реклама на ТБ завжди користувалися найбільшою популярністю при просуванні та розробці рекламних кампаній в будь-якому регіоні країни. Так, щоб донести більш повну інформацію до слухача використовують всілякі звукові радіодоріжки, а саме:

  • радіоролики;
  • різноманітні радіорепортажі;
  • спеціальні радіожурнали та радіооголошення.

Радіорекламу можна вважати одним з найбільш продуктивних способів донесення потрібної інформації до радіослухача, при цьому витрати набагато менші ніж при розміщенні реклами на ТБ. Хоча для більш успішних рекламних кампаній все ж використовують ці два напрямки, що дає 100% результат при більш точних підходах до просування своїх послуг.

Частіше за все для проведення масштабних рекламних кампаний використовують не лише ЗМІ, інтернет або рекламу на ТБ, а й все більше звертають увагу на рекламу на радіо, так як її перевагами є:

  • 100% отримання інформації за рахунок того, що близько 90% людей мають радіоприймачі;
  • больше 80-90% слухають радіо щодня;
  • велика аудиторія, від 5-90 років;
  • радіо не нав'язливе, воно не відволікає від повсякденних турбот;
  • радіо не тілько джерело ЗМІ, воно також дає можливість візуально представити продукт реклами та його можливості;
  • підсилює ефект інших ЗМІ.


Вартість:

Вартість реклами на радіо залежить, в першу чергу, від передбачуваних витрат бюджету, на підставі чого формується час виходу реклами, хронометраж ролика, зона покриття аудиторії і, звичайно ж, кількість виходів в день.

Для того щоб дізнатися більш точну вартість послуг, Ви можете безпосередньо звернутися до наших менеджерів, які, в свою чергу, підготують детальну комерційну пропозицію з урахуванням Ваших побажань

За додатковою інформацією звертайтеся за телефонами:

044 451-49-95

067 181-22-33

063 113-57-57



 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн