Послуги
Услуги

Digital агентство

Останні новини
Віртуальна реальність та маркетингові стратегії Віртуальна реальність та маркетингові стратегії

26.06.23 10:14
Віртуальна реальність більше не є науковою фантастикою – вона вже тут і швидко набирає обертів. Читать полностью
Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу» Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу»

19.06.23 15:11
У вівторок, 30 травня, Верховна Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу».... Читать полностью
Селфі цифрової реальності Селфі цифрової реальності

12.06.23 09:10
Створення нового бренда схоже на будівництво нового світу зі всіма правилами й особливостями, Читать полностью
Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу

05.06.23 05:09
За даними компанії Imperva, яка спеціалізується на кібербезпеці Читать полностью
Брендинг допомагає рятувати життя Брендинг допомагає рятувати життя

29.05.23 00:00
Одна з найважливіших специфік на війні — медична допомога. Читать полностью
Snap запустить рекламу у чат-боті My AI Snap запустить рекламу у чат-боті My AI

22.05.23 00:00
Snap представила кілька нових рекламних продуктів, повідомляє TechCrunch. Читать полностью
РусскийУкраїнська

Огляд уявлень маркетологів про довіру та інноваційність реклами на цифрових медіа-платформах.
- Серед світових медіа-брендів, TikTok вважають найбільш інноваційним, проте найменш надійним середовищем для реклами.
- Instagram має найкращий баланс у цьому плані, зокрема 64% маркетологів вважають цю мережу надійною, а 40% - інноваційною.

За даними опитування понад 900 провідних маркетологів по всьому світу, проведеного компанією Kantar, TikTok вважають найбільш інноваційною, але менш надійною платформою для реклами серед брендів.

Серед проаналізованих світових медіа-брендів TikTok здобув першу сходинку за показником інноваційності для реклами, на думку 72% маркетологів. Проте додаток для зйомки коротких відео зайняв останнє місце за показником надійності, зокрема всього 28% маркетологів вважають цю мережу надійною для реклами.

Недостатній рівень довіри пояснює відсутність половини відомих брендів на платформі, особливо враховуючи те, що для багатьох брендів свідомі інвестиції в ЗМІ починають відігравати усе важливішу роль. Проте TikTok стрімко розвивається, оскільки рівень довіри серед маркетологів збільшився удвічі в порівнянні з 2020 роком.

Instagram має найкращий баланс у цьому плані, зокрема 64% маркетологів вважають цю мережу надійною, а 40% - інноваційною.  Платформи Google і YouTube завоювали найбільший відсоток довіри, але їх вважають не такими інноваційними.

Facebook трохи відстає за цими показниками, зокрема у порівнянні з іншими відомими світовими медіа-брендами ця мережа має нижчий рівень довіри (53%). Крім того, лише 20% маркетологів вважають рекламу на цій платформі інноваційною.

Spotify має хороший баланс цих двох показників. Рівень інноваційності реклами на цій платформі вище середнього (44% у порівнянні з середнім показником 30%), а рівень довіри знаходиться нарівні з середнім значенням.

Загалом, маркетологи віддають перевагу мережам YouTube та Instagram. Хоча це суперечить думці споживачів, для яких TikTok очолює першу сходинку.

TikTok, YouTube та Instagram отримують свої переваги від того, що їх вважають інноваційними і/або надійними. Дослідження Kantar виявило, що маркетологи планують збільшити витрати на найбільш популярні формати реклами у наступному році, особливо це стосується онлайн відео, контенту інфлюенсерів та соціальних мереж.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн