Услуги

Агентство мерчандайзинга

Останні новини
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

12.04.21 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

05.04.21 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

29.03.21 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

22.03.21 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

15.03.21 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа

09.03.21 14:54
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Рекламне агентство «MAXMEDIA GROUP» в рамках нового проектe «Global Vision» пропонує проведення рекламних кампаній в головних ВНЗ України. Проект запущений для вигідного просування послуг і товарів серед цільової аудиторії студентів, молодих людей у віці 17-30 років.

Молодь веде активне життя, дотримується прогресивних поглядів, тому як цільова група вважається виключно перспективною. Не випадково на студентство спрямований величезний обсяг комунікаційних каналів. Однак далеко не кожен з них може якісно піднести інформацію. Реклама в ВУЗах легко вирішує це питання. Результати нашої роботи говорять про те, що рекламна інформація чітко потрапляє в свою цільову аудиторію і викликає інтерес клієнтів.

Якщо ви зацікавлені в якісному охопленні молодіжної аудиторії і ефективного просування своєї продукції серед студентів, ми можемо запропонувати вам все розмаїття безпрограшних маркетингових можливостей. Телефонуйте, консультації у нас безкоштовні!

Ця аудиторія є найактивнішою, прогресивною і перспективною. Обсяг комунікаційних каналів, спрямованих на молодь, сьогодні надзвичайно великий, але не всі з них можуть похвалитися необхідною якістю. Саме тому розміщення реклами в ВНЗ вирішує завдання гарантованого потрапляння в цю аудиторію. Ми надаємо широкі маркетингові можливості для наших клієнтів, яким потрібен якісний охоплення молодіжної аудиторії.

Покриття

Ми співпрацюємо зі 135 ВНЗ  України напряму, маючи в розпорядженні власну  широку мережу рекламоносіїв

Місто

Кількість

ВНЗ

Кількість

лайтбоксів

Кількість

студентів

1 Бердянск 1 8 8700
2 Вінниця 4 10 6400
3 Горлівка 1 6 12300
4 Дніпро 9 36 48306
5 Донецьк 9 42 41000
6 Запоріжжя 7 46 44500
7 Івано-Франківськ 10 38 70050
8 Київ 18 99 161795
9 Кривий Ріг 4 11 17300
10 Луцьк 1 4 6000
11 Луганськ 2 15 29000
12 Львів 18 66 54550
13 Мелітопіль 2 10 17000
14 Одеса 1 6 16900
15 Полтава 5 20 22400
16 Симферопіль 9 31 24900
17 Ужгород 4 11 15470
18 Харків 22 100 118920
19 Херсон 6 14 22000
20 Чернівці 2 6 5000

Всього 135 579 742491

Переваги

• Чітко виділена цільова аудиторія
• Ефективність реклами (перебуваючи в стінах ВНЗ, студент налаштований на сприйняття
нової інформації)
• Вигідне місце розміщення (велика прохідність, відсутність відволікаючих від реклами ефектів)
• Величезна кількість переглядів за день
• Незвичайність подачі інформації
• Оптимальна вартість розміщення

Форми розміщення

Лайтбокси формата "City-Light" (1,2 х 1,8 м)

Лайтбокси розташовані при виході і вході в корпус, в холах, переходах з корпусу

в корпус, спортивних і актових залах, місцях відпочинку інформаційних комплексів,

а також максимально близько до найбільш затребуваних студентами навчальних аудиторій,

(Розклад занять, оголошення, розпорядження керівництва і т. д.).

Рекламоносій Вартість розміщення в місяць Кількість шт.

Лайтбокс

1200х1800 мм

КНУ ім. Т. Шевченко - 2000 грн

Київ та міста

мильйонники - 1900 грн.

Регіони - 1700 грн

Від 50 до 100
Від 100 до 200
Від 200 до 300
Від 300 до 400
Від 400

Лайтбокси формата А1 (0,66 х 0,86 м)

Рекламоносій Вартість розміщення в місяць
Кількість шт.

Лайтбокс

660х860 мм

900 грн

Від 5 до 10
Від 10

Найменування ВНЗ Адреса ВНЗ Кількість , шт.

Український державний університет

фінансів та межнародної торговли

вул. Чигоріна, 57 2
Педагогічний університет ім. Драгоманова вул. Просвітництва, 6 1
вул. Тургенівська 3
Національний Транспортний Університет вул. Суворова, 1 4
вул. Кіквідзе, 42 1
Всього спеціальних конструкцій (шт.) 11

Розміщення плакатів форматов А1 и А2


Рекламоносій Вартість розміення в тиждень
Афіші А1 и А2 150 грн.

Брендування інформаційної дошки


Місто Кількість ВНЗ Кількість дошок Кількість студентів
Київ 18 55 109920
Харків 24 75 62100
Дніпро 10 33 61500
Львів 16 55 54550
Донецьк 8 36 39000
Запоріжжя 6 26 37500
Кривий Ріг 4 12 17300


Рекламоносій

Вартість розміщення в тиждень

Брендування дошки 145 грн.

Розміщення реклами на лавках


Рекламоносій Вартість розміщення на місяць

Реклама на лавках

(наклейка 1970х440мм)

900 грн.
Найменування ВНЗ Кількість студентов Кількість , шт

Національний Університет

Фізичного Виховання

2255 3

Національний Транспортний

Університет

12600 10

Національний Економічний

Університет

20000 10
Всього 23



За додатковою інформацією звертайтеся:

044 451-49-95

067 181-22-33

063 113-57-57

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн