Услуги

Агентство мерчандайзинга

Останні новини
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

12.04.21 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

05.04.21 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

29.03.21 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

22.03.21 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

15.03.21 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа

09.03.21 14:54
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

2020 рік виявився дуже непростим, але в бізнесі та рекламі основне завдання залишається таким самим: визначати шляхи розвитку та розробляти стратегії роботи зі споживачами.

Зараз компанії отримують масу даних про споживачів, і можуть використовувати цю інформацію. Багато брендів провели digital-трансформацію і добилися успіху. Це пов’язано не тільки з оптимізацією інтернет-магазинів, а й з використанням даних і технологій для розвитку продукції та розширення можливостей каналів. Think with Google поділився трьома способами, за допомогою яких можна здійснити digital-трансформацію бізнесу.
Три способи digital-трансформації бізнесу
1. Використовуйте дані для створення стратегії

Навесні люди стали планувати відпочинок і приводити в порядок двори та сади. Французька сімейна компанія Piscines Desjoyaux, у якій 165 торгових точок з продажу басейнів, швидко відреагувала на зміну попиту. Вона випустила лінійку домашніх басейнів, які покупці можуть встановити самі. Фахівці Desjoyaux і рекламного агентства Agence 79 використовували автоматизацію, оптимізували свій рекламний аккаунт і трансформували бізнес в цифровому просторі. Це дозволило їм вийти на новий ринок і залучити на 113% більше клієнтів. Продажі зросли на 20% в порівнянні з минулим роком.
2.Розробіть стратегію роботи з каналами в непередбачуваній ситуації

Під час карантину споживачі більше часу проводили вдома. Багато хто вирішив зробити ремонт або оновити інтер’єр. Британська ремонтна компанія Toolstation швидко скоригувала свою стратегію продажів під цю потребу. Її команда запропонувала клієнтам оформляти замовлення онлайн, а потім швидко отримувати куплені товари в магазинах поблизу. Такий підхід забезпечив максимальну безпеку для покупців. Маркетологи також збільшили витрати на рекламу в Google – ці канали виявилися для них важливі через зростаючий попит.
3. Задовольняйте швидкоплинний попит

Під час пандемії люди часто купували електроніку і побутову техніку – це сильно вплинуло на роботу рітейлерів. Італійська компанія MediaWorld вдвічі збільшила інвестиції в e-commerce: офлайн-магазини не працювали під час карантину. Маркетологи вивчили найпопулярніші категорії в сфері електроніки – виявилося, що споживачів найбільше цікавлять ноутбуки, відеоігри і консолі, а також дрібна побутова техніка. Фахівці MediaWorld врахували це і змінили пріоритети – пропозиція стала адекватна попиту.

Інструменти і технології допомагають компаніям задовольняти попит в мінливих умовах і готуватися до майбутнього.

Дійте, щоб відповідати очікуванням споживачів

Пандемія помітно вплинула на поведінку людей. Компанія Google провела дослідження про прийняття споживчих рішень про покупку і з’ясувала, що найважливіші процеси відбуваються між появою ідеї щось купити і покупкою. Основні проблеми – маса інформації та величезний вибір. А прийняття рішень з кожним днем ​​стає тільки складнішим.

Допоможіть своїм клієнтам не заплутатися. За рахунок швидкої реакції на їхні нові потреби ви зможете зробити рекламу двигуном розвитку. Використовуйте інтелектуальну автоматизацію, яка дозволить діяти масштабно з урахуванням даних і сигналів в реальному часі.

За матеріалами rau.ua

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн