Послуги
Услуги

Digital агентство

Останні новини
Віртуальна реальність та маркетингові стратегії Віртуальна реальність та маркетингові стратегії

26.06.23 10:14
Віртуальна реальність більше не є науковою фантастикою – вона вже тут і швидко набирає обертів. Читать полностью
Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу» Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу»

19.06.23 15:11
У вівторок, 30 травня, Верховна Рада схвалила у другому читанні закон «Про рекламу».... Читать полностью
Селфі цифрової реальності Селфі цифрової реальності

12.06.23 09:10
Створення нового бренда схоже на будівництво нового світу зі всіма правилами й особливостями, Читать полностью
Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу Боти генерують майже половину інтернет-трафіку світу

05.06.23 05:09
За даними компанії Imperva, яка спеціалізується на кібербезпеці Читать полностью
Брендинг допомагає рятувати життя Брендинг допомагає рятувати життя

29.05.23 00:00
Одна з найважливіших специфік на війні — медична допомога. Читать полностью
Snap запустить рекламу у чат-боті My AI Snap запустить рекламу у чат-боті My AI

22.05.23 00:00
Snap представила кілька нових рекламних продуктів, повідомляє TechCrunch. Читать полностью
РусскийУкраїнська

За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як для клієнтів, так і для агенцій.

Такий висновок можна зробити на основі опитування 1500 експертів, що представляли різні бренди та агенції, проведеного компанією LIONS. Уперше результати були оприлюднені у березні на заході Lions Live.

Незважаючи на передову практику, яка свідчить про те, що просування бренду необхідне, для того щоб досягти успіху в процесі відновлення, здатність завчасно виправдати інвестиції  залишається недосяжною для багатьох маркетологів.

  • 61% керівників брендів стверджують, що показати вплив довгострокової творчої діяльності було надзвичайно або дуже складно. Трохи більший відсоток (64%) керівників агенцій дотримуються такої ж думки.
  • Двадцять вісім відсотків лідерів брендів зазначають, що більше уваги зараз приділяється тому, щоб  довести ефективність їхньої креативності.
  • Один з маркетологів стверджує: «Пандемія негативно вплинула на наш бізнес, тому нам довелось урізати бюджет, щоб відновити баланс доходів і витрат. У першу чергу зазвичай страждають ЗМІ, активація бренду і довгострокові ініціативи у сфері управління акціонерним капіталом».
  • На думку головного мережевого директора з питань стратегічного розвитку, «політика короткострокового планування і відповідні питання щодо собівартості інвестування в бренд і креативність, на противагу тактичній ціні та рекламі конкретних пропозицій, - це завжди виклик».
  • У той же час, потреба робити покупки онлайн, викликана карантином, призвела до того, що ЗМІ та роздрібна торгівля стали тісно пов’язаними, як ніколи раніше.
  • 60% брендів назвали електронну торгівлю головним пріоритетом на наступний рік, а 45% зазначили, що соціальна торгівля увійшла до Топ-3 сфер для експериментів.


Переклад тексту підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Залишити заявку

Ви можете заповнити форму заявки або написати на нашу електронну пошту: office@maxmedia.com.ua

Click on the image to change it

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн