Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Foodbox Foodbox "52 порції здоров’я" від ТМ "Добродія"

Понеділок, 19 квітня 2021, 11:59
Нещодавно у продажу з'явилася нова продукція від ТМ "Добродія" – Добродія Foodbox "52 порції здоров’... Читать полностью
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

Понеділок, 29 березня 2021, 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

Понеділок, 22 березня 2021, 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

Понеділок, 15 березня 2021, 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Vandog розпочали проект з ребрендингу для компанії Укрптахосервіс із рішення пов’язати подальшу комунікацію компанії з особистим брендом засновниці — Наталії Шмігельської, тому з’явився неймінг — Фудмама.

Він про дуже особливе відчуття — підтримки, турботи та відповідальності. Фудмама створює домашній Всесвіт. Вона нагодує кожного, смачно, якісно, зручно та ще й швидко.

Зрештою, про підтримку та піклування тут нагадує все. Сам логотип символізує маму: він ніжний, міцний, вишуканий і серйозний одночасно.

А незвичайної форми літера «м» стала графічним знаком Фудмами. Помітили — знак має такий доброзичливий вигин, що у нього хоч яєчко вкладай.

Ще один елемент айдентики — «фуд юніт». Він відображає форму, на якій ми зазвичай бачимо їжу — круглу тарілку. Або всю їжу, що має форму круга: ідеальну пельмешку, піцу чи вишневий пиріг — що кому більше до вподоби.

Найпрекрасніше у фуд юнітах, звісно, те, що вони живі та непосидючі, заповнюють собою необхідну площу та дотримуються законів фізики. Фуд юніти можуть бути у трьох різних кольорах, що позначають окрему область діяльності Фудмами: жовтий (охолоджене свіже м’ясо), зелений (охолоджене свіже м’ясо, напів готове до вживання) та лососевий (ланчбокси, готові до вживання).

За матеріалами прес-релізу

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн