Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

Понеділок, 29 березня 2021, 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

Понеділок, 22 березня 2021, 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

Понеділок, 15 березня 2021, 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа

Вівторок, 09 березня 2021, 14:54
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду. В цьому році вперше на фондовому ринку з'явилися ф'ючерси на воду. Уже зараз в ОАЕ на заправках літр води дорожче літра бензину. Як нам реагувати на цю тенденцію?

По-перше, жителям Землі пора усвідомити, що тема екології загострилася настільки, що стосується всіх і кожного. У світовий океан щорічно потрапляє від 4,8 до 12,7 мільйона тонн пластику. Вчені виявили мікропластік в арктичних льодниках, пилу і водопровідній воді. І все це потрапляє в наш оргаізм і негативно впливає на ендокринну систему. У 2019 му році вчені з'ясували, що за рік середньостатистичний дорослий споживає близько 50 тисяч частинок мікропластіку. Тому скоротити використання пластикової упаковки – вкрай важливий і терміновий крок для кожного з нас.

По-друге, потрібно зрозуміти, що сучасні системи фільтрації не здатні ефективно очистити водопровідну воду від пластикових мікрочастинок. Тому потрібно шукати не фільтри, а воду з альтернативних джерел. Український бренд «VODA UA» усвідомлює і вирішує обидві ці задачі: використовує на 100% біологічно переробну упаковку замість традиційної пластикової і забезпечує високогірній карпатської водою.

Тільки в Україні продається майже 2 млрд літрів бутильованої води на рік. При цьому 93% всієї бутильованої води в світі – це вода в пластику. Споживачу сьогодні під силу усвідомлено вибрати залишилися 7% води в більш екологічних ємностях. За даними глобального опитування IBM Institute for Business Value, проведеного в 2020 році, 4 з 10 споживачів при виборі брендів враховують їх екологічність. А кожен другий готовий змінити свої споживчі звички, щоб знизити негативний вплив на навколишнє середовище.

У свою чергу виробники можуть зробити ще більш істотний внесок у порятунок планети від пластика – переглянути свій підхід до фасування. Наприклад, компанія «АТ МАРКЕТ» вперше в Україні випустила карпатську воду «VODA UA» в 100% еко-френдлі упаковці. Дволітрова тара на 100% переробна та на 80% складається із вторинної целюлози, тобто для її виробництва не зрубали жодного дерева. Навіть кришка виготовлена ​​не з пластику, а з пальмового масла, і кріпиться не клеєм, а ультразвуком. «Це не просто вода в картоні. Це світоглядна і соціально відповідальна позиція», – прокоментували цей крок представники компанії.

Дизайн нової картонної упаковки був розроблений маркетинговим агентством «Superheroes.ua». І він настільки ж прогресивний і нетиповий для ринку питної води, як і вся еко-політика компанії «АТ МАРКЕТ». «Наша команда дизайнерів використала нетиповий для етикетки елемент – інфографіку. Пересічним текстом увагу важко привернути, а за допомогою інфографіки ми донесли до покупців ключові переваги товару. Разом з нетривіальним колірним рішенням це вигідно виділяє продукт серед конкурентів», – поділився COO агентства Анатолій Компаніченко.

У блакитній упаковці продається вода, видобута на висоті 480 метра над рівнем моря. А в чорному паку вода з найвищого водозабору в країні – 1040 метрів. «Чим вище до сонця, тим вода цінніше. Тільки гірська вода – з Альп, Піренеїв або Карпат – не потребує кип'ятіння. Оскільки дістаючись поверхні гір, вона очищується від всіх домішок і важких металів. У нас вільна вода для вільних людей!», – пояснив власник і CEO проекту «VODA UA» Дмитро Нікіфоров.

«Чим менше ми з води забираємо і в неї вносимо, тим вона біологічно активніше і, отже, корисніше для людини. Вода – це все-таки органіка. І після вилучень і добавок вона прагне повернутися в первісний стан, стає агресивною. Багато наших хвороби – саме від вживання такої «неправильної» води», – пояснює Дмитро Нікіфоров свій вибір унікального джерела № 1 в урочищі Лисинець в Карпатах, де на десятки кілометрів навколо немає джерел забруднення.
За матеріалами прес-релізу


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн