Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

Понеділок, 29 березня 2021, 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

Понеділок, 22 березня 2021, 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

Понеділок, 15 березня 2021, 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа

Вівторок, 09 березня 2021, 14:54
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки. У новій Інструкції від WARC зазначається, як маркетологи можуть скористатися підвищенням популярності формату реклами з можливістю здійснення покупки.

Інструкція від WARC щодо можливості покупок у медіа

Власники медіа інвестують у ті засоби, що дозволяють брендам систематизувати і просувати продукти на своїх платформах, для того щоб користувачі мали змогу робити покупки не закриваючи додаток або сайт. Контент з можливістю покупок може включати статичні зображення або відео в режимі реального часу – що часто можна помітити у відомих інфлюенсерів, і такі формати також можуть транслюватися на телебаченні або в аудіозаписах.

Шість основних положень

1: Онлайн-шопінг перетворюється на розвагу. Якщо раніше електронна торгівля була більш прагматичною, то тепер користувачі стали звикати до захоплюючих та інтерактивних елементів.

2: Соціальні мережі запропонували цифровий варіант торгівлі унаслідок пандемії COVID-19. Оскільки у споживачів не було змоги фізично відвідати магазини роздрібної торгівлі, соціальні платформи допомогли брендам не зникнути з поля зору.

3: Відео в режимі реального часу – це ключ до зростання формату покупок у медіа. Беручи до уваги популярність в Китаї протягом кількох останніх років, власники медіа почали й собі організовувати заходи в режимі реального часу у різноманітних додатках.

4: Можливість здійснення покупок в медіа вимагає нового підходу до планування ЗМІ. Кампанії соціальної торгівлі повинні поєднувати сторітелінг з інформацією, яка змогла би миттєво спонукати до діалогу.

5: Інфлюенсери є надзвичайно важливими для успіху формату продажу в медіа, проте їхня роль стає більш неоднозначною. Поява власного асортименту брендової продукції інфлюенсерів може ускладнити відносини з рекламодавцями.

6: Можливість покупок в медіа найкраще працює для таких категорій як мода і засоби догляду. Вони здобули перевагу завдяки найбільш оптимальному поєднанню високого рівня залучення покупців та доступних цін.

* Читачі можуть записатися на вебінар WARC Talks, на якому доповідачі з Isobar Commerce порадять, як зробити можливість покупок в медіа частиною багатоканальної стратегії.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн