Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook Amazon (AMZN) укрепил свои позиции третьего по величине игрока рекламного рынка в США после Google и Facebook

Понеділок, 12 квітня 2021, 17:54
Причина в том числе в резком росте онлайн-расходов потребителей в 2020 году. Читать полностью
VODA UA перейшла на еко-упаковку VODA UA перейшла на еко-упаковку

Понеділок, 05 квітня 2021, 00:00
За прогнозами футурологів, найзапекліші війни майбутнього будуть не за нафту і територію, а за воду.... Читать полностью
Медиа в real time Медиа в real time

Понеділок, 29 березня 2021, 00:00
Во времена перемен и возрастающей сложности гибкость медиапланирования, при сохранении последователь... Читать полностью
Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

Понеділок, 22 березня 2021, 19:06
За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як дл... Читать полностью
Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo Coca-Cola тратит на рекламу меньше, чем PepsiCo

Понеділок, 15 березня 2021, 13:51
В прошлом году Coca-Cola сократила расходы на рекламу на 35% до 2,8 млрд долларов. PepsiCo сохранила... Читать полностью
Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа

Вівторок, 09 березня 2021, 14:54
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки.... Читать полностью
РусскийУкраїнська

За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як для клієнтів, так і для агенцій.

Такий висновок можна зробити на основі опитування 1500 експертів, що представляли різні бренди та агенції, проведеного компанією LIONS. Уперше результати були оприлюднені у березні на заході Lions Live.

Незважаючи на передову практику, яка свідчить про те, що просування бренду необхідне, для того щоб досягти успіху в процесі відновлення, здатність завчасно виправдати інвестиції  залишається недосяжною для багатьох маркетологів.

  • 61% керівників брендів стверджують, що показати вплив довгострокової творчої діяльності було надзвичайно або дуже складно. Трохи більший відсоток (64%) керівників агенцій дотримуються такої ж думки.
  • Двадцять вісім відсотків лідерів брендів зазначають, що більше уваги зараз приділяється тому, щоб  довести ефективність їхньої креативності.
  • Один з маркетологів стверджує: «Пандемія негативно вплинула на наш бізнес, тому нам довелось урізати бюджет, щоб відновити баланс доходів і витрат. У першу чергу зазвичай страждають ЗМІ, активація бренду і довгострокові ініціативи у сфері управління акціонерним капіталом».
  • На думку головного мережевого директора з питань стратегічного розвитку, «політика короткострокового планування і відповідні питання щодо собівартості інвестування в бренд і креативність, на противагу тактичній ціні та рекламі конкретних пропозицій, - це завжди виклик».
  • У той же час, потреба робити покупки онлайн, викликана карантином, призвела до того, що ЗМІ та роздрібна торгівля стали тісно пов’язаними, як ніколи раніше.
  • 60% брендів назвали електронну торгівлю головним пріоритетом на наступний рік, а 45% зазначили, що соціальна торгівля увійшла до Топ-3 сфер для експериментів.


Переклад тексту підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua


 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн