Услуги

Агентство мерчандайзинга

Последние новости:
ТСН.ua зробили редизайн та оновили контентну складову ресурсу ТСН.ua зробили редизайн та оновили контентну складову ресурсу

Понеділок, 07 червня 2021, 00:00
З початком літнього сезону команда новинного ресурсу групи 1+1 media ТСН.ua оновила візуальний стиль... Читать полностью
Браузер Mozilla запускает кампанию о таргетинге в соцсетях Браузер Mozilla запускает кампанию о таргетинге в соцсетях

Понеділок, 31 травня 2021, 15:56
Разработчики Mozilla запускают рекламную кампанию, призванную продемонстрировать методы работы алго... Читать полностью
Зовнішня реклама піднімає активність online на 63% Зовнішня реклама піднімає активність online на 63%

Понеділок, 24 травня 2021, 00:00
Огляд ефективності зовнішньої реклами стосовно активності в мережі та поза нею. Читать полностью
Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94% Использование технологии AR в рекламе повышает конверсию на 94%

Понеділок, 17 травня 2021, 17:20
Всплеск популярности технологии AR (augmented reality, дополненная реальность) во время пандемии мож... Читать полностью
Делойт назвал  Walmart крупнейшим мировым ритейлером Делойт назвал Walmart крупнейшим мировым ритейлером

Понеділок, 03 травня 2021, 00:00
Абсолютным лидером на мировом рынке ретейла с совокупной выручкой более $500 млрд стала американская... Читать полностью
Здоровий перекус — йогурт Здоровий перекус — йогурт

Понеділок, 26 квітня 2021, 00:00
15-го квітня за ініціативи бренду «Слов’яночка» компанії PepsiCo Ukraine відбулась онлайн-конференці... Читать полностью
РусскийУкраїнська

Огляд ефективності зовнішньої реклами стосовно активності в мережі та поза нею.

Споживачі, які бачать зовнішню рекламу є на 63% більш схильними до будь-якої діяльності онлайн по відношенню до бренду (відвідування сайту, пошук, завантаження застосунку тощо).

Зовнішня реклама має помітний вплив на активність як в мережі, так і поза нею, зокрема споживачі на 46% більш схильні відвідувати реальні магазини та на 28% - робити в них покупки.

За даними аналізу більш ніж 50 кампаній зовнішньої реклами у Британії за період з 2015 до 2020 років, проведеного компанією Posterscope, що спеціалізується на зовнішній рекламі, споживачі, які бачать зовнішню рекламу є на 63% більш схильними до будь-якої діяльності онлайн по відношенню до бренду.

Це дослідження виявило, що 23% людей, які побачили зовнішню рекламу, зробили після цього будь-яку з дій онлайн, пов’язану з цим брендом (відвідали сайт, здійснили пошук, завантажили застосунок тощо). Цей показник на 63% перевищує позначку у 14% - тих, хто зробили те ж саме серед усіх опитаних споживачів.

Зовнішня реклама має помітний вплив на купівельну поведінку як онлайн, так і оффлайн. Споживачі, які побачили зовнішню рекламу, були на 56% більш схильними до того, щоб зробити онлайн покупку від цього бренду, у той час як 46% були готові до відвідин магазину, а 28% - до здійснення у них покупок.

Зовнішня реклама також має помітний вплив на метрики бренду. Зокрема, відсоток знайомства з брендом зріс до 7%, використання продукції бренду – до 23%, а цінності бренду – до 22% серед споживачів, які побачили зовнішню рекламу у порівнянні з усіма опитаними споживачами.

Хоча дані Рекламної Асоціації та WARC свідчать про те, що витрати на зовнішню рекламу минулого року знизились на 46,3%, дослідження Posterscope показують, що її ефективність у 2020 році практично не змінилась. Здатність пригадати зовнішнє рекламне оголошення на цифрових екранах і плакатах у 2020 році сягала 39%, що зовсім трохи менше від 45% - середнього показника за період 2015-2020 років.

Цифрові формати, ймовірно, будуть стимулювати подальший розвиток ринку зовнішньої реклами, особливо у зв’язку з тим, що вони дозволяють персоналізувати та перенацілити аудиторію через інші цифрові канали. Хоча цифрові майданчики можуть привернути увагу та викликати емоції в аудиторії, деякі експерти стверджують, що існує недостатньо  місць преміум-класу, які б привертали максимальну увагу. Процедура стандартизованої оцінки теж потребує вдосконалення в процесі майбутньої розробки зовнішньої реклами.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Оставить заказ

Вы можете заполнить форму заявки либо написать нам на нашу электронную почту: office@maxmedia.com.ua

Нажмите на изображение, чтобы его изменить

Реклама Печать Дизайн Разработка Промоушн Продакшн